Sari la conținut

Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?  

303 membri au votat

  1. 1. Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?

    • -ce mai tare pe motorina, 4x4 (dCi 110cp - Laureate)
      189
    • -ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)
      75
    • -ce mai ieftina pe benzina 4x2 (1.6 16v 105cp - Duster)
      24
    • -ce mai ieftina pe motorina 4x2 (dCi 85cp - Ambiance)
      15


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 143
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distan

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate." Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i

Imi place mai mult dacia duster. Parca nu-i sta bine sub sigla renault. In legatura cu dotarile sunt oarecum impresionante la renaultul de mai sus dar, ca admirator al masinilor mai simple si mai spar

Posted Images

De o luna am si eu un 1.6 sce 4x2. Vad ca multi sunt curiosi in privinta acestui motor. Si eu am fost, dar nu a fost chip sa gasesc vreunul pentru drive test. Practic l-am luat pe NV. Deocamdata am mers doar in oras, consumul fiind aproape 10%. Nu am folosit modul ECO, 90% din timp AC, iar cursele au fost scurte si de multe ori la ore de varf.

Mie personal mi se pare ca motorul trage foarte bine, cu mult peste asteptarile mele.

O singura data am mers pe centura Pitestiului (A1) pentru ca eram curios de turatia la 130km/h in tr 5.

3350rpm mi se pare mai mult decat rezonabil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el cat de mult doresti, fara evenimente!

Multumesc pentru input! Nici eu nu am gasit unul pentru drive test. Nu este "puturos" ca la Logan?

Poate ne dai si niste amanunte cu privire la cutia de viteze. Cum ti se pare? Este cursiva? Da senzatia ca "agata"? 

Cu privire la recenzii despre motorulu asta, nu am gasit mare lucru, cel putin nu cu privire la probleme ( ca astea ma intereseaza), doar descrieri generale si ca ce bun si fiabil este. Poate nu stiu sa caut. De aceea, ma adresez celor care stiu, sa posteze link-uri unde putem sa gasim si opinii ale celor care poseda Duster 2018 cu motorizarea asta. Multumesc anticipat! 

Editat de Romm3l
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Nu am condus niciodata logan 1.616V (cred ca la asta te refereai) ca sa fac o comparatie, dar la munca mai conduc din cand in cand un Stepway 1.5dci de 90CP, iar acest 1.6sce mi se pare ca trage mai bine. E doar perceptia mea, poate ma insel...

Cutia intr-adevar da senzatia ca agata, mai ales daca incerci sa schimbi rapid. Daca o folosesti batraneste e ok.

Ce am mai remarcat in legatura cu motorul este ca de multe ori intrerupe la ~2300rpm. Dureaza f putin intreruperea asta, dar se simte. Ciudat este ca se simte in trepte superioare, de la a III-a in sus.

Deocamdata nu ma agit, notez cam ce pb observ si la revizia de 1 an scot lista. :)

Si o chestie care mi-a placut, chiar daca nu are legatura neaparat cu mototul in sine, este ca pe filtrul de ulei si alternator scrie Nissan. :)

Edit: nu stiu cata informatie este pe forumuri legat de acest motor, pentru ca sunt putini posesori, iar din acestia si mai putin se regasesc in mediul virtual.

Eu am ales aceasta versiune in primul rand prin prisma pretului (2100 eur dif. fata de 1.5dci110CP), apoi mai este vb de modul de folosire (drumuri scurte si dese in oras, km putini anual).

Editat de BogdanG
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata constatarea ta cu privire la intrerupere. Nu constatarea, ci intreruperea constatata. Oare "toate face la fel"? 

A mai constatat cineva aceasta intrerupere? Ma gandesc ca este posibil sa fie problema care a fost descoperita cu privire la o eroare de soft a UCC.   

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. @Romm3leu detin motororizarea 1.6 sce 115 cp. Dupa o luna de mers majoritar in exterior (iasi - suceava) consumul mediu pt exterior este 6.4. Am mers normal, conform ,,normelor,, fara sa o turez, sa ii dau blana. Cat despre cp sincer is putintel dezamagit de cum trage. Ar fi mers ceva caiuti in plus ? 

Editat de snpz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...