Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Da, nu era neaparat un sfat de tinut permanent pe masina, cat mai degraba o sugestie pentru cand se merge in iesiri sa fie pregatiti.

Ce vroiam sa punctez e ca se lucreaza mult mai usor cu ochetii de 2T "la greu" (cand esti deja in noroi, etc), aia de 3.25T nu iti fac deloc viata usoara (mai ales daca trebuie sa ii prinzi de carligele din bara si "repede").

Eu momentan perechea aia de 3.25 pe masina tot timpul ( am pus ceva cauciuc intre ei si bara de plastic si apoi i-am strans bine de tot cu o cheie "mops" - nu ca nu s-ar putea desface... da' macar tre' sa munceasca pe ei :D )

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Apropo de echipament de recuperare...in 15 ani de cand merg pe ruta RM-BV,nu am avut nici macar roata de rezerva,ce sa mai spun de trusa de scule!Infine,in schimb la Duster m-am dotat la greu...cand am deschis odata la carrefour porbagajul si a vazut sotia ce am in el s-a speriat! :) Deci cu ce a pus @Killer82 in foto,acum 2 Dumineci l-am ancorat pe unu cu un Clio,care sa fiu sincer nu am prea inteles ce naiba a combinat intr-o curba in cobarare...la un moment dat a lovit bordura si la aruncat instantaneu prin aer,in final dupa ce s-a rotit si rasucit,a aterizat pe un gard care s-a indoit si transformat,spre norocul aluia,intr-un fel de terasa aflata deasupra unei vagaune!L-am tinut agatat de Duster sa nu cada naibii cu masina in vagauna de sub el pana au venit pompierii!

 

Editat de 22DCI
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Salutare si apropo de ochetii  din posturile de mai sus...am vazut pe undeva unii ce sunt cu surub si piulita blocata cu siguranta splint,deci mai greu de furat.Deci ce ma interesa urgent...am gasit intr-un magazin local un kit reparat pene,format dintr-un mini compresor si un bidon cu o solutie lichida...deci a folosit cineva asa ceva,e bun,functioneaza sau e fix pix,intreb pentru ca e destul de scump?Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ca la PH2 daca ai si senzori de presiune nu e recomandat sa folosesti mazga de-aia de astupat porii. Este kit de reparatie pana cu snur (pt cuie) si compresor poti sa iei separat ceva mai de calitate daca vrei. # parerea mea

In rest la o gaura mica posibil sa ajute si ala cu zeama. Compresorul nu poate nimeni sa se pronunte, e plin de tot felul pe piata. Eu de ex. am unul din Lidl si e ok :)

Ochetii cu surub cu bolt (siguranta) au si piulita, si o sa mearga cei mici de 2T insa cei de 3.25T o sa intre al dracu' de greu. Eu am inii de 3.25 permanent pe masina insa sunt cei cu filet pe o parte. Stransi cu un cleste de instalator nu ii mai ia nimeni de acolo. Si la 15 lei cat am dat pe o bucata nu ii paguba. Mai in spate sunt links catre mag.de echipam.de ridicat de unde au fost achizitionati.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...sadar tot kit-ul de reparatie pana cu snur ramane pana la urma cel mai ok...Atunci e clar, banii de pe kitul cu zeama (ca daca nu intrebam,sigur luam teapa! :) ) ii dau pe un mini  compresor serios,probabil ceva model digital de pe  la Michelin.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la Lidl un ''spray de pana'' scump nu a fost si l-am luat sa fie dar vreau sa iau si un kit de pana din acela cu snururi, compresor am un TMAX dar este cam mare, ma rog eu il am de la cealalta masina unde trebuie un compresor mai serios.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...