Sari la conținut

i96nds

Vanzari DUSTER in Romania (doar ! ) versus alte SUV / crossovers

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Am tot vazut tot felul de cifre pe net legate de vanzarile de DUSTER.

Dar toate cifrele acestea sunt pentru vanzarile globale - inclusiv export.

 

Cum exportul e peste 90 % din productie... ar fi util sa stim exact ce vanzari de DUSTER au fost cu adevarat DOAR in Romania.

 

Eventual ar fi interesante si cifrele de vanzare ale DACIA DUSTER in RO - versus alte SUV sau crossovers.

 

Ceva detalii sunt aici despre primul trimestru 2013:

http://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/top-10-cele-mai-vandute-masini-in-primul-trimestru-88575/

 

deci aproape 1000 de Dustere in 3 luni - ceea ce e putin ... cam 300 pe luna, adica nici macar 10 in fiecare judet, in fiecare luna calendaristica.

 

Deci daca aveti astfel de clasamente sau cifre mai recente, va invit sa postati aici.

 

Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În septembrie: 190 bucăţi nou înmatriculate în ţară.

Până în 31.12.2012 11.911 bucăţi înmatriculate.

Clasificare după vechime:

  • 8.436 până în 2 ani
  • 3.475 între 3 şi 5 ani.

Clasificare după motorizare:

  • 8.640 - motorină
  • 3.270 - benzină

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Date 2013:

"În România, producătorul a reușit să-și sporească volumul vânzărilor cu 12,4%, până la 24.890 de unități, iar cel mai bine vândut model a rămas Logan, cu 11.366 unități, urmat de Sandero (4.706 unități), Duster (4.644) și Dokker (3.304)." (Agerpres)

Articolul complet aici.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La metodele de vanzare aplicate la noi nu e de mirare ca vanzarile merg asa de prost. Astia de la vanzari sunt, in majoritate, absolut habarnisti in ce priveste dusterul. Se vede ca nu-i intereseaza de loc. Nu au raspunsuri la aproape nici o intrebare ce depaseste informatiile cuprinse in brosura de prezentare.

Am intalnit caz in care am vazut impreuna cu agentul un duster si nu a stiut sa-mi spuna nimic despre el. Mi-a spus ca e 4x4 dar se vedea clar printre roti puntea spate. I-am aratat-o dar nu m-a crezut ca e 4x2 pana nu a deschis usa sa vada ca nu are vestita rozeta.

Adevarul e ca intotdeauna este usor sa critici din exterior. Poate nu sunt ei de vina si poate ca in conformitate cu bunul obicei din tara noastra li se cere si lor sa faca mai multe hartii, rapoarte si oferte decat sa se ocupe de informare si lucrul cu clientii. Oricum ar fi rezultatul este dezastruos.

Cred ca toti cei care isi iau duster in romania sunt cei care merg la dealer convinsi de masina si, in plus, atat de convinsi incat inchid ochii la toate neajunsurile, nepriceperile si marlaniile (cateodata) a celor din reprezentante.

Nici vorba sa mergi nehotarat si sa te atraga cu un discurs frumos despre masina. Se vede ca nici ei nu sunt convinsi.

In aceste conditii cred ca mai rentabil ar fi sa se faca automate de servit dustere: Bagi sacul cu bani si in doua saptamani te suna de la curierat sa fii acasa ca-ti livreaza coletul.

Uneori imi vine sa-mi iau jumate de norma ca vanzator de dustere dar, din pacate, nu fac angajari.

  • Like 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...In aceste conditii cred ca mai rentabil ar fi sa se faca automate de servit dustere: Bagi sacul cu bani si in doua saptamani te suna de la curierat sa fii acasa ca-ti livreaza coletul.

 

:-D :grin: :-D SUPER-MEGA-LIKE ! :-D :grin: :-D

 

Uneori imi vine sa-mi iau jumate de norma ca vanzator de dustere dar, din pacate, nu fac angajari.

 

Ar fi un castig enorm pentru Dacia si pentru potentialii clienti interesati de Duster din zona Mures :), dar nu stiu cat ai rezista in acel mediu rece, rigid, corporatist-miserupist... Vei ajunge sa fii respins de catre "colegi" tocmai din cauza entuziasmului tau, ca te straduiesti, inveti, te informezi si chiar te intereseaza ce faci ca vanzator...

