Sari la conținut

Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?  

303 membri au votat

  1. 1. Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?

    • -ce mai tare pe motorina, 4x4 (dCi 110cp - Laureate)
      189
    • -ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)
      75
    • -ce mai ieftina pe benzina 4x2 (1.6 16v 105cp - Duster)
      24
    • -ce mai ieftina pe motorina 4x2 (dCi 85cp - Ambiance)
      15


Postări Recomandate

Personal am sstat si eu in cumpana intre cele doua, avand initial buget cat pentru un MCV Stepway Prestige cu 1.5 dCi Easy-R, am socotit si am resocotit si merita efortul pana la un Duster Comfort 1.5 dCi cu cateva dotari.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 143
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distan

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate." Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i

Imi place mai mult dacia duster. Parca nu-i sta bine sub sigla renault. In legatura cu dotarile sunt oarecum impresionante la renaultul de mai sus dar, ca admirator al masinilor mai simple si mai spar

Posted Images

Si ai facut bine. Fata de Easy-R, EDC e alta mancare de peste. Nu mai vorbesc de diferentele ce tin de confortul scaunelor, ergonomia comenzilor, antifonare, directie, elemente de siguranta. Duster 2018 e cu totul altceva fata de restul modelelor din actuala gama Dacia. Vor veni si celelalte din urma, dar mai dureaza.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

2019-2020 este intervalul de improspatare a gamei Logan.

 

Cutia este un avantaj, la fel si masina, am avut ambele masini in show-room si tot am urcat si coborat dintr-una in alta.

Maine ma duc sa vorbesc de cupon, ca trebuie sa-l cumpar de pe piata libera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recent am vorbit cu un prieten, acesta sfatuindu-ma ca pt 600 eur, nu merita sa aleg cel de 110 CP,  diferenta ar fi mica iar cineva zicea ca ar avea geometrie fixa, cel de 90 CP, insemnand o fiabilitate mai mare fata de cel de 110 CP. Capabil e si cel de 90, suficient, acuma sa confirme sau infirme si alti useri, eu oricum am luat decizia, iar fata de ce am eu in momentul acesta, 90 CP diesel e mai mult decat as avea eu nevoie. De cei 600 eur, am ales Keyless + volan si sch piele + vopsea metalizata. MediaNav a fost din banii de la colindat :)))), deci ma repet, 600 eur nu as da pt 20 CP.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

20 de cai ii scoti dintr-un soft bun.

 

Am auzit si eu ca cel de 90 este cu geometrie fixa, am mers cu diesel manual, doar 4x4, nici batut nu as lua asa ceva, mi se pare o corvoada sa mesteci in cutia aia in traficul de pe Kiseleff.

 

Eu la automata sunt limitat la o singura varianta de motor si pe langa cutie am ales culoare metalizata, volan si schimbator in piele, scaune fata incalzite si keyless. Nu ma atrage MediaNav, iar de tableta aia nu se aude nimic concret.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aveti incredere in cardul de acces maini libere? De se sa renunt la un sistem de siguranta mecanic (ma refer la cheie) si sa raman doar cu unul singur - cel electronic (cipul)? Confortul conteaza mai mult decat siguranta? Volanul si mai ales maneta schimbatorului de viteze din piele in cat timp credeti ca o sa se uzeze? La 4x2 cutia nu este atat de scurta ca la 4x4. Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate. 

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina are incuietoare mecanica, plus ca la actuala si la fosta masina am card acces si imi este greu sa invart de cheie. La fel si la automata, conduc de cand lumea automata si imi este greu sa ies in trafic pe manuala, doar prin interiorul platformei de la aeroport ce ma mai misc cu o manuala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...