Sari la conținut

Galati, sa facem recensamantul!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 47
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1 GL-67-BRM diesel 1.5dci 4WD alb

GL 24 DIR, dci, 4x4. Îl am din 2010 și sunt foarte mulțumit de el.   Anvelopele de iarnă Michelin Latitude Alpin s-au cam tocit și se comportă altfel (mai rău) decât iarna trecută. Doar anvelope noi

N-avea nimic, da era de Bucuresti, eu fiind din Galati

Posted Images

17 hours ago, bogudoby said:

tu vrei prin namol, recunoaste :-D

Salut,

as vreau sa fac o plimbare ... 

Prin namol nu cred ca se descurca cine stie ce Michelinurile din fabrica dar daca intalnim pe drum ... doar n-o sa ne intoarcem.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai:

 - sunt niste dealuri frumoase prin Valea Paielor - intre Cismele si Padurea Garboavele : drumuri cu pante foarte mari

 

- Padurea de pe malul drept al Siretului intre ANL-uri si podul peste Siret de la Sendreni : drum forestier cu fagase mari. Se formeaza balti mari ce  se retrag destul de greu. Pe aici cred ca trebuie facuta intai o recunoastere cu bicicleta sau la picior ca sa stabilim ce traseu urmam. Este o increngatura de drumuri

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu de la vechi prieteni, care aveau jeep si altele, ar cam trebui sa fii echipat cum trebuie cand te avanti la asa ceva, troliu, sufe, scuturi, etc. Eu personal nu m-as baga in namoale daca nu are macar unu troliu sa poata sa-l traga afara.

Nu ca vreau sa va stric avantul :) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
43 minutes ago, bogudoby said:

Din cate stiu de la vechi prieteni, care aveau jeep si altele, ar cam trebui sa fii echipat cum trebuie cand te avanti la asa ceva, troliu, sufe, scuturi, etc. Eu personal nu m-as baga in namoale daca nu are macar unu troliu sa poata sa-l traga afara.

Nu ca vreau sa va stric avantul :) 

"Asa ceva" cred ca este foarte mult spus. Pe valea paielor sunt niste drumuri frumoase, destul de drepte situate intre doua dealuri lungi. Dealurile se urca/coboara perpendicular pe panta pe drum.

Culturi nu prea sunt prin zona

Stim cu totii cam ce masini avem si cam ce pot ele. Si pana la urma le-am cumparat, nu le-am gasit in parcare. Nimeni nu vrea sa-si distruga nimic

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...