Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Eu nu oblig pe nimeni la nimic, doar va prezint o posibila oferta, daca nu exista cerere nu ma gandeam sa le aduc pentru duster. Insa cerere exista, acei tampiti care si au pus torsen sau alte tipuri de diferentiale blocante printre care ma numar si eu, exista.

A contesta utilitatea unui autoblocant, oricare ar fi el, in teren, inseamna probleme grave la mansarda.

 

Un singur lucru nu aveti cum sa il comentati si acela ar fi imbunatatirea tractiunii.

 

Puteti sa va legati de ce vreti voi, ca nu e omologat, ca nu e ieftin, ca e rusesc, acest lucru este de necontestat si este un lucru care nu se raporteaza nici la tipul de masina pe care se pune si nici la utilizator.

 

Nu voi tine cont de parerile "contra" si voi servi cu bucurie pe oricare de pe acest , oricand.

 

Sincer, problemele cu care ma confrunt acum nu sant de ordin tehnic, ci mai degraba de ordin logistic, faptul ca pot oferi un lucru bun e deja o certitudine pentru mine si sper in curand si pentru unii dintre voi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

laudogaru, comanr repeta raspunsurile pentru ca si intrebarile se repeta.

 

ktmdav, nu te obliga nimeni sa cumperi si sa montezi asa ceva stiind riscurile la care te expui. Nici xenonul aftermarket nu e omologat, nici echiparea masinilor cu jante neomologate de fabrica si scrise in CIV si nici alte echipamente retrofit neomologate RAR, totusi exista "n" persoane care circula pe strada cu astfel de echipamente, i-a obligat cineva sa le cumpere si sa le monteze? dar cum bine spui, orice produs isi are cumparatorul lui.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Desigur nu pot fi obligat sa montez pe masina un astfel de diferential. Utilizez anvelope BFG AT si jante care nu sunt trecute in CI a Dusterului dar luate separat sunt produse de firme cu traditie si au omologari / certificari internationale ! Asa o fi procedat BFG - a oferit seturi de anvelope cu pret redus , insotite de sfatul : "... mergeti blana fara teama, apoi ne comunicati la ce viteza au crapat . Vom folosi aceste informatii pentru viitoarele omologari !...."

 

Multe intrebari s-au repetat pentru ca nu exista raspunsuri documentate , sustinute de argumente concrete/tehnice.

Pot sa ma gandesc ca numai actele de provenienta sunt din Rusia/Rep. Moldova si piesele sunt fabricate pe vapor....

 

Exemplul cu xenonul este unul tipic de lipsa de responsabilitate ( si nesimtire ) din partea celor care inlocuiesc becul classic ( omologat) cu cel cu xenon numai pentru ca se potriveste la soclu. Nu conteaza faptul ca pun in pericol alti participanti la trafic prin efectul de orbire. Unele deranjeaza si ziua cand se apropie din spate, in retrovizoare.... Despre RAR/rutiera - numai de bine.... ar fi atat de simplu sa le ridice CI ....doar se vad de la distanta si ziua....

Aceasta este situatia pe drumurile publice romanesti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai poti sa pui si 4 roti de wola(incarcator frontal) omologate pentru wola.

 

Pentru cei care folosesc anvelope standard(diametru si latime) pe jante standard garantia produsului va fi de 5 ani.

 

Ceilalti vor avea doar o grantie de 1 an pentru defecte de fabricatie gen (material fisurat, surub sarit din cauza montajului, astept lista de la fabrica pentru aceste defecte incadrate ca defecte de fabricatie), nu va fi inclusa uzura pentru cei care folosesc anvelope mari, deasemenea spargerea carcasei grupului(aluminiu) nu va fi acoperita.

 

Eu pe masina(hover) am roti de 31' pe jantele originale fara distantieri, deoarece marimea maxima in manualul masinii este 265/65/17

