Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Am inteles ca exista motorina aditivata asa incat corespunde, cel putin declarativ, regimului de iarna din tara noastra. Sa inteleg ca de la statiile de combustibil din tara nu poti cumpara motorina iarna asa incat sa nu ai probleme la temperaturi scazute uneori in exces asa cum se mai intampla la noi in tara?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee generala 4x2 consuma mai putin decat 4x4 .....

Pe al meu 4x4, tot diesel si cu spatele decuplat nu obtin asa consumuri din simplul fapt ca sunt mai multe frecari si masina e mai grea decat 4x2.

 

4x2 consuma mai putin, in special, din cauza etajarii cutiei de viteze. Frecarile si greutatea au o oarecare influenta dar nu determinanta. Vezi spre exemplificare modele care au montate acelasi tip de cutie pe 4x2 si 4x4. Diferenta de consum este de 0,2 - 0,4%.

 

In conditii normale modul 4x2 si modul AUTO functioneaza absolut la fel asa incat e doar o parere ca primul mod ar fi mai economic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca de la statiile de combustibil din tara nu poti cumpara motorina iarna asa incat sa nu ai probleme la temperaturi scazute uneori in exces asa cum se mai intampla la noi in tara?

Problema ar fi daca bagi motorina din surse neclare. In plus, din cate stiu eu, la noi motorina iarna se aditiveaza normal doar pentru -20C. Daca sunt -33C, as astepta sa se dezmorteasca un pic afara, sa fie ceva mai cald, macar un -20C :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Don Quijote nu sunt adeptul alimentarii cu combustibil din surse dubioase. Insa atunci cand au fost -33 C masina pe benzina am pornit-o fara probleme. Iar ziua a fost mai cald de -20 grade abia pe la orele 12-13. Ori daca am nevoie de masina la temperaturi ce pot cobora oricand sub -20 C aici in zona asta de munte...atunci am imbulinat-o? Caci am decis sa cumpar o masina noua pe care eu chiar sa pot conta. Daca motorina in Romania este aditivata doar pentru cei din zonele mai calde iarna...atunci eu ce ma fac cand trebuie sa pornesc dimineata la ora 6 spre munca pentru ca depind de naveta cu masina iar activitatea productiva nu tine cont de faptul ca afara sunt sub -20 grade dimineata ? Si banuiesc ca si altii care fac naveta din zona asta a tarii (pe care eu nu-i cunosc) au masini pe motorina...aia ce fac? Se pun inapoi la somn cand sunt temperaturi sub -20 C ? Sau aditiveza motorina cu ceva suplimentar ?

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca trebuie sa iti faci griji cu pornirea dimineata cand e foarte frig, doar acumulatorul sa "fie in forma".

Eu alimentez doar de la MOL si la sortimentul de top scrie pe pompa -33 C iar la celalalt sortiment parca -20 C.

Dar si ceilalti au, parca la OMV si Petrom e ceva cu Maxxmotion respectiv Alpin...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oricum motorina nu ingheata, daca nu are apa in ea. Ce am observant eu cand am luat masina(ianuarie2014), am alimentat de la petrom cu standard si motorina era ceva de genul miere mai diluta.Am vrut sa bag de 200 ron, dar m-am speriat cand am vazut cum era motoina si m-am rezumat doar la 100. A pornit fara probleme si a fnctionat normal, nu au fost nici un fel de problem. Trebuie sa ai baterie buna si bujiile functionale.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...