Sari la conținut

Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?  

303 membri au votat

  1. 1. Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?

    • -ce mai tare pe motorina, 4x4 (dCi 110cp - Laureate)
      189
    • -ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)
      75
    • -ce mai ieftina pe benzina 4x2 (1.6 16v 105cp - Duster)
      24
    • -ce mai ieftina pe motorina 4x2 (dCi 85cp - Ambiance)
      15


Postări Recomandate

Majoritatea celor care au cheie clasica folosesc telecomanda incorporata ca sa incuie sau sa descuie portierele. Ambele tipuri de actionare sunt la fel de sigure (sau de nesigure) pentru ca se bazeaza pe unde radio, detectabile de la distanta. Regula de baza e sa nu lasi obiecte de valoare in masina. Iar daca ai o mare grija cu furtul masinii, fa-i casco sau pune-i tracker gps.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 143
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distan

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate." Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i

Imi place mai mult dacia duster. Parca nu-i sta bine sub sigla renault. In legatura cu dotarile sunt oarecum impresionante la renaultul de mai sus dar, ca admirator al masinilor mai simple si mai spar

Posted Images

Eu am o chestie antifurt mecanica ca cea din foto de vreo 12 ani,dar o folosesc foarte,foarte  rar si doar in locuri mega dubioase sa blochez pedalele...in schimb se poate folosi  ocazional in alte scopuri! ;) Problema adevarata si foarte grava la Duster,sunt yalele de rahat de pe usi,le poate rupe cu o surubelnita si  un copil de clasa a 2-a!Deci in final n-am facut nimic interesant nici cu sistemul asta nou cat timp e yala pe usa soferului! Bine ca  daca vrea sa intre in masina cineva,mai are si varianta clasica cu spartul unui geam lateral,dar nu cred sa fie chiar atat de idiot cat timp la Duster are prima varianta!

8763e66207e1646a105351aee8423a97_orig.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta imi place la actuala masina, "suprainchiderea centralizata", clantele din interior nu mai influenteaza pe cel din exterior si butucul este construi solid. Totusi mizez ca este un Duster si nu vre-un pui de BMW sa fie atat de tentant la ciordaci.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate."

Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i nicio relatie determinanta si reciproca intre confort si fiabilitate. E ca si cum ai spune ca cerul e albastru, deci iarba e verde. Se poate spune cel mult ca varianta automata e mai complexa si mai scumpa. Stiu ca vw a dat-o in bara in trecut cu unele DSG-uri, dar EDC-ul de la Renault n-a avut probleme pana acum. Si producatorii sunt diferiti. Transmisia automata de pe Duster e facuta de nemtii de la Getrad la Modugno, langa Bari, in Italia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

Am observat ca saptamana asta au aparut pe site-ul Dacia noi configuratii disponibile si anume  motorul 1.6 sce in versiunile Essential si Comfort. Versiunea Prestige cu motorizare pe benzina (1.2 Tce in special) se lasa inca asteptata.. oare pentru cat timp? Cam cat de realist e zvonul cu noul "motoras" 1.3 Tce care va echipa Duster-ul, sunt sanse sa-l vedem anul asta ??

Intrebarile de mai sus sunt pentru toti colegii de pe forum care au informatii din surse sigure.. fara discriminare :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe Captur este deja, in varianta de 130CP si 150CP, deci va fi si pe Duster HJD sub o forma sau alta, totul se rezuma la timp.

 

Mai mult ma oftica tableta aia, va fi chin si durere sa o modific la ea de la MediaNav, mai ales ca are sistemul de 4  camere si toate tampeniile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Bună ziua, am sa va rog sa îmi dați și mie câteva sfaturi pentru achiziționarea unui Duster. Mașina va fi folosita preponderent în oraș și câte o ieșire ocazionala în weekend plus câte un concediu pe an pe unde o da Domnu. Am vazut ca au apărut modele de motoare noi și nu știu pe care să-l aleg. Nu fac OFF road și as prefera benzina. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...