Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    2.320
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    463

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 3 Noiembrie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

2.047 Excelent

4 Urmăritori

Despre t0rquemada

  • Rang
    VIP

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

15.968 citiri profil
  1. Posibil să fi beneficiat de o configurare automată, când s-a pus diagnoza pe mașină în reprezentanță. Posibil să ai blocul ABS cu ceva aer în el.
  2. Dacă te referi la codul dat de mine, ăla a fost extras direct de pe serverul Renault, via VIN postat de tine și aici sunt 2 ipoteze: 1 - s-a mai schimbat timoneria înainte de a cumpăra tu mașina (în istoricul de service nu apare ) 2 - chiar a fost folosit alt reper decât ce e dat pe server, nu e nici prima nici ultima nepotrivire.
  3. Non problemă, toți consumatorii sunt alimentați cu tensiune variabilă 11,7-15,6V.
  4. Păi nu rămân decât 2 ipoteze: - material cu probleme sau - CID (consumer induced damage) - utilizator ce pedalează * excesiv ambreiajul *pedala de ambreiaj e apăsată aproape permanent, a nu se confunda cu patinarea ambreiajului
  5. Dacă vrei desfaci, dar pentru recuperare resturi. Niturile cu 3 craci* necesită o sculă dedicată (gen Yato YT-3610), un banal clește de nituri se va îndoi. *folosite și la boxe
  6. Sunt nituri cu 3 craci, nu orice fel de nituri. Asta înseamnă că dealerul și-a dat silința înainte de livrare, în mare parte din mașinile întâlnite am găsit suruburi nu nituri.
  7. 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect
  8. K9K are baie de ulei din aluminiu, nu-și închipuie cineva că strângi bușonul la 50Nm, în plus se folosește șaibă de etanșare cu cauciuc (110265505R) nu cea de cupru. H4B // H5F / H4D // H5H au baie de ulei din tablă și, implicit, bușonul se strânge mai mult.
  9. Este 341015710R, 5 s-a strecurat din eroare. Codul e doar pentru timonerie, dar pentru montaj, trebuie să recuperezi de pe timoneria veche sau să iei piese noi : măciuca de schimbător (64euro) , tija de selector R (34euro) și arcul de revenire (unobtanium=priceless)
  10. Pentru seria din primul post, codul e 3410157105R 96euro+tva, oricum cam ciudat să pice timoneria la doar 140862km (aprilie 2025)
  11. La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza. E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între inje
  12. Într-o ordine cronologică: - ai pus GPL, deci e normal să ai probleme - revizie la sânge la toată partea GPL* - în dreapta fată ai canistra de carbon - altă piesă generatoare de probleme * are rost să întreb dacă instalația gpl are releu pentru oprirea pompei de benzină când e pe GPL ?
  13. Corect. Ar mai fi de adăugat, pentru cei ce nu văd "the big picture": - 1 revizie implică o demontare și o remontare a carcasei filtrului. - dacă faci 1 revizie la timp nu km, asta înseamnă 1 dezasamblare pe an, 9 dezasamblări pentru ăla cu mașina din 2016. -dacă faci reviziile la km ( gen 30000/40000 km pe an) poți ajunge la un număr dublu de dezasamblări - cât să reziste și carcasa aia d.p.d.v. etanșare.
  14. Capacele vin doar cu alt set, nu există reper separat.
×
×
  • Creează nouă...