post-2766-0-56405200-1388782776_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc topica asta si ma râd puțin la gură. Comanr nu prea se face inteles sau nu prea intelege exact ce vrea lumea de la el, din cum vorbeste s-ar putea sa fie din Republica Moldova (si asta o zic fara vreo nici o ironie sau rautate), ceea ce cauzeaza dialogului. Din ce am inteles eu, care nu-s inginer auto, diferentialul asta, care este prezent si pe alte masini, deci la modul cum este el construit, ar fi cam ce este acum pe Duster, dar in plus ar simti cand patineaza o roata si ar transfera din putere la aia de are mai multa aderenta (ceea ce tocma ce ne zise Daniel ca deja se cam intampla). Pt. mine nimic nasol pana aici, eram entuziasmat chiar, numa ca ajungem la modul asta AUTO de pe duster, folosit des si folosit pe viteze destul de mari, ca cum da ploaia, cum recomanda producatorul sa dam pe AUTO. E, aici ma panichez si eu si nu-mi place ideea ca nu se stie sigur cum se comporta masina in cazul asta. Poate ca ma sperii degeaba, da as fi mai linistit sa stiu ca nu ie nici o problema, nu fuge curu la 60 intr-o curba ca i s-a parut masinii nu stiu ce la AUTO de la diferentialul asta si a facut un pic de joc de glezne din cip sa corecteze. Eh, la dilema asta cu AUTO eu vad doua rezolvari - ori vine un nene inginer auto si ne lumineaza, ori vine colegu comanr si ne lumineaza cu ceva date mai multe, poate intreaba mai departe la el si i se zice ce sa ne zica si noua.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc topica asta si ma râd puțin la gură. Comanr nu prea se face inteles sau nu prea intelege exact ce vrea lumea de la el, din cum vorbeste s-ar putea sa fie din Republica Moldova (si asta o zic fara vreo nici o ironie sau rautate), ceea ce cauzeaza dialogului. Din ce am inteles eu, care nu-s inginer auto, diferentialul asta, care este prezent si pe alte masini, deci la modul cum este el construit, ar fi cam ce este acum pe Duster, dar in plus ar simti cand patineaza o roata si ar transfera din putere la aia de are mai multa aderenta (ceea ce tocma ce ne zise Daniel ca deja se cam intampla). Pt. mine nimic nasol pana aici, eram entuziasmat chiar, numa ca ajungem la modul asta AUTO de pe duster, folosit des si folosit pe viteze destul de mari, ca cum da ploaia, cum recomanda producatorul sa dam pe AUTO. E, aici ma panichez si eu si nu-mi place ideea ca nu se stie sigur cum se comporta masina in cazul asta. Poate ca ma sperii degeaba, da as fi mai linistit sa stiu ca nu ie nici o problema, nu fuge curu la 60 intr-o curba ca i s-a parut masinii nu stiu ce la AUTO de la diferentialul asta si a facut un pic de joc de glezne din cip sa corecteze. Eh, la dilema asta cu AUTO eu vad doua rezolvari - ori vine un nene inginer auto si ne lumineaza, ori vine colegu comanr si ne lumineaza cu ceva date mai multe, poate intreaba mai departe la el si i se zice ce sa ne zica si noua.

 

Este absolut ridicol postul, nivelul tau de cunostinte, faptul ca tu crezi ca dusterul deja are un diferential de acest tip, faptul ca modul AUTO face ceva la 60km/h. Afla si tu ca la 60 km la ora ai un logan in modul AUTO, nu se foloseste puntea spate.

 

Defapt puntea spate la duster este folosita doar cand deja rotile din fata au pierdut aderenta, dupa ce "calculatorul" observa o diferenta intre distantele parcurse de rotile fata spate, pe AUTO asta se intampla doar cand viteza este mica,pana undeva la 60-70 la ora, nu am gasit aceste date in nici o brosura de magazin, este evident de ce.

 

Practic masina este o masina cu tractiune fata in orice situatie a unui pericol iminent, o exceptie o face modul 4x4lock care nu poate fi folosit decat pentru a depasi anumite obsacole cu treapta 1 de viteza.

 

Ganditi va ca totul e logic, daca puntea spate ar fi cuplata pe drum, atunci masina ar avea nevoie ca puntile sa diferentieze, nevand cu ce, neavand diferential central, se foloseste acel ambreiaj multidisc care poate diferetia prin patinare interna insa folosit tot timpul in acest mod s ar distruge inevitabil in maxim 2 zile, de aceea puntea spate doar intervine scurt , DUPA producerea evenimentului cu potential periculos, la viteze mici, cand e rece ambreiajul multidisc, mai are si alte conditii, nu sant astea singurele.

 

In modul "4x4 lock" acel ambreiaj multidisc central nu mai este patinat, ambreiajul devine "sudat" transmitand cuplul in mod egal catre cele 2 diferentiale de tip open ale masinii, mod folosit doar in situatii extreme pe teren alunecos unde ne lovim de imposibilitatea celorlalte doua diferentiale fata spate care fiind open nu ofera performanta in teren alunecos.

 

 

Sfatul meu, lasand la o parte orice tip de anvelopa, diferential, etc este sa fiti mai atenti cu masina si sa o tratati ca pe o masina cu tractiune fata nu ca pe un 4x4 , pentru ca nu este 4x4 la mersul normal pe drum, si nici un diferential montat in spate nu o sa schimbe situatia asta, pentru ca nu are cum, el nefiind folosit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...