Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Asta ie natia, tre' sa-i freci la cap, sa-i suni, sa intrebi iar si iar, si nu numai la masina asta a noastra, am vazut ca in general se intampla asa, de parca nu vor sa vanda. Iar asta nu se va schimba decat daca facem reclamatii, ne mutam afacerea la altii, tipam la ei, etc. Chestia este ca nu tot timpul ai timp si nervi de d-astea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

N-ar fi bine sa le faci o mica mare reclamatie la VC?

Chestia cu reclamatia e asa: la noi exista un singur dealer dacia asa incat cei de acolo ne cam stiu. Cand am facut reclamatie la VC cei de la dacia au sunat la dealer si le-au facut scandal. Apoi au inchis telefonul si m-au lasat pe mine sa ma descurc cu meseriasul care ma uraste ca i-am facut probleme. Asa ca daca ma duc pe la ei ma trateaza cu sictir pe principiul ca pana la Dumnezeu te mananca sfintii.

Asta este si motivul pentru care nu am fost anuntat ca mi-a venit piesa.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dacian poti merge linistit, M......l nu te uraste. Am fost eu ieri pe acolo si ti-am pus o vorba buna.

Eu de pe vremea Logan-ului m-am lamurit, asa ca acum nici nu ma gandesc la reclamtii.

PS-cd player Daewoo 700 lei :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu reclamatia e asa: la noi exista un singur dealer dacia asa incat cei de acolo ne cam stiu. Cand am facut reclamatie la VC cei de la dacia au sunat la dealer si le-au facut scandal. Apoi au inchis telefonul si m-au lasat pe mine sa ma descurc cu meseriasul care ma uraste ca i-am facut probleme. Asa ca daca ma duc pe la ei ma trateaza cu sictir pe principiul ca pana la Dumnezeu te mananca sfintii.

Asta este si motivul pentru care nu am fost anuntat ca mi-a venit piesa.

Aici... pot sa te contrazic!

In 2012 eu am avut un accident. Am bagat masina la Service-ul la care eu merg din 2005 si care este reprezentanta Dacia. Mi-au promis ca in o sapt e gata masina. Eu am spus ca e bine sa fie gata si in 2 saptamani caci dupa 2 saptamani voiam sa plec cu masina mea la Etapa de Offroad de la Odorheiul Secuiesc.

Toate bune si frumoase... au trecut cele aproape 2 saptamani si, tinand cont ca eu vineri dimineata voiam sa plec, am inceput sa-i calc mult mai apasat de marti. Nu-mi incheiau masina caci nu aveau farul stanga. A inceput agitatia... eu telefoane la VC... eu telefoane la persoanele ce le cunosteam... nimic! Telefoane de la VC inapoi la Service... cu scandal, cu intrebari cu multe altele!

Joi dimineata, raspuns clar de la toata lumea: Farul tau se afla intr-un tir de la producator spre depozit. E posibil sa ajunga astazi dupamiaza la depozit. Tinand cont de birocratia si modul de desfasurare a treburilor, farul tau va ajunge in serviece cel mai devreme Luni! Pentru drumul la Odorhei va dam noi o masina (un Logan) ca sa puteti ajunge acolo. Eu n-aveam ce face cu un logan caci aveam nevoie de 4X4

Am plecat de-acolo nervos din cale-afara! Am dat fuga la cine cunosteam si m-a ajutat cu un Duster de la ei pentru nevoia mea de a iesi!

Vineri dimineata la 8:10 ma suna de la VC si-mi spune ca farul meu e pe drum spre service. Vineri dimineata la ora 8:45, ma suna de la Simotrans si-mi spune ca farul meu este montat pe masina si ca mai au ceva de montat si pe la 11 masina e gata! Pe la ora 9:30 m-am prezentat la service sa vad minunea, asa era! Numai ca eu aveam deja o masina si la ora 10 trebuia sa fiu pe drum. Asa ca m-am lasat masina in service si am tulito la Odorhei.

Ca sa pun capat... este important sa ne agitam si noi putin caci asa se rezolva treburile mai repede. Pana la urma... am ramas si preten bun cu tot service-ul!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu doar pentru initiatorul acestui capitol ci si pentru altii interesati. Precizez ca ideile mele bune fiind volatile si intr-o continua miscare de evolutie, opiniile formulate aici sunt valabile doar azi si maine.

