Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Cand motorul este rece nu prea e ca-l si auzi ca e mai galagios-un fel de clantanit metalic mai mult sau mai putin pronuntat(decat atunci cand e incalzit) cand treci de 2400-2500rpm..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

da si se uzeaza piesele motorului mai repede (pistoane, ...) pentru ca si uleiul este "rece" astfel nu poate satisface cerintele de ungere necesitate de aceste piese metalice in acelasi fel cum s-ar intampla cand blocul motor si uleiul sunt incalzite

 

daca gresesc corectati-ma

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da si se uzeaza piesele motorului mai repede (pistoane, ...) pentru ca si uleiul este "rece" astfel nu poate satisface cerintele de ungere necesitate de aceste piese metalice in acelasi fel cum s-ar intampla cand blocul motor si uleiul sunt incalzite

 

daca gresesc corectati-ma

daca uleiul este cel recomandat de producator are aproximativ aceleasi calitati de ungere pe o plaja mare de temperaturi(de aia se cheama multigrad)
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De cand e mai rece, nu sunt probleme. Dar la acel prag de 0-4 grade, parca tot asa face. Dar primele porniri fac din viteza I-a cu turatie putin mai mare si e ok....... Pentru asta nu voi duca masina la service, sa o las acolo si sa mai si platesc sa imi spuna ca nu are nimic :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand motorul este rece nu prea e ca-l si auzi ca e mai galagios-un fel de clantanit metalic mai mult sau mai putin pronuntat(decat atunci cand e incalzit) cand treci de 2400-2500rpm..

clantanit de pe la injectoare pana preia EGR incalzirea combustibilului...ca bujiile nu fac fata la suprasolicitari "la rece"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine tot asa face. Fluctueaza turatia la pornire, dupa 10-15 secunde se stabilizeaz si gata. O sa trebuiasca sa o las peste noapte la service si sa o pornesc de fata cu ei, desi asa face si a lor, masina de test drive :)

Trebuie treaba facuta oficial cu masina mea, cu intrare in service, sa scriu acolo in foi cum si ce face :)

Acum nu am timp dar o sa fac si treaba asta.

In rest merge brici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...