Sari la conținut

1 Mai In Dobrogea


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mi-a iesit un consum mediu la pompa 10,5%; alimentat in Tulcea inainte de urcarea pe bac spre Chilia Veche, realimentare cu 40l dupa 378 km (din care cca 180 offroad - cam jumate). Niciuna din cele 3

Altele:

Salutare tuturor,   Impreuna cu @denon2808 am discutat sa organizam de 1 mai o iesire pentru cine nu are alte planuri; propunerea noastra a fost pentru Dobrogea intrucat votul pentru desfasurarea in

Posted Images

confirmat cazare , te asteptam :)

 

mai multe detalii despre drum si locul de intalnire voi da cu o sapt inainte de plecare

 

Salutare! Din pacate de 1 Mai sunt ocupat dar as vrea sa va ajut si eu cu niste informatii despre drumul la Chilia Veche. Eu il fac (cel putin o parte din el) cam odata pe luna. Am sa pregatesc o descriere si am si o inregistrare video din masina a drumului Tulcea - Tatanir de luna trecuta. Daca va intereseaza, va rog sa-mi comunicati. Oricum, va urez distractie placuta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare! Din pacate de 1 Mai sunt ocupat dar as vrea sa va ajut si eu cu niste informatii despre drumul la Chilia Veche. Eu il fac (cel putin o parte din el) cam odata pe luna. Am sa pregatesc o descriere si am si o inregistrare video din masina a drumului Tulcea - Tatanir de luna trecuta. Daca va intereseaza, va rog sa-mi comunicati. Oricum, va urez distractie placuta.

salut, orice informatie este de ajutor si ne intereseaza; in principiu daca vremea va fi buna, vom alege la dus traseul pe langa canalul stipoc pe diguri, insa la intoarcere vom veni pe sus pe la tataru

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, orice informatie este de ajutor si ne intereseaza; in principiu daca vremea va fi buna, vom alege la dus traseul pe langa canalul stipoc pe diguri, insa la intoarcere vom veni pe sus pe la tataru

 

OK. Prin orice parte o veti lua, Stipoc sau drumul de piatra, o portiune de drum, adica Tulcea - Pardina, este comuna si poate fi facuta numai pe drumul de piatra (drumul judetean Tulce – Chilia Veche). Pana la Pardina drumul este foarte bun, se poate merge cu 50-60 km/h. Apoi se schimba treaba dar, asta mai incolo. Pe langa drum, pe pamant, nu se mai poate merge pentru ca au arat pana in sosea si sunt taieturi adanci facute de tractor. Nu pot fi trecute cu masina si nici n-are rost sa incerci deoarece, chiar sa spun ca reusesti, risti sa platesti o amenda cat nu merita. Cam asta este drumul pana la Pardina, 35-40 km (Tulcea-Patlageanca-Cetalchioi-Plaur-Pardina). De aici se poate merge pe mai multe cai la Chilia Veche.

1. Prima cale ar fi drumul de piatra (soseaua judeteana) Tulcea – Chilia Veche. Pana la iesirea din Pardina drumul este bun dar, apoi, este un cosmar: groapa langa groapa prêt de 40 km de ti se uraste cu viata. Nu poti merge cu mai mult de 10-15 km/h. Restul calculati voi. Eu nu recomand drumul asta nici la dus, nici la intors decat in caz de mare nevoie (ploaie puternica). In cazul asta esti sigur ca nu ramai prin noroaie.

2. A doua cale ar fi cea pe care v-ati propus-o voi, adica de la podul de peste canalul Stipoc o faceti la dreapta, la inceput numai pe dig si, dupa cateva sute de metri, ori va continuati drumul pe dig ori coborati pe partea stanga si o luati paralel cu digul, pe camp. Drumul este bun pe pamant (digul nu stiu cum mai este, n-am mai fost de mult pe el). Aveti de mers pana la manastirea Sf. Atanasie cam 2,5 ore, destul de repejor. Vedeti sa aveti in dreapta tot timpul digul Stipoc. Ajunsi la manastire puteti face o pauza s-o vizitati si chiar aveti ce vedea. Calugarii sunt obisnuiti cu turistii asa ca nu deranjati pe nimeni. Cred ca se poate aranja contra cost si o masa la manastire dar asta ramane de discutat. Mai departe o sa aveti un drum de vreo 15 km care o sa va solicite un pic (mai mult daca a plouat inainte cu cateva zile). Este un drum pe un dig ingust pe care nu va sfatuiesc sa-l faceti pe ploaie. Eu l-am facut pe un inceput de ploaie si numai MT-urile m-au scos de acolo. Dupa ce ati terminat digul, ajungeti la drumul de piatra la postul de control al politiei de frontiera. Va legitimati frumos si intrati in Chilia Veche. Doamna Primar, Georgeta Ciupitu, este o tipa nemaipomenita si daca aveti nevoie de ceva ajutor vi-l va da fara probleme.

3. A treia cale, care mie mi-ar placea mai mult pentru dus, este urmatoarea: acolo unde se termina comuna Pardina, drumul de piatra face un cot de 90 grade la dreapta; de la indicatorul de terminare al comunei Pardina, nu continuati drumul de piatra ci luati-o inainte pe digul de pamant. Daca nu a plouat recent se poate merge si pe langa dig o bucata de drum dar, in general, digul este practicabil. In 7,5 km ajungeti la Tatanir unde aveti si o pensiune si unde am si eu un loc la marginea asezarii, spre Chilia. Daca nu opriti in Tatanir, va continuati drumul si, in vreo 25 de km ajungeti la postul de control al politiei de frontier de la Chilia. Mare atentie, daca a plouat recent, la 10 km de Tatanir spre Chilia este un loc numit Zabara (o statie de pompare abandonata, traieste doar o familie de lipoveni langa ea) unde este mai anevoios de trecut (noroi mult dar noua ne place asta, nu?). Atentie cei care nu au 4x4 sau masini mai joase.

Cam asta este. Mare atentie, NU SUBESTIMATI DELTA, s-ar putea sa aveti surprize neplacute. Va urez distractie placuta, noroi in limita bunului simt si, daca mai aveti intrebari va stau cu drag la dispozitie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...