Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

Este ideal sa schimbi toate filtrele (daca te tine buzunarul la fiecare 10k km). Nu e "o mare tampenie" daca nu schimbi filtrul de motorina dupa 10k mai ales ca urmatoarea revizie o sa fie obligatoriu la 20k. Referitor la locul de unde alimentezi este un argument in plus ca sa schimbi sau sa nu schimbi filtrul de motorina care nu e prea ieftin.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Indicat este sa schimbi toate filtrele la fiecare revizie, chiar daca la carte spune (cel putin la mine) ca filtrul de motorina se schimba la fiecare a doua revizie (adica 30000 km)

Eu, la al meu DCI am facut reviziile doar la 15 000 km. Adica, la perioada maxime specificata de producator. Niciodata la jumatate dupa cum se specifica la carte (daca mergi mult in oras)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...Cum adica "...daca alimentezi numai de la pompa." ? te referi la benzinarii dastea dubioase de prin sate versus benzinariile de firma mai spalata, omb, etrom, nol, bla bla ?

Interesant, eu n-am auzit de nici una dintre benzinariile "spalate" insirate de tine...(Omb, Etrom, Nol) :D

 

Expresia "alimentare de la pompa" este fireasca pentru soferii de rand, si se utilizeaza de obicei cand se face referire directa/indirecta la alternativa "alimentarea din canistrele tiristilor la juma' de pret"... intrebati orice taximetrist. In aceste cazuri n-ai cum sa stii ce bagi in rezervor - cei care-si asuma acest risc ori sunt foarte naivi, ori nu le intereseaza soarta motorului... Cateodata chiar si benzinariile mici apeleaza la aceste surse. Benzinariile mai spalate de obicei nu-si permit exagerari pentru ca sunt mai la vedere - dar sunt sigur ca fac si ei ce le sta in putinta :).

 

Later edit: e un pic off, scuze

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

....se face referire directa/indirecta la alternativa "alimentarea din canistrele tiristilor la juma' de pret"...

Tot Off: Nu prea sunt in asentimentul tau vis-a-vis de alimentarea de la tiristi... Nu mai este ca pe vremuri cand Roman Dieselul mergea cu orice motorina. Acum tiristii au motoare la fel de performante ca ale noastre sau, poate, chiar si mai ceva! Ei nu-si permit sa bage cine stie ce spalatura in rezervoare caci, daca strica ceva pe alimentare, stau cu marfa-n drum si nu mai castiga bani! Si ei alimenteaza tot de la pompa ca noi toti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar eu ma refeream la ce se scoate din rezervoarele tirurilor si se pune in canistre pentru "clienti". Cei care recurg la asemenea practici nu prea au scrupule in a "imbogati" motorina prin diverse metode... In fine, este o parere personala, eu n-as alimenta de la ei. Daca tranzactia se face direct din rezervor poate riscul este mai redus, dar eu tot nu m-as aventura...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce inocent sunt si ce aflu pe forumul asta :D Deci pe cat se poate nu m-as baga la motorina de la tiristi, poate sa raman fara si sa n-am deloc. Bine, odata te face viata de-ti schimbi toate parerile.. Dar in principiu nu. Mai ales ca acum ma gandesc de vro 3 zile la mizeria de EGR si filtrul de particule si toate raharile de norme de poluare venite mai nou, care poate mi-au coxat tzeava sau poate doar mi se pare mie ca masina nu prea mai are vlaga de la inceput...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce inocent sunt si ce aflu pe forumul asta :D Deci pe cat se poate nu m-as baga la motorina de la tiristi, poate sa raman fara si sa n-am deloc.

Nu stiu daca ai ajuns sa vezi vre-odata un motor de tir! Poate dac-ai cunoaste cum functioneaza aceste motoare ai vedea de ce ei folosesc aceeasi motorina ca si tine! Dar, deh, avem idei preconcepute! Atentie ca asa sunt si marea majoritate a romanilor care nu si-ar lua un Duster/Logan/Sandero, etc pentru ca... e DACIA!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...