Sari la conținut

Postări Recomandate

De cand s-a modificat acea piesa ? Dusterele care se vor fabrica spre exemplu in septembrie vor avea din fabrica piesa noua ?

Modificari pe piese si evolutia lor se monteaza "cu prioritate" in montaj general si apoi se distribuie si prin reteaua service...si e normal ca sa nu mai contabilizeze reclamatii la masini noi vandute ...Deci trebuie sa fie piesa evoluata montata...pe Dustere septembrie ca data de fabricatie...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

Salutari!

Sa sterg un pic praful... masina tocmai ce a trecut de 12.000 km, am facut primul schimb de ulei la 10.000 km si consumul real calculat de mine este de 6,45 l/100 km.

In continuare sunt foarte multumit dar a inceput sa troncane/zornaie ceva la haion. Cei de la Dacia au zis ca e o tija de la sistemul de inchidere, au facut ceva pe acolo, dar o zi mai tarziu problema a reaparut. De asemenea am faimoasa problema cu AC-ul care nu mai functioneaza dupa 3-4 ore de condus. Il opresc 5 minute si isi revine. Cei de la Meridian Nord au tinut masina cateva ore, au facut N teste, au inlocuit freon etc. dar concluzia e ca la ei nu s-a manifestat problema si nu au ce sa ii faca :( Mi-au zis sa ma intorc cand face probleme. Evident ca nu pot replica 3-4 ore de mers si exact in momentul ala sa ma duc la ei. Ceva sugestii?

In viitorul apropiat o sa ii montez incalzire in scaune si o sa ii cumpar un set de roti de iarna.

 

Am exact acceasi problema cu AC!!!!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e Duster e MCV a fugit cu brio 260.000 km in distributie la Bucuresti.

Si mai fuge.

Din pacate s-a spart radiatorul din habitaclu al instalatiei de clima.

O sacosa de bani.

Sa aveti imagine despre amploarea operatiei pun 2 poze:

1. bordul demontat cu blocul de clima care se schimba cu totul in zona centrala si blocul demontat.

 

O metoda de a preintimpina uzura radiatorului, metoda descrisa mai sus cu ventilarea aerului peste radiator ( uscare ) 2 - n minute dupa oprirea racirii.

post-965-0-13894300-1438596133_thumb.jpg

post-965-0-20022600-1438596149_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am primit info atat de la service cat si de la Vocea Clientului DACIA ca problema este cunoscuta si ca s-au modificat niste piese. Cei de la service au comandat reperele necesare si astept sa vina pentru a le monta. Mi-au confirmat ca nu se demonteaza tot bordul.

 

Ca atare, cei care aveti problema mergeti la service si descrieti-o corespunzator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca nu era calibrata pentru compresorul actual. Se pare ca pe ph2 sunt niste compresoare mult mai puternice care racesc mult mai repede si mai puternic acel vaporizator.

 

probabil e un nou model, dar presupun ca daca era doar de mutat mai "acote" nu imi spuneau ca au comandat piese .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...