Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu vreau sa fiu sarcastic... Am sa pot sa-ti raspund raspund atunci cand voi fi eu proprietarul Dacia (sau Renault) ;-)

Unii vor motor de 2.0 l... tu vrei 1.2... Dar ca sa merg mai departe cu ceea ce vrei tu... Motoarele de 0.9 si 1.2 TCe, au aparut dupa de a fost scos Dusterul. Tu nu crezi ca aceasta masina mai si trebuie testata cu aceste motoare sa se vada daca sunt fiabile pe masina? Daca ti le-ar scoate asa pe piata si ai vedea ca n-au tot ce le trebuie... Ai fi nemultumit?

Fratilor, Dacia furnizeaza numai ce vor si ce stiu ei ca se vinde pe piata. Nu face nimeni politica lor.

Daca vrei sa faci off-road (REAL)... faci cu ce ai. Dupa cum se vede si-n filmulete, se poate cu DIESEL-ul!

 

De ce in Romania sa nu poti cumpara masina si cu motorizare de 2.0l daca in alte tari exista? Masina, ar trebui sa ai posibilitatea s-o poti comanda ca si pe orice alta care se fabrica la noi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 172
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

cu aplauze!  

Un filmulet montat de un coleg de suferinta din bucatele filmate de toata lumea:     La urmatoarea iesire la mine pe roofrack vor fi rampe de recuperare din teren instabil si hilift-ul care sta

Plimbare in Muntii Gurghiului.  

Posted Images

De ce in Romania sa nu poti cumpara masina si cu motorizare de 2.0l daca in alte tari exista? Masina, ar trebui sa ai posibilitatea s-o poti comanda ca si pe orice alta care se fabrica la noi.

Si atunci ajungem la o situatie similara ce o are la Lada cu livrarea in regiunea Yakutsk, pretul la transport urca cu 1000$, asta la o masina cu pret de 3000$ si atunci devin mult mai accesibile japonezele sh. A trebuit sa intervina statul, sa subventioneze transportul pentru a ajuta productia interna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa-ti spun eu de ce nu participa cei cu benzinare... Ca nu au cu ce sa faca fata la o inclinare ceva mai mare... nu exista cuplu! Nu la Duster!

Aici te contrazic putin. Nu e diferenta asa de mare de cuplu intre ele. Si sincer cand m-am dat cu cel diesel de la 4x4 everyone la IND4, mi s-a parut mult mai lenes ca benzinarul meu. Parca deabia pleca de pe loc. Bine poate fi si din cauza ca sunt obisnuit cu al meu. Dar nu m-a impresionat prea tare motorul:(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...