Sari la conținut

Viteza maxima Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

sincer   Cine a cumparat Duster-ul dintre cei 2 mii si ceva de memebrii de forum cu primul gand de masina de curse??? Sa-si ridice mana ... aaaa ... adica sa scrie, na.   Nu vreau sa jignesc pe

188Km/h e viteza reală dată de ABS iar TdB-ul mai pune 4km/h indiferent că mergi cu 10km/h sau 210km/h. Medianav-ul nu dă și nu afișează nicio viteză. Oricum interesant să mergi cu 188Km/h ș

hai ca am reusit eu sa mut si pe consumul instantaneu:

Posted Images

Ai şi hardware dedicat la varianta cu precizie ridicată, de exemplu la sistemele utilizate pentru măsurători cadastrale, cu preţuri pe măsură…Sateliţii emit acelaşi semnal radio…Hardware-ul şi software-ul trtebuie să permită administrarea corecţiilor de offset corelate cu offset-ul indus de administratorul sistemului de sateliţi, pentru a fi mai precis. Mai nou, se merge pe două sisteme, GPS + GLONASS, iar erorile sunt cu mult diminuate (ce păcăleşte unul, mai corectează celălalt), mai ales că s-a renunţat de ceva timp la Selective Availability

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Duster-ul 1.5 dci 4x4 e nou (~2k km) si nu l-am testat la maxim. Dar pot zice ca pana la 160 (~154 pe GPS) in mod 4x2 a urcat lejer cu 4 persoane in masina, bagaje "light".

Inainte timp de 8 ani am testat la maxim un Logan 1.6 16V.

Performanta maxima: 5 persoane in masina si portbagajul full (greutatea a ajutat la stabilitate), autostrada 3 benzi in Austria, 200kmh pe bord, 183 kmh pe GPS, 5700-5800 rpm, limitarea era la 6200-6300 rpm. Peste 170 kmh masina nu mai prezenta siguranta, iar zgomotul era ca intr-un avion cu elice la decolare; singur in masina peste 150 kmh simti ca decolezi...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

175 km/h...mai mult mi-a fost frica sa-i dau.I-am puns niste Jante mai iesite (cu ET-ul mai mare), pt. stabilitate.Eu cred ca mai mergea, dar deja se simtea un temurat in volan(echilibrare jantei).

Editat de danielcojocar
JANTA caci, "geanta" este cea de doamne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...