Sari la conținut

Resetare martor schimb ulei


Postări Recomandate

@Klaus- reconsideram un pic problema pentru ca am informatii detaliate acum.Senzorul a aparut odata cu euro 5 ,deci din 2010...El activeaza martorul de ulei de pe tabloul de bord daca se degradeaza uleiul.Degradarea uleiului are loc si daca ai un regim mai dur care duce la multe cicluri de autocuratare al filtrului de particule.Filtrul de particule se autocurata cu ajutorul unui injector separat ce pulverizeaza cu presiune in filtru...aceasta actiune duce la dislocarea unor particule "dure" gen zgura depusa pe filtru ce afecteaza si calitatea uleiului...Deci te sfatuiesc sa faci schimbul de ulei...

 

Multam pt updates.

Schimbul ca il fac regulat(reviziile de altfel nu doar schimbul) si nu sunt probleme. Am zis doar ca s-a intamplat sa depasesc intervalul atat la timp cat si la km si cu toate ca circul mult in oras, martorul nu s-a aprins iar uleiul vechi s-a prezentat foarte ok la schimb conform mecanicilor care erau usor impresionati de calitatea Elfului.

Cred ca ar fi interesant daca este cineva care a avut probleme cu acel martor si ne poate da detalii despre conditiile in care s-a aprins: km de la ultimul schimb, interval de timp, conditii de circulat cu masina, etc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...
  • Răspunsuri 47
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Instructiunile sunt prezente si in manualul masinii, la capitolul mentenanta schimb ulei   La pasul 3 sunt necesare doar 3 apasari de pedala

Tii minte cand ai facut ultimul schimb de ulei, si peste 15.000 il schimbi din nou

Am incercat sa caut in forum ceva legat de acest subiect dar nu am gasit, asa ca postez eu. Am aflat de la un inginer din service cum poti reseta martorul de schimb ulei fara sa cuplezi masina la t

  • 3 weeks later...

Ha, deci mi s-a aprins si mie semnul, evident din senin ca n-are mai multe grade de iluminare. Fusai pana la mare, si cum o ard mai mult prin oras drumuri scurte, i-am dat cocs ca m-am gandit sa mai curat dpf-ul lui peste (pe care deja ma cam gandesc sa-l ejectez). Adica banuiesc ca de asta s-a intamplat, si acum zice ca uleiul nu mai corespunde sau la revizie, care s-a intamplat anul asta, nu i-au facut aia ceva ce trebuia sa-i faca. Pe de alta parte, dupa ce am venit de la mare, m-am uitat de curiozitate sa vad nivelul, care era ok, iar culoarea imi parea si ea ok. Acum, am citit ce scrie pe aci si nu mi-e prea clar, deci intrebarea mea ar fi daca PH1 are contoar de numarat km mersi sau ceva gen senzor de vascoizitate, si deci masina are dreptate si sa fac totusi schimbul asta sau este posibil ca aia din service sa nu fi facut ceva gen reset si atunci sa-l fac eu conform procedurii cu pedalele ? gen.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Pentru cei cu FL....Resetarea asa cum scrie in manual, cu pedale, e istorie...Pur si simplu cand te afli in meniul unde iti spune ca trebuie sa faci revizia, ti apasat pe capatul manetei cateva secunde pentru resetare, ca si la resetarea km zilnic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...