Sari la conținut

Postări Recomandate

Am un Duster, fabricatie 2011, 1.5dci, 110hp 4x4, si la 500 km dupa ce l-am luat [54.000km la bord, reali] am inceput sa aud un sunet din spate sau de sub masina, ca si cum as avea o galma la roata, si pe masura ce accelerez frecventa sunetului e tot mai mare. Tot asa, pe drumul drept, trecand pe 4x4 LOCKED, am auzit un sunet ff ciudat, scartait insotit de mici trosnituri, si am comutat repede inapoi le Auto.

 

Ajuns la reprezentanta, masina ridicata si smucit tot ce e sub ea: roti, arcuri, bare stabilizatoare, sunt chemat sa vad un joc de 5-10mm la cardan - atat in partea din fata cat si in spate [stau prost la partea tehnica, deci explic babeste ^_^].

 

Rezolutia celor din reprezentanta a fost scbimbarea cardanului, ca este sertizat si nu se poate repara. Mi s-a explicat ca rotirea cardanului se realizeaza si in modul 2wd dar nu transmite miscarea catre rotile din spate. Dar la fel de bine mi s-a spus ca poate fi de la antena statiei CB la contact cu aerul, ceea ce speram sa o spuna in gluma :unsure: pt ca o am de 5 ani si nu am avut parte de astfel de probleme, pe Focus si Octavia.

 

Ca sa evit alte discutii, am dus masina la vulcanizare, am echipat-o cu alte cauciucuri, si am echilibrat toate rotile la 0.

 

Rugamintea e sa imi spuneti cat de reala e treaba cu cardanul si daca se poate remedia prin repararea lui sau doar schimbare.

 

Va multumesc anticipat si astept raspunsul dvs

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trepidatia poate sa apara de la un cardan descentrat, lovit, indoit, la unele masini se poate indrepta si echilibra.Nu stiu cum este la Duster, nu am apucat sa citesc tot dar daca este un ax cu doua c

Salutare,

 

Am si eu o problema cu al meu duster si nu as vrea sa deschid un topic aiurea si ma gandesc ca poate este devina cardanul daca tot a deschis colegu un topic nou pe seama lui. Masina are 110.000 km si este un 4x4 1,6 (gpl ) . Am observat o vibratie foarte puternica intre 40-60 km pe ora din ce in ce mai accentuata. Indiferent in ce treapta si ce turatie am masina treapideaza foarte tare intre 40 si 60 dar mai ales la 40 km/h. Am incercat si sa vad daca mai apar aceste vibratii si cu ea pe liber si in decelerari, accelerari si tot degeaba. Indiferent ce fac in acest interval vibreaza (rezoneaza ) masina. Culmea dupa ce am facut revizia (schimb ulei si filtre) Am stat langa masina tot timpul reviziei si nu s a umblat la absolut nimic. Sa fie de la cardan? Multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de la roti. Plus ca trepidatia a inceput din ce ce mai pronuntat. Geometria este facuta, nu am dat in gropi sa stramb janta sau sau directia. La revizie pe elevator nu se vedea nimic suspect sub ea. Volanul nu trage si nu vibreaza decat atunci cand trepiteaza toata caroseria.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...