Sari la conținut

Ce OPTIONALE merita achizitionate la Noul Duster - facelift


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 68
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Iti dau eu cateva exemple... (ca am avut radioul de origine pe PH2 si m-am upgradat cu un MediaNav da' nu la banii de la producator... ) - Muzica de pe stick se aude in aceleasi difuzoare mult mai bi

1. Exista la sofer buton de blocare a geamurilor spate. 2. Nu stiu daca pe versiunile de baza exista, dar eu am deja cd-player cu bluetooth si integrarea telefonului, sa-l iei pentru medianav, depind

Si eu am aparatori de noroi de la 0 KM insa pragurile tot se murdaresc, manerele de la usi tot sunt murdare. Banuiesc ca intr-o proportie mai mica insa sunt. Luneta parca e o idee mai curata. Eu le-am

Posted Images

Hm...ma bag si eu ca posesor de acum..de Duster veteran.

Nu s-a amintit de tava de prtbagaj un accesoriu foarte important! Daca se poate cu margine inalta si din material mai rezistent la indoire atentie difera de la 4x4 la 2x4!

Fiindca s-a vorbit de cruise control, ar trebui sa spuna cineva cunoscator daca e vorba despre cruise control propriuzis sau limitatorul de viteza de pe noile modele unde se seteaza o viteza si degeaba apesi pedala ca masina nu trece de viteza setata!

Ca posesor de Duster veteran mi-as dori foarte mult noul bord, noua tableta care acopera portbagajul si mai ales pozitionarea ( ascunderea ) tobei spate de la 4x4.

Colegii din Ungaria au descoperit ca oglinzile retrovizoare de la noile modele au montate din fabrica sesizorul de temperatura exterioara, la fel calculatorul de bord are facilitatea de a afisa pe ecranul cu leduri al noului bord temperatura exterioara, trebuie doar un cablu de legatura si setat computerul de bord. Conform acestei surse senzorul de temperatura este vizibil in partea inferioara a oglinzii din dreapta. Citiva posesori de Lodgi au si montat setat noua facilitate. La Dacii Renault nu le-a legat pentru a sublinia low cost-ul modelelor.

Si nu uitati de husele pentru scaune un accesoriu care usureaza curatenia de praf a interiorului.

Io am si deflectoare de vint pe toate geamurile, si le recomand pentru posibilitatea de a lasa geamurile intredeschise la parcare pentru aerisirea interiorului in special vara. Asta daca s-a dezactivat sau se poate dezactiva ca optiune inchiderea automata a geamurilor la scoaterea cheii de contact, optiune care am inteles s-ar parea ca este inclusa la facelift.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E cruise control. Din prezentarea Duster Facelift ( http://www.dacia.ro/...pre/tehnologie/ ):

Regulatorul de viteză menţine o viteză de rulare constantă fără a fi necesară apăsarea pedalei de acceleraţie. Limitatorul de viteză permite şoferului să fixeze o viteza maximă de rulare şi astfel să se bucure de o călătorie în deplină serenitate. Acesta se activează prin intermediul unui buton plasat pe consola centrală. Viteza se reglează cu ajutorul comenzilor de pe volan.

Presupun ca, dupa ce ai setat viteza de croaziera, ca sa dezactivezi cruise-controlul trebuie fie sa mai apesi o data pe butonul de pe consola, fie sa apesi pedala de acceleratie sau frana.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru opinii.

 

Din cate am inteles, cotiera ar putea fi comandata la dealer. Se gaseste si in targ in Vitan ? Cine are poze cu ea... e binevenit. Stiti si un pret cumva?

 

La fel cu covoarele de cauciuc pentru interior - am inteles ca anul trecut se gaseau si la unii dealeri. Sunt OK si cele gasite pe internet? Am inteles ca marginea aceea ridicata ar fi utila. Banuiesc eu ca spatiul de pe mocheta e acelasi, indiferent daca e modelul initial sau cel cu facelift.

 

Cat despre huse... iarasi, cine are un link bun pentru huste faine, sa ne spuna. Modelul nou se pare ca are airbag-uri laterale. As banui ca se afla in lateralul scaunului. Deci e nevoie de huse corespunzatoare.

 

Tava pentru portbagaj - mai caut pe aici pe forum , sigur trebuie sa se mai fi discutat deja.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru opinii.

