Sari la conținut

Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?


Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?  

52 membri au votat

  1. 1. Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?

    • Pe masina ( suport pe barele transversale )
    • Pe carlig ( suport ce se monteaza pe carligul de remorcare )
    • Pe portbagaj ( suport ce vine montat pe usa de la portbagaj )
    • In masina cu scaunele rabatate


Postări Recomandate

  • 8 months later...
  • Răspunsuri 95
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

hai ca nu sta chiar asa stramb mie mi se pare ok...   si da, pe carlig e cea mai scumpa varianta, dar are cele mai multe avantaje

e deja un pic offtopic ca vorbim exclusiv de carlige - dar - am impresia ca sunt 2 feluri de carlige: - alea cu flansa verticala, cu 2 gauri in care se prinde sfera cu 2 suruburi - astea cu sfera cu

Posted Images

Salutare tuturor!

Am citit acest topic insa majoritatea link-urilor cu recomandari de modele sunt nefunctionale.

Dintre toate variantele consider ca imi doresc un suport cu prindere pe portbagaj intrucat nu am (si nu vreau sa folosesc) un carlig de remorcare iar pe portbagaj mi se pare incomod.

Avand in vedere ca vreau sa merg maxim 5 km cu bicicletele copiilor pana la primul parc, singurele cerinte pentru un astfel de suport pentru 2 biciclete ar fi usurinta in montaj, calitatea materialelor si protectiilor si sa nu obtureze nr. de inmatriculare.

Modele par cu duiumul pe net... voi ce folositi?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bare transversale Thule WingBar Edge cu suporti Thule FreeRide 523. Suportii merg doar pt biciclete cu roti peste 20'. Destul de greu de pus sus pe masina. Probleme cu limita de inaltime prin parcari. Pret suport bicicleta 235 ron/buc. Prer

 

IMG-20180421-WA0002.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Deocamdata sunt nevoit sa astept,trebuie sa fac rost de inca 2 tablite de inmatriculare,sa nu ma risc aiurea  cu improvizatii,pe urma iau un Thule EasyBase 949.Se poate folosi ca portbagaj si ca suport transport biciclete...cred ca pentru mine e varianta cea mai ok. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

Eu am pus un suport pe hayon care permite acessibilitate la portbagaj (doar ca, cu 2 biciclete nu mai sta hayonul singur deschis) si e destul de accesibil (aduca nu tre sa te cateri, are yala de securizare. modelul e din poza de mai jos, doar ca a trebuit sa-i prelungesc bratele inferioare cu vreo 100 mm.

image.thumb.png.277c9e27c2c7a4186d7ac337f0a38730.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

Acum sigur nu am mai greșit topicul, deoarece vreau să demonstrez că faimoasa firmă Thule, din considerente care îmi scapă, în configurator nu a menționat și modelul de Duster de după 2018 ca fiind compatibil cu suportul de biciclete Clip On 9104! Figura doar modelul Duster anterior datei de mai sus, la care ar fi fost compatibil doar suportul Clip On 9103, identic la dimensiuni ca modelul 9104, însă proiectat să susțină o sarcină mai mică. Inițial am vrut să-l testez la un comerciant, însă nici măcar la importator n-am avut succesul scontat. Așa că am luat unul SH de pe OLX, dar înainte am rugat vânzătorul să facă niște măsurători de lungime a suportului pus pe un Duster (până în 2018), care spre surprinderea mea plăcută are aceeași lățime la haion ca Duster-ul nou. Lucru inutil, dar constatat ulterior după achiziție, deoarece tija cu ancorele/"ghiarele" inferioare care prind haionul se pot lungi sau micșora printr-o simplă rotație ce te duce cu gândul la un sistem gen șurub cu piuliță. Sistemul însă este mai complex, pt. că în afară de această rotație întreg sistemul culisează și în sus+jos cu ajutorul unui arc interior, acesta fiind pe semne pus în capătul tijei cu ancore/ghiare, ca o măsură suplimentară de alungire ... În plus de asta, prinderea acestor ancore/ghiare se va face la ultima gaură din cadru, cea care oferă lungimea cea mai mare. Un mic inconvenient tot există: ștergătorul de ploaie freacă ușor de cele 2 garnituri de cauciuc cu care suportul se susține de geamul haionului. Însă dacă veți tăia cca. 0,5 cm din cauciucul ștergătorului nu veți mai avea această problemă ...

Din păcate am ignorat faptul că în manualul de utilizare producătorul priciza prezența a 2 persoane când se montează suportul și nefiind suficient de prudent am zgâriat ușor haionul. Aș fi putut pune și eu o protecție/cârpă/husă etc. ceva ca să protejez haionul, dar știți cum se spune "dă mintea românului de din urmă" . Așa că v-aș fi recunoscător dacă mi-ați spune cu ce aș putea repara zgârietura, una superficială din câte constat. În plus de asta, trebuie să specific faptul că e obligatoriu să demontați ancorele/ghiarele superioare și puse pe haion (cu protecția de cauciuc aferentă), pt. că altfel nu intră pe marginea superioară a acestuia. După ceea urmează ca cea de-a doua persoană să vină cu restul suportului pt. a-l reasambla/reconecta la cele 2 ancore/ghiare. Sper că pozele sunt destul de sugestive ...

2022-07-15 12_25_43-PXL_20220713_112910282.jpg - IrfanView (Zoom_ 638 x 850).jpg

2022-07-15 12_32_38-PXL_20220713_121420738.jpg - IrfanView (Zoom_ 443 x 850).jpg

2022-07-15 12_34_06-PXL_20220713_122755877.jpg - IrfanView (Zoom_ 638 x 850).jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned și pinned this topic

Creion de retuș sau vopsire parțială, când te mai duci cu altă piesă ce trebuie re/vopsită. Sau poate ai noroc și iese mai puțin în evidență după un polish. 

Totuși, tipul ăsta de suport, pe lângă riscul mare de a zgâria haionul, nu o să descentreze/strâmbe haionul cu timpul ? Drumurile nu sunt netede astfel încât să nu facă balans și să intervină greutatea suplimentară dată de biciclete și suportul în sine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...