Sari la conținut

probleme duster 1.6 16v 105cp


Postări Recomandate

va salut !

am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica 

de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia 

dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa

dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese 

dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta

numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia 

daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti

multumesc !

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 17.02.2025 la 8:41, Pandy a spus:

De unde esti?

salut sunt in germania !

salut am vazut video-ul multumesc , dar am schimbat si acele garnituri plus ca am o clapeta noua pusa pe masina nu stiu ce sa mai fac 

multumesc ! 

sambata voi schimba un senzor de vaccum daca tot asa va face nu stiu ce este de facut

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Eu am rezolvat intr-un final schimband sonda lamba de la catalizator cu 4 mufe. Sonda am luat-o din China,12 euro acum sa vedem cat tine.

Pana la sonda am curatat clapeta de acceleratie, pus bobine noi, bujii noi si nimic 🤣.

Acum e ceas elvetian : 748/752 rpm la pornire si mi a disparut la 3000 rpm in full gaz bumpul de putere....nu stiu cum sa zic era un mic prag in care se opresa putin putin si apoi incepea sa traga.

Cel mai simplu de verificat in ce stare  sunt sondele:

Obd pe bluetooth -50 lei max

Car Scanner  si testarea nonconinuous monitor

Uh, sonda de la catalizator se scoate usor daca se deface carcasa de la clapeta de acceleratie- 3 suruburi,o mufa si un furtun - pe sus faci totul.

Noua sonda montata cu vaselina cu cupru musai....de scos cea veche a fost relativ usor, putina forta si gata...170.000 km Duster MK1 1.6 

IMG_20250810_202257.jpg

IMG_20250810_185805.jpg

IMG_20250810_185515.jpg

IMG_20250810_185518.jpg

Editat de Opteron
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumim Gil26 pt detalii, foarte utile! Poti te rog sa-mi arati si corespondenta dintre codurile din program si ce gasesc pe piata de cumparat? Daca merg la un magazit auto il gasesc sau trebuie sa comand din China? Presupun ca la noi e mult mai scump...

Opteron, stiu ce zici prin bumpul de putere, e de fapt un lag de o fractiune de secunda, in sarcina, la un deal de exemplu. Simt si eu asta chiar dupa ce am rezolvat cu bateria, cauza care a dus la oprirea motorului complet la un drum mai lung.

Las aici poze cu borna de plus care a fost montata din fabrica, in 2018:

802265033_WhatsAppImage2025-08-10at14_23.15_a3a2fa7e.thumb.jpg.2a60445b9b54662d937606e8623f8752.jpg290759506_WhatsAppImage2025-08-10at14_23.15_6b8e0791.thumb.jpg.8509bdf6c3f8c0996438f76a3d6eb9e3.jpg1172766354_WhatsAppImage2025-08-10at14_23.15_44e4f12b.thumb.jpg.65ff09c30a83f333bd5aeef13d6df488.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...