Sari la conținut

Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare


Postări Recomandate

super! si ce sa zic, bafta sa "tina".

am trecut si eu prin d'astea dar pe alta marca (Tot diesel motorizarea si tot cu DFP , arza-l-ar focuL :)

si referitor la programari la service-urile oficiale - (in Bucuresti ) - este dezastru.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Salutare! Am aceiasi problema dar am facut-o cu mana mea. Am vrut sa gresez clapeta de evacuare gaze pentru ca scartia, ( demontat motorasul electric care inchide / deschide clapeta). Dupa vro 2 ciocane date gresit cred ca am suparat motorasul electric si nu mai vrea sa lucreze. Am cele 3 erori in bord deasemeni. Rezolvari!? Ma gandeac sa comanda clapeta noua si sa merg la un mecanic sa o schimbe, dar din ce observ ca trebuie sudata. Aveti experiente ademantoare de impartasit? Sau ați fost direct la service Dacia ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Desigur depinde ce si cum ai (mai) "ciocanit" pe acolo, dar daca este vorba despre clapeta de evacuare (sau volet esapament ori vana blocare esapament) atunci destul de probabil ca ai si erori aferente, iar dupa demontare si montare trebuie aplicata si procedura dupa reparatie via diagnoza, etc. ... . Informatii si experiente despre clapeta evacuare gasesti destule pe acest forum, doar ca exemplu si in acest topic (valabil si pentru Duster HJD):

La 23.02.2025 la 8:24, Gil26 a spus:

Da, clapeta aceasta este destul de “sensibil” pozitionata si pot sa fie probleme cu ea (si pe forumuri au fost “semnalate” destule), iar asa cum am scris si atasat vana blocare esapament se afla atat pe Duster H79 ph2 cat si pe Duster II HJD diferite motorizari, tocmai de aceea si eu cred ca acest topic poate sa prezinte interes.

Asa cum se observa si in procedura de demontare /montare aceasta clapeta este impreuna cu teava si prinderile (de exemplu cod OE 200105577R) si trebuie avut grija si cu cele AM sau din dezmembrari. Apoi pe langa verificarile mecanice si mai ales electrice trebuie facuta si o diagnoza corespunzatoare preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault ex CLiP pentru ca pe langa erorile posibile ex DF1370 =DTC1481xx =Circuit clapeta de aer la esapament sau DF1378 =DTC1480xx =Clapeta de aer la esapament la schimbarea vanei (tocmai de aceea am atasat si procedura de diagnosticare) trebuie facuta reinitializarea exemplu cu RZ066 se poate actiona si cu comanda AC280, se verifica starea ET854 sa fie efectuat plus monitorizati parametri aferenti PR1218, PR1222, PR1235, etc. ... pentru o functionare conforma, subliniez asta pentru ca tot din pacate in unele reprezentante (nu toate) nu se aplica sau nu se cunosc toate aceastea si au fost unele (ne)cazuri cand problemele cu aceasta clapeta NU au fost rezolvate cap-coada.

5-CodOE.png

6-Diagnoza.png

7-Functionare.png

 

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...