Sari la conținut

Dacia Duster 4x2, atat pe sosea cat si in natura


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut, Cu bunavointa administratorilor acestui doresc sa deschid un nou topic, in care sa ne putem regasi, noi, cei cu 4x2; noi, "doiari", cum plastic imi place mie sa ma exprim, suntem o categori

Acest forum se numeste forumduster nu forumduster4x4 asa ca pasiunea pt duster este aceiaşi si pt 4x2, iar ieşirile organizate de noi, forum si acd nu exclud variantele 4x2, din contra, încurajam

Salut si Hristos a Inviat, Natura minunata din jurul orasului Blaj,m-a indemnat in aceasta zi de sarbatoare la o plimbare. Masina s-a comportat minunat, am traversat o padure, putin noroi, ceva pante

Posted Images

Fie el 4X4 sau 4X2 dusterul are capacitatea de a ajunge in multe locuri frumoase, diferenta ca cel cu 4X2 va trebuii sa fie mai atent la abordarea unui obstacol . la fel diferente sunt intre motorizarile de benzina si motorina, si de aceea cei care doresc aventura recomandarea este sa inceapa treptat , sa isi cunoasca masina cu ce poate si ce nu poate ea , iesirile de pe asfalt sa fie facuta cu cel putin 2 masini minim, exista un risc ca masina sa raman blocata, fie ea 4X4 sau 4X2. iar abordarea unui obstacol sa fie facuta pe rand

 

Anvelopele au un cuvant greu de spus atat la aderenta cat si la anduranta, o anvelopa de iarna este proiectata sa aiba o rezistenta sporita la diferite situatii ex: colturi de pietre, socuri, sutinere laterala,si de asemenea ofera o aderenta mai buna pe teren accidentat datorita amprentei suprafetei de rulare

 

SALUT!

Multumesc pentru sugestii si sfaturi. Da, asa este, masina trebuie cunoscuta. In iesirile pe care le-am facut in ultima vreme m-am cam convins de ce poate si ce nu poate masina mea. Mai precis 4x2...

Nu are rost sa facem o comparatie cu 4x4, pentru ca totul este clar.

La inceputul lunii, in numar de patru persoane, am facut un tur al Dobrogei, pe niste trasee foarte bine stabilite. A fost un tur mai "special", in care am imbinat partea "civilizata" a regiunii, aici intrand obiectivele de pe sosea, cu partea salbatica, cetati, canarale, urme de ziduri, varfuri de dealuri, etc...locuri pe care le gasesti in afara soselei, departe de asfalt. Si au fost cateva.....apoi de exemplu, la Canaralele Harsovei, indrumati aiurea de un cetatean, am ajuns la obiectiv, dupa ce am traversat aiurea un deal plin cu balti, un drum de pamant, care era "ok"...de sus vazut, dar cand am ajuns intr-o portiune, era ros de apa pe dedesupt, astfel incat roata s-a prabusit, ramanad intr-o gaura adanca cu ea. Nefiind nimeni in zona, am umplut spatiul ramas cu pietre. Ce mai aventura, ulterior descoperind ca puteam ajunge in 5 min acolo si cu Tico sau Matiz, pe un alt drum..:).

Cu alte cuvinte am intrat pe drumuri laturalnice, noroaie, santuri. Abordate cu atentie, le-am trecut fara mari probleme sau...uneori oprindu-ne si mergand pe jos. Mult mai intelept:)

Masina si-a facut treaba, inalta, zvelta, inacapatoare, puternica.

Singurul lucru negativ: nu se poate decupla ESP-ul. Masina poate dar acesta pur si simplu taie tot. Un buton de inhibare ar fi schimbat multe, dar probabil costa.

In rest, totul a fost superb iar masina s-a comportat excelent. 2200km in 8 zile. Consum la bord:5,5 l/100 km.

Dobrogea e superba. Cautati-o cu alti ochi si va veti convinge. In Dobrogea nu exista doar mare...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum... sincer, m-asteptam sa vad in acest topic si ceva poze de la IND5. Unde acel: IIIIIEEEEEEE, a fost exclamat de catre tine de destul de multe ori si... intr-un mod EXTRAORDINAR!

Salut,

Din pacate nimeni nu mi-a facut poze, eu uitand de ele, din cauza adrenalinei :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salut,

Hai sa va mai fac pofta cu o plimbarica pe care am efectuat-o la sfarsitul saptamanii trecute in Defileul Toplita-Deda, zona Lunca Bradului, Stancile Saracin. Duster-ul a fost incarcat peste limita admisa de lege, adica 7 persoane plus ceva rucsacuri si mi-a placut ca nu se poticnea ca motorul pe benzina de la fostul Logan, care de altfel e o masina exceptionala.

 

Apropo...10.000 km din iunie pana in prezent, in total 76.000 km, in aproape trei ani, fara 4 luni. smile.gif

 

tprg.jpg

 

h4tx.jpg

 

Peisajul superb de pe Stancile Saracin:

 

1uiy.jpg

 

 

Drumuri Bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...am mai gasit inca cateva poze de pe Valea Paraului Swartz....Muntii Gurghiului......tare faine:

 

oacj.jpg

 

no7h.jpg

 

8jvt.jpg

 

r7zd.jpg

 

Numai acum realizez...eu singurul cu 4x2 am fost bagat la inaintare, dar ce fain a fost, ce senzatie de catifelare, vorba unui prieten bun din Piatra-Neamt.

Dupa ce au vazut ca functioneaza treaba, s-au "bagat" si ei

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...