Sari la conținut

Interfaţă de monitorizare/diagnoză pe Duster - OBD II


Interfeţe OBDII utilizate  

54 membri au votat

  1. 1. Ce interfaţă aţi folosit pentru monitorizare/diagnoză?



Postări Recomandate

  • Răspunsuri 74
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Acestia sunt senzorii activi pe care ii vede aplicatia:

Cauți sondă CAN (RTL2002) pentru Dacia/Renault

Eu asta am comandat si astept sa vina:   http://www.ebay.com/itm/141150561195?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649   Tare curios sunt de ce poate sa faca.

Posted Images

Am si eu Torque cu un adaptor ELM327 dar nu am gasit inca consum instant. Este intradevar CO2 instant si mediu care este proportional cu consumul. Mai fac sapaturi in program ca l-am testat doar de doua ori pana acum cu o tableta Samsung Tab 2 7". Acum l-am pus si pe telefon asa ca o sa am mai mult timp de teste.

 

Adaptorul este asta iar Torque este varianta Torque Pro 1.8.14

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe asta am vrut sa o iau initial. Am ales iCar VGate doar datorita faptului ca are ledurile pe spate si le pot vedea cand este conectata la mufa si mai important din cauza intrerupatorului mecanic din dotare. Asa o pot lasa infipta in mufa si o pornesc doar cand am nevoie.

Protocoalele fiind aceleasi nu cred ca arata ceva in plus. Dar mai stii ? Vad ca are un singur protocol in plus SAE J2411 (SWCAN) care nu stiu exact la ce e bun. Am citit undeva ceva si parca e pentru altceva decat Renault Dacia.

 

Am gasit asta "J2411 - Describes the GMLAN (Single-Wire CAN) protocol, used in newer GM vehicles. Often accessible on the OBD connector as PIN 1 on newer GM vehicles."

Cum Dusterul nostru nu este GM si nici nou (ultima tehnologie) se pare ca nu foloseste acest protocol.

 

VW/AUDI il foloseste pentru o informatie.

 

OBD-II diagnostic connector

 

1

Manufacturer discretion.

GM: J2411 GMLAN/SWC/Single-Wire CAN.

VW/Audi: Switched +12 to tell a scan tool whether the ignition is on.

 

2

Bus positive Line of SAE-J1850 PWM and SAE-1850 VPW

 

3

Ford DCL(+) Argentina, Brazil (pre OBD-II) 1997-2000, USA, Europe, etc. Chrysler CCD Bus(+)

 

4

Chassis ground

 

5

Signal ground

 

6

CAN high (ISO 15765-4 and SAE-J2284)

 

7

K line of ISO 9141-2 and ISO 14230-4

 

8

Manufacturer discretion.

Many BMWs: A second K-Line for non OBD-II (Body/Chassis/Infotainment) systems.

 

9

Manufacturer discretion.

GM: 8192 baud ALDL where fitted.

 

10

Bus negative Line of SAE-J1850 PWM only (not SAE-1850 VPW)

 

11

Ford DCL(-) Argentina, Brazil (pre OBD-II) 1997-2000, USA, Europe, etc. Chrysler CCD Bus(-)

 

12

Not connected

 

13

Manufacturer discretion

Ford: FEPS - Programming PCM voltage

 

14

CAN low (ISO 15765-4 and SAE-J2284)

 

15

L line of ISO 9141-2 and ISO 14230-4

 

16

Battery voltage

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...