Sari la conținut

Postări Recomandate

De ce nu te-ai gandit sa iei de la Duster originale direct cu 530lei + montajul. Merita deranjul sa cauti in alta parte cu un pret si mai mare?

Adica, la ce te referi mai exact ? :ermm:

Editat de SYL40
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 149
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Le-am achizitionat in cele din urma, pe cele din link, de la Cluj, de la punctul de lucru al firmei de pe site. Montajul s-a facut gratuit, s-a oferit factura si garantie. Prindere buna. De auzit, in

De luni 10.02.2020 sunt iar la vanzare barele trsansversale la Lidl. Pentru cine e interesat!

Pentru cine e interesat au intrat azi (26 Sept) bare transversale la Lidl compatibile, conform listei de pe ambalaj, cu Duster 1 si 3. Mi-am luat dar inca nu le-am montat.

Posted Images

@sserg, alea patrate is o treaba (tot Thule sunt BTW si sunt foarte OK barele de otel de la ei - nu ruginesc, se pastreaza foarte bine in timp, inclusiv invelisul de plastic), insa WingBar sunt un pic altceva... iar alea WingBar Edge sunt si mai altceva :) daca te uiti un pic la detalii, o sa intelegi de ce sunt diferite ca pret. Nu as fi crezut nici eu ca e mare diferenta, insa este...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adica, la ce te referi mai exact ? :ermm:

 

Am gasit ca tu mentionai de niste bare cu 900 RON. Nu stiu cu ce sunt mai bune cele care le-ai luat de cele recomandate de Duster.

 

Ma refeream la accesorii recomandate de Dacia

http://www.dacia.ro/...orii-duster.pdf

 

sau cum a mentionat @mvm, sunt in vanzare chiar si mai ieftin la Altex.

 

http://www.altex.ro/...ster-8201407085

 

 

 

@sserg, alea patrate is o treaba (tot Thule sunt BTW si sunt foarte OK barele de otel de la ei - nu ruginesc, se pastreaza foarte bine in timp, inclusiv invelisul de plastic), insa WingBar sunt un pic altceva... iar alea WingBar Edge sunt si mai altceva :) daca te uiti un pic la detalii, o sa intelegi de ce sunt diferite ca pret. Nu as fi crezut nici eu ca e mare diferenta, insa este...

 

Inteleg ca diferenta vine din cum arata? Am vazut ca bara WingBar e cromata, dar pentru asta nu as da 500 lei mai mult.

Editat de sserg
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta principala e sunetul la viteza mai mare, mult atenuat la Wingbar din cauza design-ului mai aerodinamic.

Altfel, au si dezavantaje, nu poti pune orice pe ele din cauza ca sunt mai late (80mm) decat prinderile standard de la cutii, suporti biciclete, etc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mana WingBar este din aluminiu, nu este cromata.

Doi la mana forma aia conteaza f mult la aerodinamica, si de aici automat e influentata aerodinamica, consumul etc.

Trei la mana si barile Wingbar pot fi prinse cu sistem asemanator cu cele din brosura Duster, dar sistemul de prindere Edge in primul rand e mai aerodinamic si apoi ar mai fi si aspectul.

 

In concluzie, eu cred ca diferenta de banii se scoate in timp datorita aerodinamicii mai bune, deci un consum mai mic. Si un alt aspect e confortul (sonor) oferit de niste bari mai aerodinamice. Si nu in ultimul rand e vorba si de aspect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tule zice ca WingBar (sunt de aluminiu nu cromate) rezista si la greutati mai mari decat alea de otel (si decat alea ovale de aluminiu).

Plus ca fata de alealalte de aluminiu au acces mai facil la zona "T" pe care se face prinderea unor accesorii (toate accesoriile facute cu adaptare pt bari de aluminiu fie si de la LIDL se prind foarte usor pe WingBars).

 

Un anumit procent din afirmatii e chestie de marketing si fițe, insa zgomotul la viteza / vant si rezistenta par sa fie totusi "pe bune", din ce am vazut pana acuma (in cazul meu de utilizare).

 

Diferenta fata de otel, desi poate parea maricica, din punctul meu de vedere se justifica 100%, pt cine vrea sa le lase non-stop pe masina.

Daca le folosesti doar 1 data / de 2 ori pe an in concediu, is f bune si alea de otel - si asta pt ca, dupa cum spuneam, sunt Thule si alea, doar generic-branded... pentru ca, in caz de produse "no-name", am vazut cazuri la amici cu bare transversale ruginite in carne dupa 2 ani de folosire...

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mana WingBar este din aluminiu, nu este cromata.

Doi la mana forma aia conteaza f mult la aerodinamica, si de aici automat e influentata aerodinamica, consumul etc.

Trei la mana si barile Wingbar pot fi prinse cu sistem asemanator cu cele din brosura Duster, dar sistemul de prindere Edge in primul rand e mai aerodinamic si apoi ar mai fi si aspectul.

 

In concluzie, eu cred ca diferenta de banii se scoate in timp datorita aerodinamicii mai bune, deci un consum mai mic. Si un alt aspect e confortul (sonor) oferit de niste bari mai aerodinamice. Si nu in ultimul rand e vorba si de aspect.

Ok,

 

Am inteles punctul tau de vedere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tule zice ca WingBar (sunt de aluminiu nu cromate) rezista si la greutati mai mari decat alea de otel (si decat alea ovale de aluminiu).

Plus ca fata de alealalte de aluminiu au acces mai facil la zona "T" pe care se face prinderea unor accesorii (toate accesoriile facute cu adaptare pt bari de aluminiu fie si de la LIDL se prind foarte usor pe WingBars).

 

Un anumit procent din afirmatii e chestie de marketing si fițe, insa zgomotul la viteza / vant si rezistenta par sa fie totusi "pe bune", din ce am vazut pana acuma (in cazul meu de utilizare).

 

Diferenta fata de otel, desi poate parea maricica, din punctul meu de vedere se justifica 100%, pt cine vrea sa le lase non-stop pe masina.

Daca le folosesti doar 1 data / de 2 ori pe an in concediu, is f bune si alea de otel - si asta pt ca, dupa cum spuneam, sunt Thule si alea, doar generic-branded... pentru ca, in caz de produse "no-name", am vazut cazuri la amici cu bare transversale ruginite in carne dupa 2 ani de folosire...

 

Inteleg,

Pentru mine, cand folosesc de 3-4 ori/an barele transversale sunt bune si cele de otel. Parca nu as plati dublu doar ca sunt aerodinamice si de aluminiu si au un acces mai facil, etc... . Pana la urma le voi pune/da jos de 3-4 ori/an ca sa nu consume mai mult, dar eu personal nu dau cu 500 lei mai mult pentru aceste beneficii.

 

Am si un Opel cu un bare transversale de otel (Atera). Nu le-am dat jos de 10 ani si nu au ruginit. Nu am auzit nici un zgomot la viteze mari, cei drept au un alt sistem de prindere (se insurubeaza in carcasa masinii)

Editat de sserg
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...