Sari la conținut

Noul Motor 1.6 Benzina Euro6


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfaturile mele, ca posesor de 1.2 TCe cu probleme: pe hartie si pe asfalt e cel mai bun motor la ora actuala de pe Duster (daca excluzi din ecuatie consumul, unde cel mai bun e dCI-ul) ia-ti ce Dus

Din cate stiu rezervorul este de 50 de litri...este un motor decent! Daca vrei putere trebuie turat..asa este la benzina aspirate!!

Salve Am facut o diagnoza la un service Dacia si am gasit cateva mici erori stocate de genul presiune scazuta pe o roata, etc. Deci motorul este in parametri si om mai vedea la vara pe coclauri cum s

Posted Images

Sunt zvonuri din presa internationala. Oficial nu s-a anuntat nimic. Chiar daca as cunoaste o persoana din conducerea Dacia - Renault care sa zicem ca mi-ar spune exact ce urmeza sa se intample tot zvon s-ar chema, atat timp cat nu exista un comunicat oficial de la uzina. Eu asa am citit in ultimele luni pe mai multe site-uri (de presa): 3 variante de putere (110, 130, 160 CP), 4X2 sau 4X4, cutie manuala sau EDC, inclusiv la tractiunea integrala. Nu vor aparea simultan toate variantele si toate combinatiile. In Romania se estimeaza ca se vor vinde doar doua variante de putere (cele mai mici!). Ramane de vazut ce o sa fie! Spre exemplu cand au lansat actuala versiune de Duster au scos din oferta pentru Romania nivelul de echipare de baza (Acces) care se vinde in continuare in vestul Europei. Deci nu este obligatoriu ca in tara noastra sa se vanda cele mai ieftine versiuni. Mai mult la inceput in Romania era disponibila pentru "benzinari" doar varianta de 1.2 (mai scumpa), in timp ce in restul Europei se vindea bine merci si 1.6 (cei de la Vocea Clientului spuneau ca sunt probleme cu omologarea dar in restul UE nu!). 

Inca de la lansare se vorbea de un nou MediaNav proiectat special pentru Duster (ma refer la noul bord). 99% o sa aiba display-ul mai mare. Pe strazile din tara noastra probabil o sa-l vedem tot dupa 1 ianuarie 2019 (si) in combinatie cu 1.3 benzina.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tot zvon..Cica variantele aparute ar fi la Renault pe Scenic 115,140,160.La noi evident trebuie sa apara ceva intermediar..Sa asteptam 2019..sau sf lui 2018..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde ce modificări hard (pistoane, segmenți, arbori came, vibrochen, supape, turbine sau injectoare) sunt între versiuni. Poate iei variante mai slabe si, din reglaje soft, poți obține mai mult păstrând același nivel de fiabilitate (nu de garanție).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 1.3 l benzina montat pe Mercedes nu este absolut identic cu motorul de 1.3 l Renault. Intr-adevar motorul a fost proiectat impreuna de Renault si Mercedes dar variantele montate pe masini au mici diferente (nu este vorba doar de soft) caracteristice fiecarei marci.

Atat la Renault cat si la Mercedes exista diferente intre componentele motorului pentru diferitele variante de putere (nu este vorba doar de un soft diferit).

Evident se poate creste puterea cu un soft artizanal dar putin probabil sa obtii o diferenta semnificativa. In plus componentele mecanice (care nu au fost proiectate pentru o putere mai mare) sunt solicitate mai mult, rezulta efecte negative pe termen lung. Despre fiabilitate nu se poate stii decat dupa mai multe zeci de mii de kilometri cand deja este prea tarziu pentru cel in cauza. Nu mai spun ca modificarea softului poate sa influenteze negativ rezultatul la testul de poluare de la itp. Pentru cateva sute de euro cat o sa fie diferenta intre diferitele variante de putere nu cred ca merita efortul sa ne incurcam cu tot felul de modificari la motor. Spre exemplu eu nu am auzit pe nimeni sa cumpere Duster 1.5 de 90 CP si sa faca modificare de soft ca sa-i creasca puterea. Toti prefera sa dea in jur de 500 de euro in plus si cumpara Duster cu motor de 110 CP.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@abc, stiu eu un caz in care cineva si-a luat 1.5 dCi de 90 si l-a resoftat in jur la 120 CP. El se declara multumit, eu am rezerve mai ales la o masina noua.
Pe fosta masina am avut remapare dar nu mi s-a parut atat de spectaculoasa cum era laudata desi era facuta la cineva cu referinte bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...