Sari la conținut

Duster 1.2 Tce 4×4 125 Cp Euro 6 Vs Duster 1.5 Dci 4×4 109 Cp Euro 6


Postări Recomandate

Eu in calitate de coleg si prieten va doresc sa nu aveti nici o problema iarna. Dar orice problema ati avea aceea ar disparea daca ati avea un motor pe benzina :)

 

Uite, de exemplu, pe cand conduceam un duster diesel avea obiceiul sa mi se opreasca brusc in mers. Imi cadeau ceasurile spre 0 si daca apasam imediat ambreiajul isi revenea. Nu stia nimeni ce are.

 

In afara pataniilor personale (putine e drept) problemele de iarna ale dieselurilor si in special ale dusterului diesel au fost relatate la timpul lor de colegii de . Din relatarile lor am tras concluzia ca au fost probleme cu pornirea la rece, cu turatiile, cu intrebari legate de unde se ia motorina mai buna de iarna, cu filtre de motorina in care era dop de gheata (asta s-ar putea sa fie de pe alt ). Apoi mai cade o pompa de ulei, motorul nu se incalzeste foarte repede daca mergi la serviciu pe distante scurte si nu baga caldura repede, poate are si un consum mai mare pana ajunge în parametri. Toate aceste necazuri au fost citite pe si nu cred ca e cazul sa facem un inventar.

 

Daca am uitat cumva ceva vine peste vreo 4 luni iarna si o sa va amintiti mai bine.

 

In ceea ce priveste intrebarea lui @fnicolau de mai sus am inteles ca a incercat sa fie sarcastic si i-a reusit. Dar nu inteleg de ce acest sarcasm pentru ca eu nu am incercat sa ironizez pe nimeni cand am vorbit de problemele ce pot aparea iarna la diesel. Era o parere personala si trebuie tratata ca atare. Si fara suparare.

Editat de dacian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Se pare ca nu e chiar asa de greu sa pornesti in rampa mai serioasa cu 1,2 tce   Benzinarul meu are cuplu 148 din care folosesc in teren aprox.130 si nu am avut probleme niciodata la pornire in ram

Foarte adevarata afirmatia! Am comis-o si eu.   Totusi un exemplu de truism ce poate afecta negativ cititorii si foarte raspandit si in acest topic este acela ca motorul pe benzina (oricare ar fi el

As vrea sa va multumesc la toti pentru parerile pe care le-ati exprimat. Discutia ramane in continuare deschisa si pentru altii care vor avea aceleasi nedumeriri ca si mine. Eu am dat comanda de 1.2

Uite, de exemplu, pe cand conduceam un duster diesel avea obiceiul sa mi se opreasca brusc in mers. Imi cadeau ceasurile spre 0 si daca apasam imediat ambreiajul isi revenea. Nu stia nimeni ce are.

 

In afara pataniilor personale (putine e drept) problemele de iarna ale dieselurilor si in special ale dusterului diesel au fost relatate la timpul lor de colegii de . Din relatarile lor am tras concluzia ca au fost probleme cu pornirea la rece, cu turatiile, cu intrebari legate de unde se ia motorina mai buna de iarna, cu filtre de motorina in care era dop de gheata (asta s-ar putea sa fie de pe alt ). Apoi mai cade o pompa de ulei, motorul nu se incalzeste foarte repede daca mergi la serviciu pe distante scurte si nu baga caldura repede, poate are si un consum mai mare pana ajunge în parametri. Toate aceste necazuri au fost citite pe si nu cred ca e cazul sa facem un inventar.

 

 

De prima problema nu am auzit pe nimeni sa o aiba.

 

Pornire la rece, problema de ph2 (de soft).... + se plangeau si niste benzinari cu ph1.

 

Motorina de iarna, filtre inghetate, hmmmm, eu merg doar cu motorina standard si iarna si vara, fara probleme.

 

Pompa aia de ulei pe care probabil ca ai vazut-o pe forum n-are nici o legatura cu iarna.

 

Si pentru ca motorul se incalzeste mai greu avem o rezistenta electrica suplimentara in habitaclu.

 

Iar de consum mai mare, pot pune pariu ca si tu ai consum mai mare iarna.

