Sari la conținut

Abur pe parbriz cand ploua


Postări Recomandate

Salutare! Am o problema cu aburirea gamului pe exterior cand dau drumul la Ac pozitionat pe geam. Am incercat si fara AC si tot asa face. E adevarat ca zielele astea e unezeala f mare in Bucuresti, dar oare e normal? La alte masini nu am patit. Momentan singura rezolvare e sa merg cu stergatoarele pe intermitent. Pe interior dezabureste fara probleme.

Exista vreo solutie?

Ms!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Din păcate la Dacia fie că e Logan II sau Duster II (ph3) climatizarea automată monozonă e mai săracă în senzori (decât la Renault ), nu ai senzor umiditate habitaclu iar de aici pot apărea probleme.

aceasta anomalie este normala: se face condens. nu stiu daca ai remarcat, dar ultimele ploi au fost reci si cu scaderi de temperatura. ca posibila rezolvare: 1. incerci sa nu mai respiri si incetezi

Salutare! Eu am clima automata( Duster 1.3 tce 130cp din 2019, nou), umblu la ea doar sa modific temperatura daca am nevoie...in rest o las sa.si facă treaba, dar când plouă și clima nu pornește AC.ul

Condensul exterior apare ca urmare a caldurii si umiditatii mari de afara, concomitent cu racirea parbrizului, din interior. Afara nu poti controla lucrurile, dar la interior poti eventual redirectiona aerul rece. O mare parte din vina o poarta si parbrizul atermic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai liniștit .... e normal .... este cauzată de diferența de temperatura dintre interior si exterior coroborat cu direcționarea jetului de aer pe parbriz  ....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

 

La 07.08.2018 la 11:25, Androix a spus:

Multumesc de raspunsuri,  momentan nu a mai facut,  sper ca a fost ocazional :)

Salutare! Eu am clima automata( Duster 1.3 tce 130cp din 2019, nou), umblu la ea doar sa modific temperatura daca am nevoie...in rest o las sa.si facă treaba, dar când plouă și clima nu pornește AC.ul (care pornește doar daca trebuie sa răcească habitaclul) se aburesc geamurile in interior( ledul de recirculare nu este aprins de aici cred că clima automata nu recircula aerul)...așadar sunt obligat să trec clima pe manual, sa.i dau sa bage aer pe la parbriz și să pornesc manual AC.ul.

Am observat deasemenea că dacă trec clima pe manual, fara recirculare aer, AC oprit și ventilație pe la parbriz..parbrizul se aburește deasemenea, ceea ce la Chevrolet nu se întâmplă...când plouă/diferente de temperatura, la Chevrolet este suficient sa dau ventilație de afară, fără AC pe la parbriz și geamurile se usucă aproape imediat.

Mai este cineva care are problema asta la Duster? Ideea este că am vrut clima automată că sa nu.mi bat capul cu ea, dar când plouă se pare că sunt obligat..

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca ai apasat pe butoanele de dezaburire? Alea pornesc si AC-ul

Compresrul nu porneste daca nu e nevoie sa raceasca ( daca pui pe AUTO). Nu de unde sa stie ca tu vrei dezaburire.

asta i-o spui din boton :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspuns, înțeleg ce spui, doar că nu cred că e normal sa apăs butonul de dezaburire din 5 in 5 minute, am incercat și varianta asta, doar că după ce se dezabureste, opresc dezaburirea și în 5 minute este iar aburit și trebuie să reiau procesul..când zic de aburire mă refer la toate genurile inclusiv parbriz..

Editat de BogdanB3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...