Sari la conținut

Intalnirea Nationala a Dusteristilor din Romania editia a VI-a, Bran, 14-16 februarie 2014


Intalnirea Nationala a Dusteristilor editia a 6-a  

31 membri au votat

  1. 1. Vrei sa participi la Intalnirea Nationala a Dusteristilor, editia a 6-a?



Postări Recomandate

Asa, asa, invartiti cutitul in rana!

 

Glumesc :) Ma bucur sa aud ca a fost asa frumos. Abia astept IND 7, dar pana atunci vrem cat mai multe poze si filmulete! Macar cu atat sa ne consolam si noi :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 206
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu pornirea putin mai grea... ajung si eu, astazi, sa spun cateva cuvinte despre IND6. Nu multe si nu completate (inca) de poze.   Multumesc pe aceasta cale tuturor participantilor ca au avu

Salut, Vin si eu cu cateva poze, pentru a completa cele scrise mai sus si nu numai:   Panta de la "Standard", undeva deasupra Zarnesti-ului, inconjurat de Bucegi, Piatra Craiului si Magura Codlea

Un filmulet facut de mine cu IND 6 Va rog sa ma-ntelegeti daca nu-l considerati calitativ. Este primul meu film montat si realizat.

Posted Images

Dragii mei,

 

iata si lista cu castigatorii de la concursurile organizate la IND 6:

 

cursa contra cronometru, masculin, Standard:

 

1. Cristian Dorobantu - MS - scut AL 6 mm

2. Claudiu Guta - B - bara inox/bullbar

3. Zold Zsombor - MS - cotiera

 

cursa contra cronometru, feminin, Standard:

 

1. Cristina Stocklosa - B - bare transversale

2. Zita Zold - MS - huse scaune

3. Alina Petrea - huse scaune

 

cursa contra cronometru, MT/AT:

 

1. Casian Chersan - IS - set faruri tuning sau set stopuri led KITT, la alegere

2. Claudiu Cucu - IS - set DRL

3. Cristina Stocklosa - B - set lumini intampinare logo Dacia

 

Felicitari castigatorilor si multe felicitari tuturor participantilor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pur si simplu am ramas surprins de ceea ce inseamna cu adevarat o intalnire a Dusteristilor intr-un peisaj feeric, organizat chiar de ziua Iubirii si a dragostei care cred ca a contribuit la buna desfasurare a evenimentului, ( veti spune ca a lipsit zapada pe care cred ca si-o doreau toti participantii ), dar s-a compensat prin probele la care au fost supusi concurentii, distractia, voia buna, timpul frumos si organizarea de exceptie.

 

Bineinteles nu pot sa nu remarc si sa apreciez curajul, maiestria si experienta echipajelor tinere si mai ales prezenta concurentelor feminine care au dovedit ca si ele pot fi demne de o intrecere.

 

Apreciez deasemenea prezenta reprezentantilor de la Dacia si prezentarile facute care dovedesc ca Dacia sprijinita de Renault a ajuns un nume in fabricarea si vanzarea acestui brand Dacia-Renault.

 

Despre echipa Duster 4 x 4 Everyone nu pot sa spun decat cuvinte de admiratie si lauda pentru ceea ce reusesc sa faca in competitiile la care participa cu o masina produsa in Romania.

 

Bineinteles pentru buna desfasurare a intalnirii nu puteau lipsi sponsorii, acesti oameni sau societati care din putinul lor ofera si celorlalti o bucurie constand intr-un premiu sau dupa caz mai multe la un concurs, un lichid care ajuta la crearea de noi prietenii sau orice alt lucru care conduce la buna desfasurare a intalnirii si le multumim pentru participare si sper sa ne reintalnim de fiecare data cu bucurie.

 

Si in ultimul rand dar stim ca au fost, sunt si vor fi intotdeauna primii si probabil cei mai iubiti, apreciati, stimati si bla bla bla organizatorii acestei intalniri care iata au dovedit ca ajungand la cea de a sasea intalnire reusesc de fiecare data sa-i surprinda pe participanti cu locatii minunate, peisaje unice, conditii de exceptie, voie buna si distractii si probabil ceea ce conteaza cel mai mult marirea si consolidarea legaturilor intre participanti, sponsori, organizatori, reprezentanti.

 

Multumim forumduster.ro.

Multumim asociatiaclubduster.ro.

Multumim Narcis Costache, Sorin Nedelcu, Sergiu Drusan, Doru Czobor, Razvan Popescu si Daniel Manascurta.

 

multumim de aprecieri si cuvintele frumoase!

 

sa nu il uitam din lista organizatorilor pe Daniel Cojocar! multumim Daniel!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...