Sari la conținut

Duster 4x4 1.5dCi 110CP - ALB


Postări Recomandate

Si eu am plasa de care zici tu, dar este mai in spate, nu lipita de fagurele grilei de aerisire.

 

Cu soricei nu am ajuns pana la "plasa de insecte", iar tu poti sa ii bagi sa prinda doar o bara verticala din fagure. Eu am legat de bara centrala si de a doua bara din lateral catre centru.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 401
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am montat si scut metalic zdravan:

Ai dreptate, n-am putut sa le pun de pe telefon, asa ca iata-le acum:

Intre timp, am schimbat masina. Pe cea veche am reusit sa o invat sa numere: Iar cea noua se prezinta dupa cum urmeaza:    

Posted Images

@psystem "Oricum motorul diesel se incalzeste destul de greu si iarna"

La mine cand apar cele doua pavele am 58 grade verificat cu aplicatia torque, si asta dupa 5-10 min de la pornirea motorului. Cele patru pavele apar daca nu ma insel la 90 de grade, lucru confirmat si de un inginer de la service Autocobalcescu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cele patru pavele apar daca nu ma insel la 90 de grade, lucru confirmat si de un inginer de la service Autocobalcescu.

Cred ca nu la 90 grd... cred ca cele patru pavele apar ceva mai devreme! Din cate stiu eu, termostatul deschide la 87 grd, asta inseamna ca este deja in temperatura. Si... daca nu ma insel, la 90 grd porneste GMV-ul

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai... in primul rand nu obturezi toata aerisirea! Daca analizezi bine pozele la partea de sus (grila dintre faruri) nu a fost pus numic si pe-acolo intra aer suficient.

La drumurile scurte motorul se incalzeste mult mai tare decat la drumurile intinse unde ai flux de aer cat incape.

Producatorul nu prevasuse asa ceva nici la dacia 1300 si toata lumea mergea cu cartonul in fata!

 

 

Acum ca sa vin la ideea lui @apashi (idee care a mai fost aratata pe , dar nu cu parchet), Buna ideea ta dar cum p prind la mine? Eu m-am gandit la protectia radiatoarelor si mi-am montat o plasa in spatele acelui fagure... cum as trece eu soriceii si prin sita aia?

 

Păi ”mergea” cu cartonul în față și-i fierbea motorul, dar numai așa din când în când...

Eu am ridicat această problemă, chiar și cu acoperirea parțială a grilei față, pentru că ea nu este prevăzută de către producător, în cartea tehnică.

Aici este problema pe care o ridic eu; dacă prevedea producătorul, avea în dotare, (opțional poate) și aceste obturatoare, sau cum s-or chema ele, și reguli de utilizare prezente în cartea tehnică, temperaturi, turații, viteze...

Pe termen lung mă gândesc să nu afecteze buna funcționare a mașinii.

Așa, la bunul simț, pare logic să acoperi o parte din grila față, atunci când este frig; se încălzește motorul mai repede, scade consumul de carburant, dar pot să apară anumite deficiențe din moment ce producătorul nu le-a prevăzut. Dacă-mi aduc bine aminte, poate mă înșel, chiar și în videoclipurile de testare ale dusterului, sau de promovare, în condiții de iarnă, nu erau prezente acele obturatoare, și dacă ele erau prezente, înseamnă că au greșit, dacă nu au specificat acest lucru în cartea tehnică.

M-ar interesa și pe mine să-mi atașez un asemenea dispozitiv pe dusterul meu, care este pe benzină, pentru că îmi dau seama că se încălzește mai repede, dar încă l-am montat, în primul rând din cauza faptului că nu este prevăzut în carte, și nu am chef să-mi ”clocotească” motorul.....

.....

Am sunat la vocea clientului și am întrebat dacă se poate monta un asemenea dispozitiv, obturator,

și am primit un răspuns negativ; producătorul nu recomandă așa ceva, indiferent dacă este pe benzină sau motorină,

chiar m-a făcut atent, să am grijă să nu-mi fiarbă motorul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la vocea clientului și am întrebat dacă se poate monta un asemenea dispozitiv, obturator,

și am primit un răspuns negativ; producătorul nu recomandă așa ceva, indiferent dacă este pe benzină sau motorină,

chiar m-a făcut atent, să am grijă să nu-mi fiarbă motorul.

Nici un producator n-o sa-ti spuna ca recomanda acest lucru.

Si la 1300 fierbea daca dormeai cu cartonul in nas!

Ceea ce a facut @apashi dar si alti utilizatori, a blocat partea de jos, lasand partea de sus libera. Deci aer intra, la radiatoare, berechet!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

partea mai nasoala e ca pentru dieselari acolo jos e locul pe unde trage aer pentru intercooler.

 

Tocmai din cauza asta ma gandeam ca ar fi fost bine de obturat (partial, nu total) partea de sus, nu cea de jos.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...