Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 466
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster diesel 4x4 - 15000 eur Sufa rezistenta - 20 eur Mirosul de cauciuc ars de dimineata dupa ce ai scos o masina din sant - de nepretuit!   S-a intamplat pe serpentina spre Predeal ieri dimine

Salutare,   Baieti, cred ca una dintre cele mai frumoase poze de grup.....ce mai o intalnire superba, camarazi adevarati, atmosfera placuta. De la stanga la dreapta, au evoluat titulari in echipa d

In sfarsit am reusit sa evadez cateva ore de pe asfalt sa-mi incerc noile upgrade-uri, pe teren. Diferenta de +6 cm la garda merita toti banii si toata osteneala cu modificarile. Masina trece fara emo

Posted Images

  • 4 weeks later...

In atentia colegilor targumureseni si din zona,

Ieri am facut revizia de 20k la reprezentanta Dacia din oras (din Corunca de fapt) si vreau sa va spun ca am ramas placut impresionat de atitudinea si profesionalismul celor de acolo. S-au spus multe despre acest service pe si bune si rele, nu stiam la ce sa ma astept, dar nu am decat cuvinte de lauda la adresa lor. M-au lasat sa stau langa masina, mecanicul care a lucrat la masina a fost foarte amabil, si a lucrat in mod profesionist, precis si atent, cu toate ca intre timp trebuia sa-mi explice si mie diverse lucruri de care eram curios.

 

Pe scurt:

- dupa completarea ordinului de reparatie s-a pus husa de protectie pe scaun, pe volan, nuca schimbator, si frana de mana

- a ridicat masina (cu grija, bratele elevatorului aveau tampoane de cauciuc in stare acceptabila)

- a demontat scutul metalic sa aiba acces la baia de ulei, a scos dopul sa se scurga uleiul

- a demontat roata dreapta fata, a desfacut partial masca si carenajul sa aiba acces la filtrul de combustibil, l-a schimbat

- a verificat planetarele, bucsele, tot ce era la vedere sub masina

- a verificat vizual placutele de frana - mai aveau vreo 6-7mm de carne

- a schimbat filtrul de ulei, apoi a turnat 4,5 L de ulei (Dacia 5W30)

- a schimbat filtrul de aer de la motor

- a schimbat filtrul de habitaclu

- a montat totul la loc, cu grija, a folosit cheie dinamometrica pentru strangerea suruburilor, a verificat de 2 ori daca totul e strans, nu se misca, nu trepideaza

- a reumplut filtrul si conductele cu combustibil cu ajutorul pompitei manuale

- a verificat nivelul uleiului in motor, apoi a pornit motorul pentru un minut sa se asigure ca toarce ok

- a mai pus niste dopuri si suruburi de fixare pe care le-am pierdut/distrus cand am modificat carenajele

 

Dupa ce el a terminat cu masina, a venit un alt mecanic la mine sa ma anunte ca exista doua rechemari in service pentru masina si ca va mai dura un pic pana ce rezolva. L-am intrebat ce se intampla daca refuz resoftarea, pentru ca eu chiar sunt multumit de modul cum merge masina, si nu vad de ce trebuie sa reparam ceva ce nu este stricat. M-a rugat sa le dau o declaratie, iar daca ma razgandesc, sa revin la ei ca se rezolva si ulterior fara probleme.

 

Am platit 740 lei, toate piesele au fost de origine Dacia-Renault (dupa ambalaj cel putin). Revizia a durat o ora jumate, cu tot cu partea administrativa.

 

Am o singura observatie: nu s-a facut verificare masinii la receptia ei, cel putin nu in prezenta mea, si nici nu mi-a cerut nimeni sa semnez pentru cele cateva julituri de pe caroserie si bare. Cu toate ca masina era tot timpul in campul meu vizual, nu am fost asigurat contra eventualelor stricaciuni provocate in timpul reviziei... daca nu aveam posibilitatea sa vad cum se lucreaza la masina, m-ar fi deranjat lipsa acestui document...

 

Cu toate astea recomand tuturor acest service, desi n-am cum sa afirm ca toti mecanicii sunt la fel de profesionisti, dar cel pe care l-am prins eu este de nota 10, si data viitoare tot la el ma voi programa.

 

Am pus cateva poze in topicul dedicat reviziilor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Sambata, 18 aprilie m-a salutat un coleg dusterist pe centura (Calea Sighisoarei). Era la volanul unui Duster ph2 maro, cu nr MS-xx-FLY. Daca citeste forumul, il salut pe aceasta cale, si-l rog sa se prezinte. S-a cam asternut linistea pe acest topic si mi-ar face placere sa-l revigoram.

 

In alta ordine de idei, caut copilot pentru acest weekend sa ma asiste la Cupa C3M Runcu din circuitul 100tracks. Detalii aici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...