Sari la conținut

Duster 1.5 Dci Blue 4x2 2020


Postări Recomandate

Buna ziua , am o dacia duster 1.5 Dci Blue 2020 4x4 dupa un drum de 60 km cand am ajuns acasa , am ridicat capota si am observat ca nivelul de lichid racire (antigel) este sub minim, am vrut sa ii completez si pe furtunul de retur cel subtire a inceut sa vina antigel cu presiune astfel incat borcanul s-a umblut.Mentionez ca nu am nici un bec aprins in bord sau mers ciudat am motorului.Am inchis busonul si surprinderea cea mare a fost ca nu mai baga caldura. Am plecat cu masina sperand ca isi revine , intradevar dupa aproximativ 10 km a inceout sa bage caldura , cand deschid capota si ma uit la nivel iar borcanul gol, deschid iar busonul aceeasi poveste , antigel revine la nivel , iar nu mai baga caldura iar mers cu ea 10 km iar borcan gol. s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor!  Sunt un proaspăt posesor de Duster, din decembrie 2024, asta după o lungă coabitare,  plină mai mult de bune decât de rele, cu un Astra G din 2005... "Prăfosul" a fost achiziți

Posted Images

In primul rand NU ai voie sa desfaci capacul la vasul de racire decat dupa min.20 de minute de al oprirea motorului.Bine ca nu te-ai oparit si nu ti-a sarit lichid pe corp ca acolo este presiune.Acum problema este ca trebuie facuta aerisirea la instalatia de racire.Circuitul are 2 plonjoare .unul pe motor si celalalt inspre calorifer.Un mecanic stie ce are de facut.Asta ar fi problema cea mai rentabila.In al doilea rand daca nu se rezolva cu aerisirea,trebuie facuta diagnoza(via termostat-senzor temperatura).Se poate ca termostatul sa nu deschida cand si cat trebuie.Se schimba usor,se afla pe acelas corp cu senzorul de temp.

Spor la treaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos .. o sa ii fac o programare pentru o constatare intr-un service autorizat. sper sa poata face si acea disgnoza pentru termostat , ma gandeam sa nu fie cumva caloriferul sau radiatorul infundat , cu toate ca nu prea are cu ce sa se infunde , masina are 120.000 km kit distributie schimbat la 90.000 km.poate fi pompa de apa ? adica nu stiu sa spun daca problema asta poate fi legata de schimabrea pompei de apa odata cu kitul de distributie 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Obligatoriu la inlocuirea kitului de distributie (90000 km !!!)se inlocuieste pompa de apa.Schimbatul distributiei,ATENTIE, vezi  manualul service Duster ,in Romania se face la 60.000 km iar in Franta la 80.000 km.Pompa de apa neinlocuita poate reprezenta o problema in acest caz si de ce nu cauza pe care ai prezentat-o.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

/!\ Ca regulă generală: nu se umblă la vasul de expansiune când motorul e cald /!\

Mașină cu K9K cu adblue:

- 11L de lichid de răcire 3 pompe de apă, 4 termostate, aerisirea nu se face chiar așa de simplu și ușor ca la un K9K fără adblue.

- intervale de service diferite fată de K9K fără adblue

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, SANDU a spus:

Acum problema este ca trebuie facuta aerisirea la instalatia de racire.Circuitul are 2 plonjoare .unul pe motor si celalalt inspre calorifer....

Cu mentiunea ca un Duster II HJD 1.5 dCi ex motor K9K874 poate sa aibe trei aerisitoare (busoane purjare):

CircuitRacire1.png

CircuitRacire2.png

CircuitRacire3.png

CircuitRacire4.png

CircuitRacire5.png

CircuitRacire6.png

CircuitRacire7.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 03.12.2024 la 15:37, bogdandobrescu24 a spus:

multumesc frumos .. o sa ii fac o programare pentru o constatare intr-un service autorizat. sper sa poata face si acea disgnoza pentru termostat , ma gandeam sa nu fie cumva caloriferul sau radiatorul infundat , cu toate ca nu prea are cu ce sa se infunde , masina are 120.000 km kit distributie schimbat la 90.000 km.poate fi pompa de apa ? adica nu stiu sa spun daca problema asta poate fi legata de schimabrea pompei de apa odata cu kitul de distributie 

S-a rezolvat ceva la service? Cred că mă confrunt și eu cu aceiași problemă...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Roman67 changed the title to Duster 1.5 Dci Blue 4x2 2020

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...