Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 16.10.2025 în toate secțiunile

  1. Salut! Am schimbat si eu recent la Duster-ul meu aceasta piesa pentru ca nu se mai deschidea trapa de la rezervor. Incercand sa repar acel "zavor" am reusit sa rup acele prinderi prin care se fixeaza pe caroserie. Am cumparat o piesa noua si am montat-o cu atentie si acum functioneaza totul perfect. Intr-adevar, piesa respectiva nu are o constructie solida si din acest motiv se rupe/defecteaza destul de usor. Morala povestii: nu este greu de montat acea piesa pe masina, se scoate cea veche cu putina insistenta si se introduce capatul cablului de actionare in piesa noua apoi se
    3 puncte
  2. @foxbatPartea mai grea e doar faptul sa te asiguri ca totul functioneaza corect inainte de a fixa piesa noua la locul ei. Daca vei incerca sa o scoti pentru ca nu functioneaza cum trebuie la actionarea manetei de deschidere a rezervorului iti va trebui cel mai probabil o piesa noua sau poate nu am fost eu destul de grijuliu la scoaterea piesei vechi care probabil era mai casanta ca una noua datorita varstei. In general piesele de plastic sunt cam de unica folosinta la Dacia cum bine ai remarcat. Demontarea si montarea piesei respective se face cu o mana prin portbagaj si una pe exterior
    1 punct
  3. pai nici nu s-a pus problema vreodata sa se ocupe altcineva :). ba chiar am tot uns pe acolo ( balamaua, etc) in timp ca deh, ii dacie. asta fuse..multam ce parte a fost mai "tricky"? am incercat sa fac o programare dar n au vreme.. pesemne ca voi comanda piesa si trec pe un service care sa aiba vreme de mine cand am drum in oras. ca la 2 ore /sens n-are rost.multam si da..la dacie, renault - sunt componente de "unica folosinta" ( ex lampile de la numar) care vor necesita inlocuire la primul bec ars..oricat de mult atentie ai avea nu poti sa garantezi ca nu se vor rupe urechil
    1 punct
  4. Sanatate tuturor! Pe mine m-a lasat ambreiajul la 83.000 km . Simptome: tremurat enervant la plecarea de pe loc . Tremuriciul nu aparea daca ambreiajul era rece - aparea la cald - dupa aprox 100 km de mers cu ea. Am uitat sa precizez masina: an 2020 varianta 4x4 cu motor de 1.3. De condus: normal fara fortari - totusi plecatul cu a 2 de pe loc a lasat urme clare .... Costuri inlocuire kit ambreiaj + rulment + furca ~ 3.000 lei - la reprezentanta dacia. Observatie: primul simpton a fost intarirea pedalei de ambreiaj - dupa schimbare totul a revenit la normal.
    1 punct
  5. Revin cu completări despre statusul ambreiajului meu, poate mai sunt și alți posesori de Duster 2 2018 cu motorizare 1.6 sce benzina 4x4. După alte căutări, am ajuns la un mecanic care, la recomandarea unui prieten comun, s-a oferit să mă ajute. A urcat mașina pe elevator, a desfăcut ambreiajul vechi și a încercat pe rând 3 kituri de ambreiaj aftermarket care ar fi trebuit să fie compatibile, judecând după codul mașinii și codul piesei de origine (care într-adevăr se producea în Rusia). Nici unul din kituri nu s-a potrivit și le-a returnat. Atunci a apelat la o firmă din Suceava căro
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...