Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Da, nu era neaparat un sfat de tinut permanent pe masina, cat mai degraba o sugestie pentru cand se merge in iesiri sa fie pregatiti.

Ce vroiam sa punctez e ca se lucreaza mult mai usor cu ochetii de 2T "la greu" (cand esti deja in noroi, etc), aia de 3.25T nu iti fac deloc viata usoara (mai ales daca trebuie sa ii prinzi de carligele din bara si "repede").

Eu momentan perechea aia de 3.25 pe masina tot timpul ( am pus ceva cauciuc intre ei si bara de plastic si apoi i-am strans bine de tot cu o cheie "mops" - nu ca nu s-ar putea desface... da' macar tre' sa munceasca pe ei :D )

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Apropo de echipament de recuperare...in 15 ani de cand merg pe ruta RM-BV,nu am avut nici macar roata de rezerva,ce sa mai spun de trusa de scule!Infine,in schimb la Duster m-am dotat la greu...cand am deschis odata la carrefour porbagajul si a vazut sotia ce am in el s-a speriat! :) Deci cu ce a pus @Killer82 in foto,acum 2 Dumineci l-am ancorat pe unu cu un Clio,care sa fiu sincer nu am prea inteles ce naiba a combinat intr-o curba in cobarare...la un moment dat a lovit bordura si la aruncat instantaneu prin aer,in final dupa ce s-a rotit si rasucit,a aterizat pe un gard care s-a indoit si transformat,spre norocul aluia,intr-un fel de terasa aflata deasupra unei vagaune!L-am tinut agatat de Duster sa nu cada naibii cu masina in vagauna de sub el pana au venit pompierii!

 

Editat de 22DCI
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Salutare si apropo de ochetii  din posturile de mai sus...am vazut pe undeva unii ce sunt cu surub si piulita blocata cu siguranta splint,deci mai greu de furat.Deci ce ma interesa urgent...am gasit intr-un magazin local un kit reparat pene,format dintr-un mini compresor si un bidon cu o solutie lichida...deci a folosit cineva asa ceva,e bun,functioneaza sau e fix pix,intreb pentru ca e destul de scump?Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ca la PH2 daca ai si senzori de presiune nu e recomandat sa folosesti mazga de-aia de astupat porii. Este kit de reparatie pana cu snur (pt cuie) si compresor poti sa iei separat ceva mai de calitate daca vrei. # parerea mea

In rest la o gaura mica posibil sa ajute si ala cu zeama. Compresorul nu poate nimeni sa se pronunte, e plin de tot felul pe piata. Eu de ex. am unul din Lidl si e ok :)

Ochetii cu surub cu bolt (siguranta) au si piulita, si o sa mearga cei mici de 2T insa cei de 3.25T o sa intre al dracu' de greu. Eu am inii de 3.25 permanent pe masina insa sunt cei cu filet pe o parte. Stransi cu un cleste de instalator nu ii mai ia nimeni de acolo. Si la 15 lei cat am dat pe o bucata nu ii paguba. Mai in spate sunt links catre mag.de echipam.de ridicat de unde au fost achizitionati.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...sadar tot kit-ul de reparatie pana cu snur ramane pana la urma cel mai ok...Atunci e clar, banii de pe kitul cu zeama (ca daca nu intrebam,sigur luam teapa! :) ) ii dau pe un mini  compresor serios,probabil ceva model digital de pe  la Michelin.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la Lidl un ''spray de pana'' scump nu a fost si l-am luat sa fie dar vreau sa iau si un kit de pana din acela cu snururi, compresor am un TMAX dar este cam mare, ma rog eu il am de la cealalta masina unde trebuie un compresor mai serios.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...