Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 23
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mi-am montat si eu amortizoarele Bilstein by Mudster si cu arcuri H&R. Inaltarea este vizibila, cu 6.5 cm fata de un Duster de fabrica. Si arata si bine! Nu am facut prea multi km sa imi dau seama

Da, toate se pot monta la noi . Uite si poza din masina cu snorkel Arirflow ( de la cea cu snorkel Mudster nu mai pun , e pusa deja mai sus )

Salutare,   Ieri l-am luat de la Mudster pe "Prafoshila" dupa ce l-au altoit la "ligamente" cu amortizoare Bilstein by Mudster si arcuri H&R. Ce pot sa zic dupa cativa km parcursi prin oras e ca

Posted Images

Salutare,

 

Ieri l-am luat de la Mudster pe "Prafoshila" dupa ce l-au altoit la "ligamente" cu amortizoare Bilstein by Mudster si arcuri H&R. Ce pot sa zic dupa cativa km parcursi prin oras e ca se simte o diferenta clara in comportament. Poate e si un pic de placebo - ca ma asteptam sa fie diferit, dar este sensibila diferenta. Nu doar la trecerile peste micile obstacole din oras gen gropi, sina de tramvai sau denivelari unde inainte cu suspenia stock era "barca" dar si la uracri pe borduri de 10-20 cm se simte mai robust, ruliul este substantial redus iar bascularile fata spate sunt si ele reduse aproape dramatic.

 

A aparut intr-adevar o mica vibratie pe la viteze reduse gen 10-25 km/h la schmbarea treptelor I si II insa Costin mi-a lasat de inteles ca e ceva mult mai dramatic decat este in realiate - se poate trai foarte bine cu vibratia asta. Depinde clar de preferintele si sensibilitatea fiecarui sofer, dar daca iti montezi un astfel de kit de suspensie si te astepti sa mergi ca pe perna de aer, ceva ai calculat gresit la un moment.

 

Cum prind ocazia o sa il dau pe coclauri sa vad cum se comporta noua suspensie fata de cea veche. Probabilitatea sa fie net superioare e mare dar sa nu ma ambalez prea tare totusi.

 

Mai jos si niste poze.

post-4065-0-54451900-1470994762_thumb.jpg.jpg]

 

post-4065-0-49489500-1470994793_thumb.jpg.jpg]

 

post-4065-0-42283800-1470994807_thumb.jpg.jpg]

 

post-4065-0-27453500-1470994842_thumb.jpg.jpg]

 

post-4065-0-88229300-1470994857_thumb.jpg.jpg]

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Spor la un off road adevarat! Hmmm... eu nu am vibratia asta... poate e din cauza ca am arcurile de fabrica si sunt putin mai jos? Sau e de la unghiuri ca le-am dus drept maxim?

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, Luci sper sa "rupem" doar la figurat...ca dupa "urcarea de ciocolata" de la Ciucas am in plan si o vizita la Dok cand mai produc niste marafetzi sa ii pun si niscava muschi in plus prafosheniei ca sa poata si el sa fie in randul masinilor ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Spor la un off road adevarat! Hmmm... eu nu am vibratia asta... poate e din cauza ca am arcurile de fabrica si sunt putin mai jos? Sau e de la unghiuri ca le-am dus drept maxim?

 

Din ce am inteles de la Costin la combinatia Bilstein+H&R apare vibratia asta iar din ce mi-a confirmat si Luci care are H&R cu amortizoare stock pare sa fie mai mult de la arcuri. Oricum e o nimica toata, trece repede, asta doar daca nu esti sado-maso si mergi tot timpul cu 25 km/h

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atentie totusi la unghiuri. Am fost azi sa le refac si diferenta a fost si de 20grd fata de normal. Iar inginerul de la service (care aparent e cel mai bun din oras in domeniul asta) a zis ca nu exista sa nu faci unghiurile daca modifici inaltimea masinii. Eu oricum am vazut de la inceput ca volanul s-a modificat cu cateva grade iar rotile scartiau la franare. Oricum eu am slabit si strans apoi toate suruburile legaturilor cu sasiul, poate de aia modificarea a fost mai mare. Si mai e un coleg care are tot combinatia asta (amortizoare Bilstein by Mudster si H&R) care a verificat unghiurile si a avut diferente fata de cat trebuie. Asa ca mai bine verificati!

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...