Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

După aprox. 35.000 km:

Medie:

În afara localității, spre exemplu București Oradea și retur, în general mers rapid, 130 în afara localităților, aprox. 80prin localitate, aprox. 7.2l/100

Pe autostradă, dacă bate vântul din spate scot și 7.2, dacă bate vântul din față am scos și 11. Pare că lua mai mult pe timp de iarnă, cu aprox. 1-2l.

Prin oraș, peste 8, pe aproape de 9, la mers prin București la ore la care nu e aglomerat. Parcă mai mare iarna.

 

Am băgat aproape exclusiv Rompetrol, de câteva ori recent Petrom/OMV, și îmi pare că-i consumul mai mic, probabil mi se pare...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresti - Craiova - Bucuresti, la dus pe A1, la intors pe Rosiori de Vede, Alexandria. Viteza medie 67 km/h, consum mediu 5.5l/100 (date de computerul de bord, resetat la plecare din Bucuresti). Mers batraneste, la admirat peisajele, pe autostrada maxim 110 (in general 100), prin localitati maxim 70 cu a 6-a, cu anticipat de trafic, luat piciorul din gaz, lasata sa curga, d-astea. Doua persoane de aprox. suta de kile, fara bagaje, cu aer conditionat non stop.

 

Ca idee, diferenta mare mare la consum intre sub 110 (poate chiar 120) si peste. Diferenta de timp mi-a iesit mica, deci o sa incerc sa am rabdare si sa n-o calc :) De fapt turatia este treaba de urmarit, eu am tinut-o sub 2500, la modu' ca dupa ce initial i-am dat niste decoxare la 3000 rpm cam 20 de km, am coborat-o. Decoxarea aia i-am dat-o pt. ca merg prin oras foarte mult si am zis ca poate este nevoie.

 

 

In rest, in general si la mine este cam cum zice @norenendur. Inca ceva, dupa prima revizie, probabil datorita schimbarii de filtre dar si "lasarii" motorului, consumul mi-a scazut semnificativ.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresti - Orastie - Bucuresti

 

Conditii:

- 845 km (pe autostrada si DN) plus vreo 40-50 km pe plaiuri mai neumblate, in munti.

- Pe autostrada (aprox 200 km) viteza 130km/h .. DN (aprox. 650 km) viteza 70-90 km/h (localitati si in afara).

- 4 persoane (200 kg) + bagaje (50kg)

- AC pornit cam 30% din timp (vreo 2-300 km).

 

Date furnizate de CB (resetat la plecare din Bucuresti):

- Medie orara 55 km

- 75 litri consumati (se pupa cu bonurile de alimentare).

- 8.5 consum mediu

 

Confirm cresterea semnificativa a consumului dupa 100km/h

In Bucuresti 11.8 vara si 13 iarna.

 

Ma declar multumit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Cand am cumparat masina, pana la prima mie de km nu a iesit din 12%. Acum, la 3200km cat are, abia a ajuns la 9,4%. Sper sa mai scada, cu toate ca nu cred! Este grea totusi. Ca viteza de croaziera...130 km/h.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...