 

Aaaaaa, si nu vorbesc din auzite. ;) Iar parerile personale expuse ca niste truisme pe aici pot afecta negativ unii cititori care vor sa se documenteze.

 

 

In ceea ce priveste intrebarea lui @fnicolau de mai sus am inteles ca a incercat sa fie sarcastic si i-a reusit. Dar nu inteleg de ce acest sarcasm pentru ca eu nu am incercat sa ironizez pe nimeni cand am vorbit de problemele ce pot aparea iarna la diesel. Era o parere personala si trebuie tratata ca atare. Si fara suparare.

 

Si nu, nu a fost o incercare de sarcasm postul anterior, vroiam sincer sa stiu si eu ce probleme am iarna, poate nu-mi dadusem seama de ele. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand motorul mic nu e turat in zona de cuplu, e o problema. Nu cred ca vrei sa incerci sa pornesti in rampa mai "sanatoasa" cu 1.2 benzina si sa constati ca ai lasat ambreiajul si nu ai turatia necesara ca turbina sa fac cuplu - si moare motorul. Si ca sa reusesti constati ca trebuie sa patinezi ambreiajul...

 

Eu la achizitie am facut calcule pe termen lung, si am constatat ca cei mai multi bani intra in combustibil, si apoi in depreciere. Asa ca desi benzinar convins, am luat dci :)

 

Legat de depreciere...se tot vehiculeaza prin presa ideea ca intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat vor fi impuse restrictii serioase la nivel european pentru autoturismele cu motor diesel. Deocamdata doar proiecte...dar fara foc nu iese fum...

 

Personal am ales dci-ul pentru cuplu. Daca as fi avut optiunea motorului pe benzina 2.0, aveam un Duster benzinar acum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din caracteristicile dinamice, duster-ul 4x4 cu 1.2 tce pare sa fie o masina foarte interesanta si mai rafinata decat un diesel. Sunt curios insa de consumul real, pe care inca nu il stim. Stiu doar ca sunt posesori de 1.2 tce 4x2 care se plang de consum, la 4x4 sigur va consuma mai mult, iar montarea de gpl este extrem de scumpa.

 

@ayrts: si inainte de a lua eu dci-ul se vorbea despre restrictii aplicate la diesel, chiar am citit ca noile norme euro pt diesel fac tot mai dificila implementarea motoarelor care sa respecte normele, insa la cate masini diesel circula pe sosele nu cred ca utilizatorul normal din romania cu un diesel euro5 va fi afectat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De fapt cam aici se ajunge cu discutia: 1.2 TCe este un motor cu performante dinamice excelente, aproape la fel de bune ca 1.5 dCI in off si mai bune pe autostrada, dar cu consum mai mare in ambele situatii. De aici, fiecare poate sa aleaga ce doreste. Punand in balanta si zgomotul redus al motorului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui vazut cum se descurca in off in situatii mai grele 1.2 Tce-ul 4x4. Deja, din zona testerilor, am aflat ca pe sosea sta mai bine ca diesel-ul. Acum nu m-am uitat pe configurator, tce 1.2 4x4 e mai scump decat diesel-ul?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul la masina mea(mers pe auto) e de 7,5 % si am condus destul de sportiv. Deci nu mi se pare un consum mare, ba chiar unul mic raportat la felul cum alearga. Si e mai ieftin ca dieselul din ce imi amintesc cu peste 1000 de euro, asa ca eu inca nu ii gasesc dezavantaje.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea sincera este sa încerci sa le testezi pe amandoua dacă ai ocazia și ai o cunoștință la unul din dealeri.

Eu așa am făcut în 2012 când L-am luat pe al meu. Am ales dci 110 în locul la 1.6 16V pentru ca pur și simplu trăgea mai bine dieselul. La 1.2 tce mă gândesc și eu acum, pentru un buyback, dar mai aștept poate se indura și Dacia sa pună un AC automat. Dacă simți ca nu ai cuplu în off, cum afirmau câțiva colegi cu experiență, poți sa apelezi la o resoftare. Am înțeles că acum exista și ptr tce.

 

Succes în alegere! Știu ca nu este ușor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...