 

In rest cam ai dreptate: in timpul drivetestului eu i-am povestit mai multe vanzatorului despre facelift, decat el mie...

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toti cei care isi iau duster in romania sunt cei care merg la dealer convinsi de masina si, in plus, atat de convinsi incat inchid ochii la toate neajunsurile, nepriceperile si marlaniile (cateodata) a celor din reprezentante.

....

Uneori imi vine sa-mi iau jumate de norma ca vanzator de dustere dar, din pacate, nu fac angajari.

Eu m-am dus, in mai 2010, si am dat comanda fara sa mai astept explicatii de la fatuca...

Dar si daca te pricepi bine sa povestest pt vanzarea unu Duster, tot te-as fi asezat pe scaun sa demaram actele!

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar incompetenta nu creste doar in reprezentanta. Dau un scurt citat dintr-o revista auto vestita AUTO BILD (cea mai vanduta revista auto din Romania) unde a fost probat in teren accidentat un Duster cu tractiune integrala: "...unde Dusterul a trecut fara probleme, chiar daca nu dispune de diferential spate functia fiind suplinita de sistemul ESP..." (nr.21/3013, pag. 20)

 

Nu mi-a venit sa cred ca un analist auto poate afirma ca o masina 4x4 nu are diferential spate. Stiu ca a vrut sa zica diferential blocabil spate dar nu a zis-o!

Iar daca este posibil ca cineva care traieste din analiza masinilor sa nu inteleaga cum functioneaza un sistem de tractiune ce sa ne mai asteptam de la un vanzator care la interviul de angajare trebuie sa raspunda (probabil) la o singura intrebare: accepti program flexibil si salariul minim pe aconomie?

 

In alta ordine de idei, dupa ce am patit-o cu meseriasii dacia acum suflu si in iaurt. Ia sa vedem ce mi-au mai lucrat la masina, imi zic ieri. Verific actele ultimei revizii si vad ca s-a schimbat uleiul. Cel nou este MOBIL 5W30. Ar fi foarte bine daca nu ar fi putin ciudat ca in manualul de intretinere se arata ca pentru motorul de 1,6 16V se recomanda uleiul de 5W40 sau 0W40. Scriu la vocea clientului sa intreb ce ulei sa folosesc la masina mea. Mi se raspunde ca 5W40 sau 0W40. La intrebarea mea de ce au folosit alt ulei mi se raspunde ca si asta e bun. Precizez ca uleiul 5W30 este recomandat de producator pentru motorizarea diesel.

 

Acum e adevarat ca nu numai cifrele astea au importanta la alegerea uleiului si mai sunt cateva caracteristici dar concluzionez urmatoarele: daca mergi in service si au la vanzare ambele tipuri de ulei, daca mi l-a pus pe cel nepotrivit (chiar daca merge si asa) inseamna fara indoiala ca au gresit. Pur si simplu au confundat benzinarul cu dieselul. Si greseala ma costa pe mine nu pe ei.

Merg mai departe doar cu uleiul: pe factura eu am platit 5 L ulei motor.Cu toate astea in motorul pe benzina (cu tot cu filtru) intra max 4,8 L. Rezulta ca mi-au sutit 0.2 l ulei. Dar nu au uitat sa faca mare caz de cinstea lor aducandu-mi cutiile de filtre cu cele vechi inauntru ca sa vad ca s-au schimbat (cutia cu filtrul pentru interior era goala!). La verificarea jojei vad ca nivelul de ulei este undeva la trei sferturi dintre min si max, cu alte cuvinte au mai sutit si de acolo ceva asa ca am platit juma de litru mai mult. Nu e mult ca valoare dar e mult ca lipsa de onestitate.

 

In consecinta recomand tuturor sa nu se lase pacaliti de faptul ca au intrat in reprezentanta si tot ce se face e bine. Din pacate unii dintre noi stiu despre duster mai multe decat cei ce sunt platiti sa le repare si le intretina.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la voi cum e, dar mie imi dau mereu resturile de ulei, si la Logan era la fel. Cat despre filtre le las la ei dupa ce le vad (ma intereseaza cat sunt de murdare).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×