Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

@Caphonne, doar in oras am apucat sa merg ea, deocamdata. Daca vrei sa te lamuresti mai repede gasesti niste filmulete pe net, facute de turatii.ro parca, sau intreaba un coleg de forum care are de mai mult timp masina.

 

Tare asta cu incalzirea suplimentara, nu ma asteptam!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Sa verifici nivelul de ulei, la mine a fost cam cu un cm peste maxim si am fost la sevice sa mai scoata din el dupa cateva sute de km o sa scada antigelul sub minim asa ca ia si un bidon de 1l pentru completare.

Asadar, am verificat uleiul la cei aproape 100 km parcursi, cu masina pe plan orizontal si motorul rece, cum zice-n carte.

In primul rand, am observat ca este foarte subtire si foarte deschis la culoare, aproape transparent.

In al doilea rand, ai avut dreptate, uleiul depaseste cu 1 cm nivelul maxim al jojei. Desi se observa greu, sunt sigur de lucrul asta. Tre sa merg cat de curand sa mai scoata din el. Nu mi se pare normal sa se intample asta, chiar sunt curios ce explicatie imi vor da.

 

Antigelul este deocamdata la 1 cm deasupra indicatorului de minim.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Explicatia este ca la fabrica pun mai mult. Se pare ca este o problema generala la 1.2Tce 4x4. Oare si la 1.2 Tce 4x2 este la fel?

Intrebarea care ar putea fi pusa la Vocea Clientului este de ce dau drumul masinilor din fabrica cu ulei mai mult cand in manual scrie clar (daca nivelul de ulei este mai mare se duce masina la service).

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, as putea strica o intrebare la call-center, desi nu cred ca operatorul de la Vocea Clientului ar fi mai receptiv decat.. motanul meu in fata unor astfel de observatii.

 

In fine, asta sa fie singura problema. Motorul chiar trage bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că în checklist-ul pe care dealer-ul trebuie să îl parcurgă când pregătește mașina de livrare este trecut si verificare nivel ulei, verificare nivel antigel. Și aceleași verificări le faci si tu si semnezi ca le-ai făcut și e totul ok când ridici mașina.

 

Trimis de pe al meu Huawei P8 Lite folosind Tapatalk.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca lucrurile stau chiar asa. Am verificat masina la modul sa nu aiba defecte vizibile de ordin estetic si sa aiba toate accesoriile alese, deci sa corespunda cu ce am comandat. Nu cred ca e treaba mea ca la livrare sa verific nivelul de ulei, uzura placutelor de frana sau mai stiu eu ce treburi de genul asta. Nu exista un astfel de check-list pentru client.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in roti ai verificat-o cand ai luat masina? Ca si aia trebuia sa o verifice si dealerul si tu, si e o treaba care are impact semnificativ in siguranta ta si a celorlalti.

 

E diferenta considerabila intre presiunea de stocare pre-vanzare (sa nu se deformeze cauciucele stand pe loc) si cea de rulare (de pe usa soferului). Cam toata lumea a descoperit dupa o vreme (la prima masina noua cel putin, ca de la a doua masina noua, când faci primul plin, cam stii ce ai de facut).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...