Sari la conținut

Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri


Postări Recomandate

Eu folosesc unul de asta :

 

post-3261-0-16952900-1455182179_thumb.jpg

 

Cam la ce pret e un air jack de 2T ?

exact asa am eu. Dar eu nu-l port dupa mine niciodata cum s-a lasat sa se inteleaga din posturile altor colegi. eu schimb rotile numai in garaj, iar daca ar fi sa am pana, ca pana acuma nu am avut, am kitul de reparatie care imi va fi util pana la o vulcanizare

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 860
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cam asa arata lucrarea... La PH2 inca nu i-am facut instalatia electrica

Am instalat si eu cate ceva la Dusterul meu si vreau sa va arat si voua:   - pentru ca sunt pescar si nu de putine ori masina nu sta langa mine cand pescuiesc si ma enerva maxim sa las telefonul sau

A venit mos craciun. Bine...cred ca era beat ca a ratat craciunul dar merge si asa.   Am camera SJCAM M10+ wifi gyro. Insert "big ranjet pe toata fata" here.   Gasiti o gramada de detalii despre e

Posted Images

Roata s-a infiintat (ca experiment) cu vre-o 6000 ani inainte si... tot valabila e ;)

Iar acest cric e folosit (cu succes) si in zilele noastre. Conditia este sa ai o teava de esapament buna si... la indemana

pe mine m-a amuzat clipul de pe youtube Anii 80-90 Eu nu zic ca nu ar fi bun cricul ala. Seamana cu alea de la vulcanizare pe perna de aer. Mie unu nu mi se pare asa de practic. Este numai parerea mea.

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un Airjack la lucru (scos din portbagajul lui Daniel, evident :D ) si crede-ma ca nu e un experiment, este mult mai ok decat cele clasice hidraulice, fie ele crocodil sau piston.

 

Zi si ca a ridicat un Patrol Y61 cu el atunci cand l-ai vazut la lucru. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vad, cricul asta pneumatic se preteaza cel mai bine sa-l ai cu tine daca te dai in offroad si defapt nu numai. Pare ce trebuie. Cricul crocodil, de mi-am luat si eu de la Lidl, este foarte greu, n-are sens sa-l tin in masina, plus ca este sensibil la praf si noroi, plus ca are nevoie de o suprafata relativ plana, asa ca-l tin doar pt schimbat anvelopele in fata blocului sau ridicat rulota in diverse scopuri, deci il iau cand plec cu rulota, sa fie. Mi-am luat si unul dala cilindric, de 3t, parca sa zic ca are cursa cam mica, dar cum nu se mai monteaza la prag acolosa, la locul designat de producator, ar trebui sa fiu ok. Nu pot sa zic ca sunt super incantat de el, clar nu este super calitate, dar a fost iefin si il folosesc rar, este usurel, poate sta in masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca da,

Am si eu asemanator - era in Kaufland la 25 lei acu vreo 4 ani, plus ca mai aveam unul in Dacie acu 10-20 ani luat de la un Moskwitch (pana mi-a fost furat).

Singura problema la acest tip de cric este atunci cand ai pana si nu poti baga cricul ca e lasata masina pe partea unde ai pana.

Dar daca vrei sa folosesti doar pentru schimbat rotile iarna/vara e bun.

 

Cel tip crocodil e mai bun ca faci totul mai rapid.

Ex: La cel tip butelie, il pui sub masina - apoi dezfilitezi pana ajunge aproape de punctul de sustinere, apoi incepi sa pompezi. Dupa ce ai terminat, desfaci robinetul si cricul se lasa sub greutatea masinii, apoi trebuie sa il scoti, sa il comprimi manual pana jos, sa inchizi supapa si sa infiletezi inapoi partea centrala.

La crocodil, - l-ai bagat sub masina, pompezi ca sa ridici, iti faci treaba, apoi desfaci supapa - se lasa singur pana jos ca are un arc, scoti cricul si inchizi supapa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...