Sari la conținut

Postări Recomandate

Am un Duster, fabricatie 2011, 1.5dci, 110hp 4x4, si la 500 km dupa ce l-am luat [54.000km la bord, reali] am inceput sa aud un sunet din spate sau de sub masina, ca si cum as avea o galma la roata, si pe masura ce accelerez frecventa sunetului e tot mai mare. Tot asa, pe drumul drept, trecand pe 4x4 LOCKED, am auzit un sunet ff ciudat, scartait insotit de mici trosnituri, si am comutat repede inapoi le Auto.

 

Ajuns la reprezentanta, masina ridicata si smucit tot ce e sub ea: roti, arcuri, bare stabilizatoare, sunt chemat sa vad un joc de 5-10mm la cardan - atat in partea din fata cat si in spate [stau prost la partea tehnica, deci explic babeste ^_^].

 

Rezolutia celor din reprezentanta a fost scbimbarea cardanului, ca este sertizat si nu se poate repara. Mi s-a explicat ca rotirea cardanului se realizeaza si in modul 2wd dar nu transmite miscarea catre rotile din spate. Dar la fel de bine mi s-a spus ca poate fi de la antena statiei CB la contact cu aerul, ceea ce speram sa o spuna in gluma :unsure: pt ca o am de 5 ani si nu am avut parte de astfel de probleme, pe Focus si Octavia.

 

Ca sa evit alte discutii, am dus masina la vulcanizare, am echipat-o cu alte cauciucuri, si am echilibrat toate rotile la 0.

 

Rugamintea e sa imi spuneti cat de reala e treaba cu cardanul si daca se poate remedia prin repararea lui sau doar schimbare.

 

Va multumesc anticipat si astept raspunsul dvs

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trepidatia poate sa apara de la un cardan descentrat, lovit, indoit, la unele masini se poate indrepta si echilibra.Nu stiu cum este la Duster, nu am apucat sa citesc tot dar daca este un ax cu doua c

Salutare,

 

Am si eu o problema cu al meu duster si nu as vrea sa deschid un topic aiurea si ma gandesc ca poate este devina cardanul daca tot a deschis colegu un topic nou pe seama lui. Masina are 110.000 km si este un 4x4 1,6 (gpl ) . Am observat o vibratie foarte puternica intre 40-60 km pe ora din ce in ce mai accentuata. Indiferent in ce treapta si ce turatie am masina treapideaza foarte tare intre 40 si 60 dar mai ales la 40 km/h. Am incercat si sa vad daca mai apar aceste vibratii si cu ea pe liber si in decelerari, accelerari si tot degeaba. Indiferent ce fac in acest interval vibreaza (rezoneaza ) masina. Culmea dupa ce am facut revizia (schimb ulei si filtre) Am stat langa masina tot timpul reviziei si nu s a umblat la absolut nimic. Sa fie de la cardan? Multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am un Duster, fabricatie 2011, 1.5dci, 110hp 4x4, si la 500 km dupa ce l-am luat [54.000km la bord, reali] am inceput sa aud un sunet din spate sau de sub masina, ca si cum as avea o galma la roata, si pe masura ce accelerez frecventa sunetului e tot mai mare. Tot asa, pe drumul drept, trecand pe 4x4 LOCKED, am auzit un sunet ff ciudat, scartait insotit de mici trosnituri, si am comutat repede inapoi le Auto.

 

Ajuns la reprezentanta, masina ridicata si smucit tot ce e sub ea: roti, arcuri, bare stabilizatoare, sunt chemat sa vad un joc de 5-10mm la cardan - atat in partea din fata cat si in spate [stau prost la partea tehnica, deci explic babeste ^_^].

 

Rezolutia celor din reprezentanta a fost scbimbarea cardanului, ca este sertizat si nu se poate repara. Mi s-a explicat ca rotirea cardanului se realizeaza si in modul 2wd dar nu transmite miscarea catre rotile din spate. Dar la fel de bine mi s-a spus ca poate fi de la antena statiei CB la contact cu aerul, ceea ce speram sa o spuna in gluma :unsure: pt ca o am de 5 ani si nu am avut parte de astfel de probleme, pe Focus si Octavia.

 

Ca sa evit alte discutii, am dus masina la vulcanizare, am echipat-o cu alte cauciucuri, si am echilibrat toate rotile la 0.

 

Rugamintea e sa imi spuneti cat de reala e treaba cu cardanul si daca se poate remedia prin repararea lui sau doar schimbare.

 

Va multumesc anticipat si astept raspunsul dvs

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

Poate sa fie de la cardan dar mi se pare cam devreme totusi la 54000Km. Oricum se poate reconditiona; parca se putea chiar si la Mudster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de la roti. Plus ca trepidatia a inceput din ce ce mai pronuntat. Geometria este facuta, nu am dat in gropi sa stramb janta sau sau directia. La revizie pe elevator nu se vedea nimic suspect sub ea. Volanul nu trage si nu vibreaza decat atunci cand trepiteaza toata caroseria.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspundeam doar de ce am retineri in ceea ce priveste eroare de pe diagnoza la ledurile P21/5W. Vreau nu vreau, trebuie sa le accept capriciile pentru ca am 5 ani garantie la masina si tipul ce e pe partea electrica la Verbita Arad e cat se poate de zelos, asta e motivul pentru care caut o solutie fara erori la diagnoza din cauza canbus-ului. Merci oricum pentru intentie!
    • @Kidu cred ca vorbeam impreuna si ne intelegeam separat.Eu s sarac am ph2.. Tu ph3..De aici uimirea..de ce ti ar pasa daca dau eroare la diagnoza?..garantie..etc..La voi sunt ai dreacu" cei din reprezentanta.
    • Eu ți-am spus ce se poate face, ce faci tu e treaba ta  . Există lămpi de număr cu led din fabrică (cod renault)* care nu generează erori.   *nu-l am momentan
    • @Mak, imagineaza-ti ca s-au legat de mine la reprezentanta pentru niste simple becuri LED Philips pe care le-am luat pentru lampile de la numar deoarece am preferat sa schimb doar becurile si nu toata lampa cum sunt cele cu leduri pentru ca dau o lumina mai discreta in comparatie cu lampile dedicate cu leduri care, in opinia mea, dau prea multa lumina si nici nu am incredere in fiabilitatea lor. https://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-auxiliare-cu-led-philips-x-tremeultinon-w5w-12v-1w-6000k-127996000kx2/pd/D3D982BBM/ Ca si in cazul celor recomandate de tine, nici astea nu dau eroare in bord insa pe diagnoza se vad cu eroare de bec ars. @torquemada, multumesc pentru confirmare, acelasi lucru il banuiam si eu. In rest, mi se pare un compromis mai acceptabil sa iau LED-urile indicate de Mak, fata de a ma pune sa modific fizic triplele pe spate. Stiu ca sunt unii ce si-au activat stopul pe frana din tripla si la cel de-al doilea bec printr-un bypass de circuit insa astea sunt deja modificari fizice care pod duce la anulari de garantie daca dai de unul mai zelos.
    • La Duster ph3 cam toate becurile dau eroare pe diagnoză, unele (faza scurtă) și pe bord. Dacă becurile de frână par slabe la Duster ph3 se pot ''trafora" încă 2 becuri (câte unul în fiecare stop) spre interior unde ai doar 5w pentru poziție pui unul 21/5w stop/poziție
×
×
  • Creează nouă...