 

Consider ca dacia duster nu este o masina de off road chiar daca marketingul pe de o parte si dorintele noastre de evadare pe de alta parte, ar acredita aceasta idee. Cred ca a face off road serios cu dusterul e ca si cum ai juca fotbal in pantofi de lac. Primul si cel mai important argument este faptul ca daca se strica si nu esti bine situat financiar s-a terminat cu experienta in natura. Daca esti bine situat financiar platesti reparatiile dar iti ramane un gust amar: cand vezi factura ai impresia ca esti fraierit.

In opinia mea problema reparatiilor este singurul argument serios pentru care nu as mai iesi cu dusterul "in decor". In privinta capabilitatilor off road m-am edificat vazand pe altii si conducand propria masina. Dusterul poate in off. Cat si pana unde asta e alta problema. Dar orice masina de off road chiar si cele dedicate acestei mari placeri barbatesti are limitele sale. Nu vom gasi niciodata masina perfecta si de neinvins. Altfel spus, cine merge pe principiul unde nu pot nu ma bag nu va avea probleme in off road cu dacia.

 

O alta observatie ar fi ca dusterul este o masina foarte placuta la condus. Mie imi ofera o senzatie pe care nu am intalnit-o la masini mai "bine vazute". Imi place pozitia la volan si usurinta in urcare si coborare din masina.

 

Acum in ce priveste sfaturile de achizitie. Daca cineva se hotaraste sa-si cumpere duster are principala problema: "de care?" Diesel sau benzina, 4x4 sau 4x2, cum o echipez etc? Din pacate, daca nu raspunzi corect la intrebarile astea te poti trezi ca ai facut alegerea gresita si ramai frustrat profund urmatorii ani. Si frustrarea asta e una foarte profunda la barbati. Unii dintre noi stiu despre ce vorbesc :)

 

4x4 sau 4x2?

Aceasta alegere vizeaza in primul rand destinatia masinii cumparate. Daca ai bani destui nu mai conteaza: iei full full fara sau cu piele si ai rezolvat situatia. Dar daca 1700 de euro inseamna ceva atunci alegerea buna este foarte importanta. E tentant sa ai 4x4 dar o sa-l folosesc incat sa merite investitia? Eu am folosit tractiunea integrala de putine ori si numai atunci cand am vrut sa intru in noroaie sau zapada pentru o scurta balacire. Daca aveam tractiune fata mergeam pe langa ele. De cand am masina (un an si ceva) o singura data am avut neaparata nevoie de 4x4.

In rest pe unde am fost cu baietii sau familia nu am folosit decat fata la tractiune (mergeam AUTO) si pe buna dreptate: nu iesi sa frigi slanina sau sa intinzi patura la iarba verde daca pe jos este noroi sau iarba uda.

Daca viitorul cumparator vrea, insa, experiente de balacit in noroi atunci trebuie sa-si ia 4x4 dar sa-si asume eventualele costuri de reparatii. Din scurta mea experienta de dusterist 4x4 stiu ca off roadul incepe cu usor apoi tot mai mult se indreapta spre greu si cade in extrem. E ca o boala care te cuprinde incet dar sigur.

Pe sosea 4x2 este mai bun in ambele variante de motorizare. La consum la fel. La cele 4x4 taram dupa noi vreo 90 de kile in plus, invartim degeaba un cardan si bagam 1 litru in plus la suta.

Se mai pune problema daca se alege 4x2 nu ar fi mai bine un sandero stepway. Probabil ca da, probabil ca nu aici intervine gustul fiecaruia. Totusi eu as alege duster din pricina pozitiei la volan care in opinia mea este inegalabila.

Ca sa inchei capitolul, daca ar fi sa aleg inca o data nu stiu daca as mai alege 4x4. M-ar tenta poate sa iau un 4x2 cu o culoare frumoasa si poate un pachet de infrumusetare pentru oras si sosele, pentru mers in concedii cu familia precum si pentru toate activitatile zilnice. Din diferenta de bani mi-as lua o coaja 4x4 pe care sa nu-mi fie frica sa o frec prin padure si careia sa ii fac reparatie capitala cu 1500 de lei sau sa ii schimb crucea cardan cu 15 lei.

 

Diesel sau benzina?

Asta-i intrebarea! Personal imi place motorul pe benzina pentru ca e mai silentios si e fara multe E-uri tehnice, motiv pentru care il consider mai rezistent in timp si mai putin pretentios la intretinere si calitatea combustibilului. Totusi datorita modificarilor pentru euro 5 cred ca este putin bolnavicios. 1,6 16V de pe loganul vechi mi se parea mai fiabil.

