Sari la conținut

Difuzoare Duster - Upgrade


Postări Recomandate

Eu am luat mai intai boxele si apoi HU, boxele sunt JBL CS-5 de 35w.

post-2-0-21121700-1389682468_thumb.jpg

post-2-0-34976100-1389682522_thumb.jpg

 

mersi pentu informatii

 

deci in primul stadiu un schimb de boxe pe sistemul Duster ph1 a dus la o schimbare in bine a sunetului. Asta e o informatie pozitiva. Din moment ce pe Duster ph2 media nav-ul ar trebui sa fie nitel mai bun in calitate. Sau gresesc? Asa ca schimbarea boxelor probabil va aduce si in Duster ph2 la o schimbare in bine a sonorizarii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 295
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Na, am instalat azi subwooferul activ Alpine SWE-1200. Completeaza foarte bine sunetul difuzoarelor InPhase. Chestia era ca in stationare si difuzoarele InPhase scoteau ceva bass, dar in mers se pierd

Deci...am terminat pe jumatate...am reușit sa pun boxele doar pe fata. Mai întâi revin cu restantele: Boxele au diametrul exterior de 13 cm. Intre suruburi opuse ~14cm. Boxele originale sunt marca T

@andreiscurei ai aici un tutorial pentru mai multe detalii:  

Posted Images

Ma bucur sa vad ca s-a schimbat sunetul de la niste boxe de 109 ron. Eu ma uitam dupa JBL GTO 528 la 205 ron. Acum intrebarea capcana: boxe de doua ori mai scumpe inseamna si sunet de doua ori mai bun?

Eu as pune pe fata ceva cu tweeter separat insa nu prea imi place sa le infig in stalp, nu va arata bine. Variantele cu tweeter incorporat isi fac la fel de bine treaba?

 

raspunsul capcana - nu neaparat, adica probabil ar fi niste diferente intre boxele mai ieftine si mai scumpe de la acelasi producator, dar e posibil sa nu fii in stare sa sesizezi, din cauza mai multor factori (zgomote ambientale in masina). Dar prin masuratori in "laborator" se pot detecta diferentele. O alta chestie ar fi diferenta in materialele din care se fabrica boxele mai ieftine fata de cele mai scumpe (membrana, magnet, diferite filtre de sunet / frecvente ...). Rezultatul fiind probabil nu numai diferenta de sunet, ci si fiabilitatea mai buna datorita materialelor mai perfomante. Mai intra in consideratie si configuratia boxei in sine. O boxa cu 2 cai dar tweeterul fix sigur ca e mai usor de fabricat, decat o boxa cu tweeterul ajustabil pe directie si volum. Deci acesta va fi mai scump.

 

Cum s-a vazut in poza lui @mdalacu boxa stoc este o boxa cu o cale. JBL-urile de care discutam sunt cu 2 cai, deci au o membrana pentru medii si joase, si un tweeter separat pentru inalte. Ambele subunitati al boxei sunt prevazute cu niste filtre de frecvente, astfel rezultand un sunet mai clar, fara rezonante, interferente - comparativ cu boxa stoc Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am adaptoarele de boxe ZRS-AG-2. Le-am luat din alta parte, pana la urma, pentru ca le-am gasit pe stoc in Bucuresti.

http://www.adelectro...oducts_id/65040

M-au costat chiar putin, 8 RON toate (4 buc).

In weekend am sa am ce sa fac! :drool:

 

 

ma bucur pentru achizitie, atunci spor la treaba, sper sa revii cu rezultate. Oricum e o informatie pentru noi cei care dorim sa ne schimbam boxele. Sper sa nu se considere reclama postul tau, dar eu deja am salvat poza :thumbsup:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci...am terminat pe jumatate...am reușit sa pun boxele doar pe fata. Mai întâi revin cu restantele:

Boxele au diametrul exterior de 13 cm. Intre suruburi opuse ~14cm.

Boxele originale sunt marca Taital. Nu scrie nimic alt ceva folositor :

egugete4.jpg

 

Boxele pe care vreau sa le pun:

9e3aqene.jpg

Cele Pioneer le-am puts pe fata si deja s-a simtit o îmbunătățire semnificativa a sunetului.

ga2u4yge.jpg

aza3egag.jpg

 

Boxele pe spate nu au incaput. Aveau urechile de prindere (cel putin una) prea late. Trebuie sa debitez un pic din ele...

vyzuname.jpg

 

Oricum ma bucur ca le schimb, nu am dat banii degeaba pe ele...~300RON.

Ca o mentiune, boxele originale au pe margine o garnitura de burete care lipseste la celelalte. Nu se poate dezlipi. Oricum nu vibreaza boxele noi fara ea. O alta remarca este ca cele originale sunt mult mai usoare...de aici deduc ca sunt destul de slabe ca putere. Deasemenea, sa va uitati cat de scurte sunt firele din usa, chiar nu putea sa le faca cu 10 cm mai lungi?! Cei care vor taia muva se vor chinui un pic sa monteze boxele fara adaptoare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca o mentiune, boxele originale au pe margine o garnitura de burete care lipseste la celelalte. Nu se poate dezlipi. Oricum nu vibreaza boxele noi fara ea.

Nu poti pune ceva de burete adeziv (ceva de genul celor care se lipesc pe picioarele scaunelor sa nu mai zgarie).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti pune ceva de burete adeziv (ceva de genul celor care se lipesc pe picioarele scaunelor sa nu mai zgarie).

Ba da dar ar fi chinuiala prea mare. Boxele sunt fixate foarte solid de suruburi. E imposibil sa vibreze intre suruburi si usa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Cele Pioneer le-am puts pe fata si deja s-a simtit o îmbunătățire semnificativa a sunetului.

 

 

mersi pentru informatii.

 

Boxele pe fata sunt cu trei cai sau nu vad eu bine?

 

Iar la cele spate vad ca tweeterul totusi are un suport de plastic (sau ceva material) care cauzeaza o directonare a suneteleor. E fixa probabil, nu flexibila / reglabila ca la JBL.

 

Sa ai parte de o acustica placuta pe multi km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...