 

Din cate am inteles, cotiera ar putea fi comandata la dealer. Se gaseste si in targ in Vitan ? Cine are poze cu ea... e binevenit. Stiti si un pret cumva?

 

La fel cu covoarele de cauciuc pentru interior - am inteles ca anul trecut se gaseau si la unii dealeri. Sunt OK si cele gasite pe internet? Am inteles ca marginea aceea ridicata ar fi utila. Banuiesc eu ca spatiul de pe mocheta e acelasi, indiferent daca e modelul initial sau cel cu facelift.

 

Cat despre huse... iarasi, cine are un link bun pentru huste faine, sa ne spuna. Modelul nou se pare ca are airbag-uri laterale. As banui ca se afla in lateralul scaunului. Deci e nevoie de huse corespunzatoare.

 

Tava pentru portbagaj - mai caut pe aici pe , sigur trebuie sa se mai fi discutat deja.

Dau si eu cu parerea pentru unele pro, pentru unele contra.

1 Cotiera - un subiect care ar fi interesant pana la punctul in care vrei sa iesi in natura, cu masina, si sa stai si una sau doua nopti sa dormi in masina. Daca vrei sa faci asta (eu am facut-o de multe ori si de aia nu-mi doresc) atunci tre' sa stii ca nu vei avea cum sa-ti aranjezi "patul in masina".

2 Covoarele cauciuc (cu margine inaltata) - El le-am comandat (dupa ce am primit unele fara margine) la Dealerul de unde am cumparat masina (in ziua in care mi-a venit masina). Marginea ridicata este extrem de utila mai ales atunci cad este multa umezeala/noroi si te sui in masina asa

3 Huse - de preferinta DE LA DEALER. Mai ales daca scaunele sunt prevazute si cu airbag. Nu cred ca isi doreste nimeni ca la un impact lateral sa nu se deschida airbag-ul decat pe undeva prin husa scaunului si eventual in spate. Husele comercializate de dealeri sunt recomandate de producator si, eu cred, ca este un subiect care nu comporta analiza prea mare. Siguranta nu cred ca se calculeaza cu +- 200 ron

Tava porbagaj - Buna... BUNA!!! Chiar daca eu (pana acum) nu mi-am pus... ca n-am gasit (dar nici n-am cautat)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hm...ma bag si eu ca posesor de acum..de Duster veteran.

Nu s-a amintit de tava de prtbagaj un accesoriu foarte important! Daca se poate cu margine inalta si din material mai rezistent la indoire atentie difera de la 4x4 la 2x4!

Fiindca s-a vorbit de cruise control, ar trebui sa spuna cineva cunoscator daca e vorba despre cruise control propriuzis sau limitatorul de viteza de pe noile modele unde se seteaza o viteza si degeaba apesi pedala ca masina nu trece de viteza setata!

Ca posesor de Duster veteran mi-as dori foarte mult noul bord, noua tableta care acopera portbagajul si mai ales pozitionarea ( ascunderea ) tobei spate de la 4x4.

Colegii din Ungaria au descoperit ca oglinzile retrovizoare de la noile modele au montate din fabrica sesizorul de temperatura exterioara, la fel calculatorul de bord are facilitatea de a afisa pe ecranul cu leduri al noului bord temperatura exterioara, trebuie doar un cablu de legatura si setat computerul de bord. Conform acestei surse senzorul de temperatura este vizibil in partea inferioara a oglinzii din dreapta. Citiva posesori de Lodgi au si montat setat noua facilitate. La Dacii Renault nu le-a legat pentru a sublinia low cost-ul modelelor.

Si nu uitati de husele pentru scaune un accesoriu care usureaza curatenia de praf a interiorului.

Io am si deflectoare de vint pe toate geamurile, si le recomand pentru posibilitatea de a lasa geamurile intredeschise la parcare pentru aerisirea interiorului in special vara. Asta daca s-a dezactivat sau se poate dezactiva ca optiune inchiderea automata a geamurilor la scoaterea cheii de contact, optiune care am inteles s-ar parea ca este inclusa la facelift.

 

http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/noul-duster/totul-despre/tehnologie

 

 

Termometru exterior

Termometru exterior (în funcție de versiune).

 

duster-H79ph2-700x380-bsp4-gd4.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...