Sari la conținut

Postări Recomandate

Eheeeeee, pana ajung sa schimb amortizoare, schimb masina! Il pun mai mult ca dotare si design, nu fac off extrem. Nu cred ca oboseste suspensia atat de tare din 38 kg, nu?! Mai ales ca masina asta nu circula decat trei saptamani la fiecare doua luni. :D

Oricum voi fi atent la toate detaliile. Nu pot spune ca Warn nu-mi place! ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu ma declar pe deplin multumit de varianta aleasa de mine.   Asa arata masina pe asfalt:   si asa arata la 1m de asfalt   Transformarea dureaza 40 de sec (cronometrat!). Suportul de troli

Si daca tot veni vorba, am avut ocazia sa-l folosesc chiar in acest weekend.  

Astazi am facut prima troliere pe bune! Mare noroc ca in ciuda bagajelor multe nu l-am scos din masina, desi nu aveam planuri premeditate pentru offroad, acest weekend era dedicat drumetiilor. Si ui

Posted Images

38kg troliul ..... da' placa de troliu crezi ca e din fum? .... rolele de ghidat cablul ?....juma' de kil au numai suruburile cu care prinzi placa de lonjeroane...

Dau o bere daca iese sub 50kile troliul+ placa+rolele....

 

Si ptr suspensia de Duster, da, 50kg in plus se simt... si nu doar la suspensie.... o sa simti si la consum, nu mult dar se simte ( cari dupa tine 50kile in plus tot timpul) baga un sac de ciment in portbagaj, si cara-l dupa tine vreo luna, apoi fa socoteala la pompa.

 

Da stii unde o sa simti prima oara ? La garda la sol pe fata. Si ca sa nu crezi ca te aburesc, masoara garda la sol cat o ai acuma (sau masoara distanta de la aripa la roata) apoi pune o don'shoara pe capota, una asa de vreo 40-50kile, numa ai grija sa nu te prinda nevasta, si refa masuratoarea .... se zice ca 1-2cm nu prea conteaza la femei... da in teren iti promit ca 1cm in plus sau in minus poate sa insemne ca ajungi acasa cu baia de ulei sparta sau doar zgariata, sau neatinsa.....

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hahaha..., ati fost tari! :D

La partea cu subwoofer-ul, am avut o discutie cu nevasta. Se impiedica de el prin casa si am preferat sa-i dau o utilitate decat sa-l duc in beci.

Iar de fiare, stim ca atarna nitel. Cat de fatuca de 40-50kg pe capota, niciodata! N-au ce cauta mustele pe capota mea, dar o fatuca! Hahaha...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Troliul meu are 12,5 kg s il port tot timpul in portbagaj. In plus am scripetele + funia deci sa zicem ca ajung la un 15kg. dar nu asta ar fi problema, eu am preferat troliul mobil din urmatoarele considerente:

 

e mai usor

nu aduc modificari masinii

pot trolia si in fata si in spate

pot sa-l folosesc si la altceva

nu ma duc in off extrem, asa ca 2200 kg x 2 de la scripete este arhisuficient cat sa traga masina

pret considerabil mai mic (340 de ron de pe okazii)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...