Sari la conținut

Suierat ca de rulment la rece - Facelift dCi - intre 1900-2200 rpm


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tot ce contează este că  m-am făcut inteles?.Multumesc pentru intelegere, pentru  viitoarele greșeli de ortografie. Si ,nu m-am supărat pt atenționare, dar nu am decât 8 clase, deci fiți înțelegă

Dacă nu ţi-e cu supărare, ia un ‘i’ de la ‘fii’ şi pune-l la ‘accesori’. Mulţumesc pentru înţelegere.  

Rezonanţă…

Posted Images

Salutare la toti dusteristii,

am facut un concediu la Baile Felix.Ruta Bucuresti,Sibiu,Gilau,Oradea si intors pe Transalpina,Bucuresti.Am constatat ca masina,Duster dec.2015,motor 1.5dci,km6800,are un

fluierat la diferential spate,la viteza de 80-90km,vit.5a.Am constatat ca pe joja de ulei sunt cam 3-4mm ulei lipsa.Nu am depasit 2500 ture la mersul normal si 3000 ture la

depasiri.In rest masina s-a comportat foarte bine am alimentat cu mot.Efix55 Rompetrol si Efix 51 la intoarcere.Consum 5,7l,cu AC pornit 80% din drum.

Astept pareri de la meseriasi mai vechi pe Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

rog moderatorii sa-mi mute mesajul in topicul probleme tehnice,rezolvari la sectiunea cutie de viteze/diferential fluierat la 2000 ture

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

 Buna ziua,

Iar am mers prin parcarea subterana... unde acest suierat se aude ingrozitor, mai ales ca zgomotul se reflecta in peretii de beton... 
Dar si pe strada se aude. Ma intreb daca totusi dupa atatia ani a fost cineva care i-a dat de cap acestei probleme enervante.

Ziceti ca totusi ar fi de la rezonanta provocata in traseul de evacuare? Probabil inca nu a schimbat nimeni tobele... 
Interesant ca se aude si la decelerare, cand treci prin acea plaja de turatie, chiar daca nu mai apesi deloc acceleratia, adica nu ar trebui sa mai fie gaze arse ci doar aer care e evacuat ! 
Deci solutii, dragi prieteni ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Inca nu m-am impacat cu ideea că nu există o soluție la acest șuierat, mai ales că mașina încă e in garanție. 

Ați găsit vreo rezolvare? Sau măcar metodă de atenuare?  (gen.. un ciocan bine aplicat în tobă :) )

Mulțumesc,

Stefan

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Si eu astept inca rezolvarea sirenajului cutiei de viteze .... Deci, la 5000 km mi_a fost schimbata cutia de viteze datorita sirenajului .... acum am 8000 km si sirenajul persista, in alte plaje de turatii si la alta intensitate .... astept solutiile specialistilor ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...