Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Luni ajung in cele din urma si eu acasa. Marti imi pun numerele definitive si de miercuri incepe operatiunea "relantiul jucaus" :). Ma ocup un pic de masina sa vedem ce zic baietii de la service si apoi cei de la Dacia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Intr-un final postez si eu ca sa confirm ca si masina mea se comporta la fel dimineata, la prima pornire. Am intarziat atat de mult deoarece eu am motorul pe benzina si fiind mai silentios (eu dimineata pornesc masina si dupa aia ies la o tigara) nu mi-am dat seama de fluctuatii (la mine daca nu esti cu ochii pe turometru, de afara nu auzi nimic).

 

Oricum, in maxim 5 minute de mers la ralanti (adica pana termin tigara :) ) turatia se stabilizeaza si toata ziua nu mai am probleme (chiar daca o pornesc seara cand plec de la birou, deci dupa 8-9 ore de stat).

 

O sa intreb si eu saptamana viitoare la service (am o programare sa-mi montez un detector de radar si o sa profit de ocazie sa-i intreb de ce sufla greu :)) ).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Variatiile alea pe care le avem noi la benzina nu intra in categoria problemelor pe care le au cei cu facelift diesel. Orice masina care porneste iarna are sindromul de motor rece. Asa face si a mea daca o pornesc si o las la relanti dar nu am probleme cu pornirea de pe loc imediat ce pornesc motorul.

In schimb, unele benzinare (nu stiu daca o sa fie asa si la facelift) se intampla uneori sa nu porneasca. Pur si simplu. Nimeni nu a descoperit cu exactitate cauzele: se invocau ba defectiuni mecanice ba defectiuni de soft. Un fost forumist a spus ca si-a rezolvat problema dupa resoftare. Mie de reprezentanta nu au vrut sa auda de asa ceva au spus ca nu exista sa nu porneasca. Totusi, dupa ce au verificat calculatorul (la o alta problema sesizata) masina nu a mai refuzat sa porneasca doar uneori porneste foarte foarte anemic si isi revine in cateva secunde.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun eu cum fac benzinarele ca tocmai am patit-o acum cateva minute. Opresc motorul, ies din masina 10 minute dupa care incerc sa pornesc si se invarte de cateva ori anemic apoi moare. Mai incerc si iarasi moare. A treia cheie putin mai lunga da sa moara 2 -3 secunde apoi isi revine barbateste si se comporta ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Problema apare de cele mai multe ori cand motorul este cald. Este de precizat ca dupa ce motorul reuseste sa porneasca si sa ajunga la turatia de relanti se poate folosi fara probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun eu cum fac benzinarele ca tocmai am patit-o acum cateva minute. Opresc motorul, ies din masina 10 minute dupa care incerc sa pornesc si se invarte de cateva ori anemic apoi moare. Mai incerc si iarasi moare. A treia cheie putin mai lunga da sa moara 2 -3 secunde apoi isi revine barbateste si se comporta ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Problema apare de cele mai multe ori cand motorul este cald. Este de precizat ca dupa ce motorul reuseste sa porneasca si sa ajunga la turatia de relanti se poate folosi fara probleme.

Aşa face şi la mine, cînd e motorul cald. Nu aştept uneori să se stinga martorii din bord sau trebuie ţinut mai mult pe demarou, decît mod obişnuit (cînd e cald motorul, după una- două încercări nereuşite porneşte mai greu). Motorul porneşte la turaţie mică dar se stabilizează în cca 2 secunde. Nu cred că are vreo problemă doar sînt eu mai grăbit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun eu cum fac benzinarele ca tocmai am patit-o acum cateva minute. Opresc motorul, ies din masina 10 minute dupa care incerc sa pornesc si se invarte de cateva ori anemic apoi moare. Mai incerc si iarasi moare. A treia cheie putin mai lunga da sa moara 2 -3 secunde apoi isi revine barbateste si se comporta ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Problema apare de cele mai multe ori cand motorul este cald. Este de precizat ca dupa ce motorul reuseste sa porneasca si sa ajunga la turatia de relanti se poate folosi fara probleme.

Fix asta am patit-o si eu azi dimineata. Temperatura exterioara -10 grade. Pornesc masina, stau 10-15 secunde si plec fara probleme. Opresc dupa 1 minut (si vreo 200 metri) ca trebuia sa-l ajut pe tata sa-si regleze stergatoarele la masina lui. A durat cam 15-20 minute dupa care ma urc in Dusterica, pornesc motorul si dau sa plec (am zis ca daca o pornisem cu juma te ora inainte nu mai sunt probleme) ...

 

Ce sa zic? Parca in loc de acceleratie era un buton de intrerupt alimentarea, dadea in nas de cate ori apasam pe acceleratie. Am mers asa vreo 50 m (ca sa vad daca nu-si revine) si am oprit-o, lasand motorul pornit. Dupa 2 minute de mers la relanti totul a revenit la normal.

 

In plus am mai observat ceva neplacut... Cand plec de la vreun stop, intr-a doua, dupa ce accelerez cat sa trec intr-a treia, parca i se taie, pentru o secunda, alimentarea si da in nas... Mi s-a intamplat de 2-3 ori asta insa mai astept cu concluziile finale pentru ca s-ar putea totusi sa nu ma fi obisnuit eu cu plecarea din viteza a doua (desi daca prezinta simptomele astea la finalul treptei - si nu la inceput cum ar trebui daca eu as fi de vina in dozarea raportului acceleratie/ambreiaj - sunt sanse mari sa fie "de la ei": )

 

Dat fiind faptul ca toti (daca nu ma insel) posesorii de FL de pe forum au semnalat problema asta la pornire cred ca e o eroare de soft. Mai ales ca si motoarele diesel si cele pe benzina fac la fel.

 

Oricum saptamana viitoare clar ma duc la service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Micile scuturaturi la schimbarea treptelor inferioare este posibil sa fie cauzate de faptul ca esti inca neobisnuit cu masina. In primele saptamani de dusterit aveam impresia ca nu mai stiu sa schimb vitezele. Dar dupa ceva vreme m-am obisnuit. Explicatia mea e urmatoarea: avand cele doua trepte I si II extrem de scurta, respectiv foarte scurta aveam tentinta sa accelerez destul de tare la pornire pentru a prinde ceva viteza (obisnuit cu celelelte masini). Apoi la schimbarea vitezei, trepta urmatoare fiind si ea scurta masina se opintea ca la frana de motor.

Poti observa faptul ca cel mai tare se manifesta aceasta chestiune la schimbarea din I in II si la schimbarea din II in III, apoi tot mai putin spre treptele superioare.

Cu alte cuvinte e un specific al cutiei de viteze a dusterului ce necesita o perioada de acomodare.

Cu pornitul benzinarului la caldut inca nu am putut face nimic mai ales ca la dealer nu m-au crezut si eu nu le-am putut demonstra pe loc.

La fel nu m-au crezut nici cu faptul ca daca motorul merge la relanti si-l accelerez brusc are o secunda in care parca se ineaca, apoi se scutura tare si merge mai departe. Dar acest lucru nu deranjeaza la condus deoarece se intampla doar cu turatia de relanti. Oricum aici dialogul cu dealerul a fost: Am o p[roblema la motor, cand accelererz brusc parca se ineaca. Sunteti sub 2000 de ture, zice el. Da, le relanti, ii raspund. AA, pai accelerati nu mai stati la relanti!!! Si cu asta am "rezolvat" problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...