Sari la conținut

imbunatatire suspensie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 239
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In sfarsit, dupa o lunga asteptare, a sosit kit-ul complet de suspensii Ironman +4cm (Arcuri, Amortizoare + suruburi reglat unghi de cadere)   Ca si prima impresie:   1. Se observa cu ochiul liber

Oho! Te-au tinut ceva, mister... Hai sa iti zic o treaba... Eu am tot Kit IronMan (Arcuri si Amortizoare), si pot sa spun ca e cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o vreodata, si pe bani multi! Si p

Daca ar fi sa o iau de la capat, as merge pe amortizoare standard Billstein B6 cu arcurile de inaltare H&R. Parerea mea... Ce mai buna combinatie pentru strada 80% + off 20%. Mi se pare cea mai cu

Posted Images

Ai dreptate, dar depinde de fiecare cat de tare "forteaza" masina fie in trafic normal in oras sau in afara fie in deplasari pe drumuri de off-road sau pe trasee sau circuite gen Duster Camp. Atunci s-ar putea sa fie bine venita o astfel de bara. Care este bine-venita chiar si daca masina are doar suspensiile originale.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E sectiunea de tuning, acum am vazut :) asa ca fiecare il face cum doreste si in limitele bugetare alocate :) .

 

Eu, la Duster Camp, imi doaream o suspensie o idee mai rigida ( sa n-am balans => viteza mai mare de abordare traseu) si poate niste AT-uri.

Revenind, acum, ma gandesc ca pot trai si fara strut bar si fara suspensia mai rigida :D, cauciucurile insa raman pe lista.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde unde folosesti masinuta. Daca vrei cu preponderenta asfalt , drumuri lungi si virajate, atunci povestea incepe cu suspensia intarita, bara de torsiune mai groase, si strut-bar fata. E combinatia basic pt orice masina ce o vrem cu valente sportive. Deocamdata pt Duster am gasit doar suspensie. restul deabia astept sa apara deoarece diferenta la sofat este foarte mare .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi trebe asfalt dar de la an la an creste distanta pe care trebuie sa o fac pe sosea ca sa ajung pe iarba.

Pt. sosea only as fi optat pt alta masina iar pt off mai agresiv pregateam dusterul si bugetul.

Pe moment ideea e sa ma bucur de natura la un pret decent si in conditii de siguranta si confort psihic, ca nu raman blocat in vreo vale care nu o pot urca sau ca stau pe burta pe vreun sleau.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Scuze pt implicarea inexistenta pe forum , sunt insa mereu in teste, sedinte, clienti:)

Cu drag va raspund insa oricand la telefon si email:

0723.261.755 ,costin@mudster.ro

Noile amortizoare sunt disponibile pt livrare incepand cu 18.12.2015

Va aparea in revista 4x4adventure si un test al masinii echipate cu ele.

Ma abtin sa le laud, astept cu interes feedback de la cei ce le au comandat deja.

Cel mai bine se potrivesc cu arcurile H&R si Eibach.

Sunt potrivite si cu noile arcuri Ironman4x4 de +3,5cm

Nu sunt necesare nici un fel de inventii, le poate monta orice mecanic.

Ofera lift suplimentar de 2cm fata de liftul oferit de arc asa incat se ajunge la lift de 5cm cu arcurile H&R.

Corecteaza unghiurile de cadere fara a fi necesare alte piese, pozitia bieletelor antituliu este ajustata cu 1cm asa incat sa nu mai fie afectate la flexare maxima.

Nu necesita nici un fel de alte adaptari, tije , taieri, etc.

Cam asta este pe scurt, pt intrebari si comenzi va astept cu drag :)

 

Sent from my SM-A300FU using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...