Dieselul e realmente tare dar suna neplacut pentru urechile mele. Dar chiar si asa cred ca, daca r fi sa-mi iau duster nou, as incerca sa trec peste antipatia mea pentru diesel pentru plusul de vitalitate si pentru ca, in unele situatii, cuplul bun poate suplini absenta integralei. @adailton stie mai bine.

Pentru varianta 4x2 as studia bine si motorasul de 1,2. Are cuplu bunicel la turatii mici. Sunt curios insa cat este de fiabil si cat de sensibil la carburantul de pe la noi.

 

Ce culoare?

Foarte importanta alegere deoarece daca gresesti poti sa fii dezamagit de masina, sa nu te obisnuiesti cu ea si sa nu o pui la suflet. Asa am patit eu chiar daca sunt momente in care uit, marturisesc o mare frustrare care nu imi trece de 1 an si ceva. Trebuie vazute toate, privite filmulete, facuta o opinie si chiar asteptat o luna-doua daca nu este pe stoc.

 

Ce dotari?

Eu sunt cam atehnic nu stiu softuri si sisteme de operare. Poate din aceasta cauza sau poate din alta nu as lua medianav ci m-as multumi cu sistemul de sunet normal. Cred ca daca vreau navigatie si alte alea pot sa-mi iau un sistem mai bun pe care sa-l lipesc de geam la orice inaltime doresc si pe care sa-l port la mine cand vreau. Iar daca imi cumpar un CD cu hrusca :) sau cu o carte audio sa pot sa-l ascult fara alte artificii tehnice. (economie 200 euro adica 300 minus 100 cat face un gps)

Nu mi-as lua incalzire in scaune. Daca simt nevoia de incalzire vine danielvaduva si imi monteaza la jumate de pret. (economie 100 de euro)

Nu mi-as lua scaune de piele. Mi se par reci iarna (cu incalzire se rezolva) si fierbinti vara (asta nu se mai rezolva)

Nu mi-as lua senzori de parcare stok deoarece sunt scumpi si rudimentari. Mi-as monta (la reprezentanta) la jumatate de pret (economie 100 euro)

Pilotul automat am auzit ca e bun si cred ca merita.

Pentru versiunea 4x2 mi-as lua pack look (arata bine pe strada), pentru versiunea 4x4 nu mi-as lua pack look (arata prea feminin pentru aventura).

Volan de piele - merita. Arata bine si confera o senzatie placuta.

Cotiera - la alegere. Uneori te bucuri sa o ai (la drum lung), alteori te enerveaza (la reglatul scaunului mai ales sistemul cu rozeta e criminal in combinatie cu cotiera). Un punct in plus spatiul de depozitare al cotierei este singurul care nu a fost vizitat niciodata de hoti in cele trei ocazii cand mi s-a spart fostul logan.

Sistem de alarma: pe mine ma cam deranjeaza sistemul. As lua alarma falsa si as pune-o la loc vizibil. Oricum dupa ce iti sparge geamul sau iti strica incuietoarea usii raul a fost facut. Daca nu ai CASCO minim 1000 de lei reparatii.

 

De unde?

Pentru cine are rabdare si curaj cred ca cel mai bine e sa-si ia masina din ungaria. Economisesti 1000 de euro garantat. Pana acum era mai mult dar in ultimul timp si ai nostri dau reducere 500 de euro.

  • Like 5
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru versiunea 4x2 mi-as lua pack look (arata bine pe strada), pentru versiunea 4x4 nu mi-as lua pack look (arata prea feminin pentru aventura).

Aici n-ai mai vrut sa faci economie!. Pack Look se poate face destul de usor cu ceva indemanare la vopsire sau, daca n-ai indemanare, la un meserias in ale vopsitoriei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dacian, camarade esti superb. Nu la cum arati. Gusturile mele difera :)).

Imi permit pentru ca ne cunoastem bine......ai scris un articol de ziar, amice, un articol de revista auto-moto, ceva de genul....."coltul criticului specializat pe Duster".

Intr-adevar, toate intalnirile noastre au fost sintetizate in acest topic.....de maestru.

Topicul acesta ar trebuii, tiparit si considerat ca partea de lectura obligatorie pentru orice viitor posesor de Duster.

.....dar sa sti ca eu nu o sa ma opresc aici. Macadam sa simtim EPS-ul cum intra tot ne gasim, apoi " daca Cristi inca nu a stricat-o" noi de ce am face-o.

Discutia devine prea personala......Acele sus fratilor, sa arate nordul si gaz din plin.

Sa vina odata primavara, sa inceapa CNOR, Enduro, etc, vremea buna sa ne umple gandurile, iar soarele sa ne lumineze calea....spre munte.

Drumuri Bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...