Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

Sistemul antidemaraj impiedica pornirea motorului, daca cheia nu e in contact (practic nu se mai poate face pornirea doar facand contact la fire). Daca vrei sa nu iti fie furata masina, sistemul este arhisuficient. Dar cu geamul spart si ceva lipsuri prin masina tot ramai.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Pai cu geamul spart si furat ceva de prin masina (ma refer la cele pe care poate pune mana si sa funga hotul) ramai si daca ai alarma la masina..Ca pana apuca omul sa sara din scutece noaptea si sa ajunga, cu ranga bine prinsa in mana drepta, la masina..cacanarul ala ce a "indoit" geamul masinii deja e departe..nu? Deci in concret se justifica si o alarma montata la o masina ce are deja antidemaraj electronic? Si nu ma refer la functii extra gen pornirea motorului (pe alarme mai evoluate) de la distanta ci ma refer strict la securitatea masinii si a continutului ei.

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul ca ma repet si devin enervant: cu alarma ( chiar si cea mai simpla) sperii hotii gainari sau incepatori ( adica ai sanse sa scapi de spargerea geamului 50%-50%).

Pe hotii profesionisti nu-i sperie nici imobilizatorul electronic ( nu detaliez ) si nici o alarma cu pager si alte features care costa peste 200RON.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu alarma ca si metoda de a alunga gainarii de care zice Vsebas (si stai linistit amice ca eu ma enervez foarte greu insa si cand se intampla..apoi e bai mare :hyper: ) e una care are logica ei si eu banuiesc ca Vsebas ne-o sugereaza nu aiurea ci pentru ca intradevar exista sugaci incepatori in ale "meseriei" care fac mai mult paguba aiurea decat reusesc sa si fure. Insa si sugestia lui Fnicolau e una care e seducatoare. Si, dincolo de toate, eu trebuie sa iau o decizie si nu stiu de ce dar decat sa las pe unul "specialist in alarme" sa dezvirgineze masina noua doar pentru a obtine in plus o goarna care sa ma anunte ca unul a dat in geam..parca mai bine as lasa masina asa cum a fatat-o pe ea fabrica si as pune eventual niste folii antiefractie. Daca tot are antidemarajul electronic. Adica incerc sa gasesc o cale de mijloc care sa fie optimizanta din toate punctele de vedere..nu?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Viper 5901 cu pornire din telecomanda. In plus, eu am 2 module de ridicat geamurile. Am fix 10 ani de cand am cumparat Loganul de la Meridian Sud (e drept cu alarma Galaxy 5000RS cu pornire din telecomanda) si functioneaza si-n ziua de azi; pe Duster am Viper-ul diin link (montata la 1 saptamana de la achizitionare - nov 2011). Fara incalzire-n scaune si alte alea. Acuma, fiecare isi ia ce-si doreste/isi permite, la mine e clar: indiferent ce masina voi avea pe viitor (adica tot Duster ph xx :) ), alarma cu pornire e primul "must have", indiferent de marca.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...