Sari la conținut

Duster 2.0Dci In Asteptare


Postări Recomandate

NU compar cu Foresterul si nici nu am vrut polemici la topicul meu de inceput. Foresterul 2006-2008 este suprem desi Duster arata mai bine.

Exista un Topic unde se poate dezbate asta foarte bine, eu imi prezint parerea mea pe topicul meu, deschis de mine si nu am invitat pe nimeni la tuning. Nici macar nu am spus ca o sa iau eu un Duster si o sa ii mai pun 30hp sa vedeti cum o sa mearga, astept 2.odci sau poate un 1.6 biturbo pt ca e f bine facut si mai mult decat imi doream dar in nici un caz nu am venit sa ma cert.

De la primul post am fost luat pe sus de admin pentru reclama mascata..., poate asa este, am incalcat regulamentul, a sters si gata, insa atata suspiciune...

Este o mpotiune serioasa un Duster de fabrica cu 140-150hp si desigur cu tot ce trebuie proiectat sa mearga frumos si este adevarat ca in mintea mea este si un tuning decent daca cu asta ma ocup si cred in asta.

 

Eu nu vad Duster ca pe o masina de teren si nici redactor nu are nevoie, este o masina buna peste tot care te ajuta sa iti faci drumurile frumos cu ea.

Motorul de ARO diesel original are niste calitati fantastice, este motorul cu cel mai bun raspuns la accelerare, ofera de la 700rpm cuplu f bun doar ca nu urca prea sus si materialele si excutia sunt precare. Acest motor a fost o revolutie la priectara lui dar si-au batut joc ca de obicei in loc sa dezvolte.

Editat de SEBASTIAN
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 83
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am citit, amuzat, acest topic. Cu toate ca am zis ca nu ma mai bag... in acest caz, nu pot sa ma abtin. @SEBASTIAN, ceea ce consider eu despre aceasta masina se poate citi prin tot forumul. Totusi,

Sebastian, cate mii de km te-ai dat cu duster? Ca io nu reusesc sa o simt submotorizata deloc. Doar daca te astepti sa se poarte ca o sportiva, dar asta e o biluta grasa,tu ce voiai ? sa faci liniute?

Eu nu vreau niciun dci 2.0 pe Duster. Voi aveti idee cat de proaste sunt motoarele alea?! Sunt de provenienta Laguna. Sunt niste mizerii ordinare. Sa speram ca macar vom avea parte de un 1.6 care sa

Viitorul..un duster cu 4 motoare electrice(unul/roata) ar fi genial in teren, la gunoi ci dif blocabile,reductoare etc. Momentan stam dupa baterii(autonomie/per de reancarcare) dar poate prind unul cand ajung la pensie :)

Editat de qaz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In 10-12 ani eu vad piata electrica depasind piata motoarelor cu combustie interna, ca nr de vanzari.

 

Cat timp avem petroll kklau nimeni nu are interesul sa investesca in masini electrice, s-ar pierde multi bani, marile puteri or sa tina sub papuc dezvoltarea .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa titlul topicului pare ca va fi unul lung... așteptatul unui 2.0dCi adica :)

Sincer cel mai fain răspuns la întrebarea "de ce nu se montează 1.6 dCi pe Duster" a fost preluat de la Vocea Clientului de unul din colegi si prezentat pe un alt topic, si suna ceva de genul "pt ca un sondaj in rândul actualilor si posibililor clienti a arătat ca ar prefera motoarele de 1.5 dci si 1.6 benzina" (sau asa ceva).

 

Orice business se bazează pe un raport extrem de simplu: costuri versus valoare returnata.

Cel mai probabil implementarea unui 1.6 dCi nu e fezabila ca investitie. Sa nu uitam ca se vinde in draci cu ce are acuma, ca se sta dupa el ceva timp (chiar si pt echiari standard) si ca nu merge totul cu "ia hai sa luam motorul asta sa-l punem aici". Deci pe vers. curenta e cam exclus.

 

La trendul actual ma indoiesc ca pe un eventual Duster 2 sa apară vreun motor de 2 litri diesel (ca dealtfel in toata gama Dacia). Pentru ca Dacia are niste asteptari create relativ la taxe, asigurare, consum si mai ales la target de piata care nu implica motoare de 2 litri. Ca o analogie, in 2008 nu puteai cumpara (nici pe comanda) in RO un Megane cu 2.0 16v, desi in vest se vindeau destule.

 

Trendul spre tehnologii alternative e deja clar, mai ales ca pt Europa Renault are deja 3 modele "la scara normala" full electrice si culmea, si alea se vând bine pe unde este infrastructura si încărcare gratis (e.g. Germania) iar in USA cei de la Tesla au acum un SUV full electric.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...