Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Salut ,

 

Un blocant pneumatic sau electromecanic ( la buton ) are si el utilitatea lui , dar la un SUV cu capacitati de offroader ar fi ceva cam mult zic eu .

Blocarea accidentala in mers de exemplu ar putea strica iremediabil cuplajul interaxial , ar putea rupe planetare , etc

 

LSD-ul merge si pe LOCK si in Auto , doar ca in Auto se va simti mai tarziu , in functie de procentul de cuplu trimis spre puntea spate .

 

Nu e mult un blocant la buton.......s-au produs/se produc multe masini cu blocant pe spate (ex. Audi Quattro, Peugeot/Citroen- versiunea Dangel, etc). Problema e de costuri....si trebuie lasat loc pentru aftermarket....... Blocarea accidentala e doar daca se apasa butonul ferm si intr-un anumit mod de functionare al sistemului 4x4. Alte metode de siguranta ar fi ca blocantul sa poata fi actionat doar in modul Lock. La alte masini 4x4 diff-ul blocabil spate se poate actiona doar in 4L din fabricatie...in fine. Ideea cu autoblocantul e foarte buna dar sa reamintim faptul ca trebuie schimbat si modul de condus dupa instalarea acestuia....parerea mea. Sunt multe cazuri in care masini 4x4 cu LSD pe spate au fost rasturnate iarna......oricum, felicitari pentru achizitie si faptul ca l-ai instalat pe masina. Ca un conducator auto de 4x4 l-as instala si eu doar ca trebuie sa astept trecerea garantiei.....

 

Cat de usoara e trecerea de la autoblocant la diferentialul standard?

 

Merci!

Cele bune :bye:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce s-a aratat clar in posturile anterioare ca utilitatea unui diferential autoblocant spate pe un Duster este delimitat pentru unele situataii speciale unde un Duster stock cu/sau un sofer stock nu prea ajunge, cred ca e inutil sa derivam subiectul in continuare. Mai ales ca din fabrica n-o sa vedem noi asa ceva in urmatorii ani sau poate niciodata de la Dacia. Iar unul aftermarket blocabil din buton ar fi exagerat de scump pentru un Duster chiar daca s-ar apuca cineva sa faca asa ceva (din hobby eventual ca din considerente economice sigur nu).

Propun sa nu deviem de la subiect, avem un diferential LSD care pare ok, sa vedem ce poate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord. Sa vedem ce poate (functionare si fiabilitate). Respect celor care l-au instalat si-l folosesc impartasind experientele lor. Din pacate nu voi fi acasa pana la sfarsitul lunii August dar voi urmari cu interes postarile pe aceasta tema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Au electronică suficientă să suplinească lipsa diferenţialelor blocante…Nu cred că este cazul la fotomodelul forumului.

Daca faci referire la filmul pus de mine... ma distrez copios... Si Patrolu sau Pajero au electronica multa... ;)

Iar daca demonstratiile foresterului (mai multe) sau a X5-ului arata ca sunt mai bune decat un duster... :)))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Până și Duster-ul tău are ASR…care ghici ce? Este comandat tot electronic.

Al meu nu are, nu s-a putut la momentul achiziției, deși l-aș fi dorit/plătit, dar s-a putut câteva luni mai târziu.

 

Însă din comentariile postate la clipul pe care l-ai postat, autorul adaugă:

Redbulldozer13 acum 2 luni

+Brandon Friesen as I already mentioned the man said that the system in his subaru wasn't working. Besides I never said that you're American.

 

Exemple de Subaru:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...