Sari la conținut

Duster 1.2 Tce 4X4 Euro 6


Postări Recomandate

Tapiseria imi place la nebunie! Sper sa pot pune si eu pe PH1 ca inca nu mi-e clar ca se potriveste pe scaunele din fata.

Si jantele arata foarte fain.

 

Sa o stapanesti sanatos cat mai multi km!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutari! Asta e masinuta mea. Pentru inceput : jante Mam W3 , folie, alta antena , bandouri protectie usi, ornament cormat bara spate, cotiera, diuze tip perdea, vopsit etrieri si tamburi cu Folia

Salutari din nou. Cum sistemul audio de fabrica este de o calitate discutabila am schimbat boxele fata cu http://www.be-loud.r...H/GTi/GTi-6.2C/, iar cele spate cu http://www.be-loud.r...NCH/GTi/GTi-

De saptamana asta mi-a venit dusterul mult asteptat. Dupa cateva zile de utilizare pot sa va zic ca e super ca si comportament la drum, iar motorul trage foarte bine.

Posted Images

@edyy: Senzorul de capotă deschisă(vizibil în penultima poză) e din fabrică, sau e pus de tine(alarmă). Pentru Start&stop trebuie să aibă senzor de capotă deschisă, și speram să fie integrat în broasca capotei

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e pus de mine, e din fabrica montat acolo.De ce spui ca era mai bine in broasca? De ex la Passat b5,5(2002) tot ca la Duster era pozitionat si ala era platforma de Audi, deci nu poti sa il suspectezi de solutii ietine.

Editat de edyy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că nu putea fi sabotat/ocolit/deconectat. Dpdv tehnic era o tablă mai mare cu 2 găuri fi3 de care se prindea un microîntrerupător, elegant, failproof, discret.

Acum ce sa facem, ne obisnuim cu ideea ca e totusi o Dacia Duster, nu Porsche Cayenne. Stiu ca exista mici detalii, nu putine, care nu sunt in concordanta cu ingineria anului 2015, dar la banii astia eu zic ca e un compromis bun pt un 4x4. Si ce draq mai e "failproof" in ziua de azi. Daca nu se inventa poporul chinez probabil ca si microintrerupatoarele nu se stricau niciodata, dar in situatia data eu zic sa ne bucuram de masini, sa ne plimbam cu ele si sa nu se stresam ca exista un contact capota montat ca acum 20 de ani.

Editat de edyy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce mi s-a parut (in prima poza) ca se vede marginea ceva mai inaltata... caci aia era interesant

Pai cu marginea mai inalta sunt cele originale pe care le vinde producatorul, dar eu le-am evitat pt ca sunt prea "plasticoase", adica daca te chinui putin poti sa bati cuie cu ele :)

Asta vorbind asa de vara, ca la iarna klar o sa caut unele gen tavita.

Editat de edyy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...