Sari la conținut

Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?  

303 membri au votat

  1. 1. Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?

    • -ce mai tare pe motorina, 4x4 (dCi 110cp - Laureate)
      189
    • -ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)
      75
    • -ce mai ieftina pe benzina 4x2 (1.6 16v 105cp - Duster)
      24
    • -ce mai ieftina pe motorina 4x2 (dCi 85cp - Ambiance)
      15


Postări Recomandate

Dusterul nu e cu mult mai încăpător decât Sandero Stepway. Dacă faci peste 25000 km pe an cu mașina, atunci ia diesel. 4x4 merită pe drumuri cu adevărat grele perioade lungi din an. Pentru câteva zăpezi pe an - pui lanțuri. Dacă familia e mai mare mergi spre un MCV Stepway - eu așa aș face!

Succes în alegere!

Editat de Vecchio
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 143
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distan

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate." Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i

Imi place mai mult dacia duster. Parca nu-i sta bine sub sigla renault. In legatura cu dotarile sunt oarecum impresionante la renaultul de mai sus dar, ca admirator al masinilor mai simple si mai spar

Posted Images

Daca vrei sa fie finisata mai bine si cu tehnologii mai noi poti alege linistit Duster, daca vrei doar de la A la B atunci mergi pe Sandero, chiar si 0.9TCe, care consuma mai putin decat 1.2 TCe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti place cum arata Dusterul si nu esti amator de off road,poti merge linistit  un 4x2....fa un test drive si vezi ce iti place mai mult,cutie manuala sau edc...Diferenta intre un 4x4 si un 4x2 se se vede doar in off road,pe drumuri cu zapada e fix pix....ca e benzinar sau diesel,aici tu trebuie sa alegi,fiecare are avantajele si dezavantajele lui!

Editat de 22DCI
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am rezolvat o nelamurire. 4x4 ptr mine ar fi doar un moft pentru care nu-s dispus sa platesc. 

Am ramas cu 2:  logan MCV stepway diesel - prestige  - 14300 euro    vs   Duster Confort  - 15700 euro     (din ambele scad 1400 rabla.)

Ma gandesc ca dusterul ar putea fi mai ok ptr familie in caz de un accident (doamne fereste) decat mcv step way .... ce parere aveti?

(va multumesc de raspunsurile de pana acum)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta tu trebuie sa decizi...fa o comparatie intre ele si vezi care e mai ok si care iti si place mai mult.Mergi si fa un test drive cu ele sa vezi cum e cu fiecare.La chestia care e mai sigura...pot fi ambele sau nici una,depinde de imprejurari si de norocul fiecaruia! :) Eu am ales Dusterul la vremea aia,pentru ca se incadra perfect la tipul de masina de care aveam nevoie si ma oftic ca inca nu aparuse cutia de viteze automata EDC.Daca eram cat de cat fan off road,atunci imi cumparam benzinara cea mai ieftina cu cea mai slaba echipare posibila si imposibila sau cautam una prin Italia uzata km0 cu gpl pe ea.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu eram in dilema asta doar cu o mica diferenta, Logan MCV vs Duster, si diferenta intre cele 2 era undeva la 3000 eur,poate nici atat si am ales fara ezitare Dusterul daramite tu cu stepway...,

in afara de marimea  portbagajului, stepway-ul chiar e o alegere proasta. Pozitia inalta la volan (daca ai pana in 170 cm, cu ridicatul scaunului stai chiar "sus"), garda la sol, interiorul total diferit de ce are Dacia pana acum, directia electrica si nu in ultimul rand aspectul exterior modern sunt motivele care nici nu trebuie sa te mai faca sa arunci priviri la alte modele Dacia.

Nu sunt vreun dealer, btw :), doar iti ziceam ce m-a facut pe mine sa aleg Duster. Eu tot comfort am ales, 1.5 dci, 90 CP, abia astept sa vina luna aprilie, preconizata pentru iesirea din fabrica.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...