Sari la conținut

DonQuijote

Module Coborâre-Ridicare Geamuri Din Cheia Originală - Ph2

Postări Recomandate

Eu am luat masina cu ele montate de fostul proprietar, o data cu alarma. Stiu doar sa inchida geamurile (in cazul in care sunt deschise) cand incui masina din telecomanda de alarma. Daca e deschis mai mult de 1, le inchide pe rand, ceea ce nu e rau ca mai protejeaza bateria.

Foarte utile! Recomand, indeferent de provenienta lor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt module plug&play inclusiv la Duster ph2, adică scoți mufa din buton, înseriezi modulul și gata.

 

E vorba de mufa din usa ? Este pe acea mufa 12v permanent? Sau acela trebuie tras de altundeva ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@T0rquemada: ok, nu sunt pe can.

 

Dar, AR TREBUI sa mearga si daca incui din alarma, asa e?

Practic modulul doar pricepe un al doilea impuls incuiere/descuiere si da comanda de ridicare/coborare geamuri din cauza ca a

receptionat al 2-lea impuls. Corect? Sau imi scapa ceva aici?

Editat de mugur

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cum ar functiona asta actionand butonul de pe pager-ul alarmei? Ca de ex eu daca apas sa zicem de 2 ori pe ala de incuiat de pe pager, prima data incuie, iar a 2a oara incepe sa sune alarma pt cateva secunde, ceea ce mi se pare cam aiurea. Sunt interesat de aspectul asta mai mult daca uit vreun geam deschis si atunci cand incui masina din pager (1 data) automat sa se si ridice geamurile care sunt coborate.

Cu toate astea, mi se pare ca exista module de genul care se pot atasa separat la alarma deja existenta pe masina, ar fi cam aiurea sa canti la 2 telecomenzi :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

dr_dumi, e ala de la viper pentru 2 usi.

trebe 2 daca vrei si pe spate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, se monteaza in portiere

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...